ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 12/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 12/2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor – koordynator projektu

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: stanowisko samodzielne

Data udostępnienia: 2016-12-06

Ogłoszono dnia: 2016-12-06 przez Kamil Purłan

Termin składania dokumentów: 2016-12-19 16:00:00

Nr ogłoszenia: 12/2016

Zlecający: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
          1)      obywatelstwo polskie,
2)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)      kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku,
4)      wykształcenie wyższe,
5)      co najmniej 4-letni staż pracy,
6)      niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
7)      nieposzlakowana opinia,
8)      znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, Ustawa o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych,
9)      biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu oraz obsługa urządzeń biurowych,
10)    umiejętność redagowania pism,
11)    znajomość zasad realizacji i rozliczania projektów finansowanych ze środków EFS
12)   co najmniej półroczne doświadczenie w zarządzaniu środkami publicznymi
b. Wymagania dodatkowe:
            1)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
2)umiejętność komunikacji społecznej,
3)dobra organizacja pracy,
4)łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
5)kreatywność,
6)systematyczność,
7)rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
8)posiadanie prawa jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)      zarządzanie projektem i odpowiedzialność za realizację projektu zgodnie z jego założeniami
2)      rekrutacja uczestników projektu
3)      promocja projektu oraz gromadzenie dokumentacji projektu
4)      prowadzenie spraw organizacyjno-merytorycznych oraz kontrola zadań
5)      ewaluacja projektu
6)      monitoring projektu, w tym postępu rzeczowego i finansowego
7)      organizowanie spotkań zespołu projektowego (co najmniej raz na miesiąc)
8)      zatrudnianie i zarządzanie personelem projektu, 
9)      Zarządzanie budżetem projektu
10)  kontakt z Instytucją Zarządzającą
11)  nadzór i koordynacja pracy pozostałych osób zatrudnionych w projekcie
12)  odpowiedzialność za ochronę danych osobowych w projekcie
13)  monitorowanie i zachowanie zasady równości płci
14)  odpowiedzialność za sprawozdawczość merytoryczną i finansową projektu
15)  inne zadania zlecone przez Beneficjenta projektu
16)  sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%. 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 33, art. 34 i art. 36 Kp.

V. Wymagane dokumenty:

1)list motywacyjny,
2)kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3)życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
4)kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
5)kopie dokumentów potwierdzających staż pracy oraz ewentualne kursy i szkolenia,
6)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych,
7)oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne
8)oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
9)oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
10)Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszeniem

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-12-19 16:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do dnia :              19 grudnia 2016 roku
osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wydminach lub przesłać pocztą na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w
            Wydminach
pl. Rynek 1/4,
11-510 Wydminy
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor – koordynator projektu”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym. Dokumenty,  które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w
            Wydminach
pl. Rynek 1/4, 11-510 Wydminy

VII. Informacje dodatkowe:

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych.
 
 
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
1.ocena formalna złożonych dokumentów;
2.rozmowa kwalifikacyjna.
            W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
            Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno
na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
            Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach  www.bip.wydminy.pl, www.gopswydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń GOPS.       
 
            Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wydminach zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w GOPS Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. GOPS nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.      
 
Stanowisko pracy współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
 
            Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Kamil Purłan
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamil Purłan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-06 20:25:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-06 20:26:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-12-29 13:37:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2375 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony