ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6\2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6\2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Starszy Referent - Osoba Pierwszego Kontaktu

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu: cały etat

Ilość etatów: 1

Wydział: stanowisko urzędnicze

Data udostępnienia: 2017-01-10

Ogłoszono dnia: 2017-01-10 przez Kamil Purłan

Termin składania dokumentów: 2017-01-23 09:00:00

Nr ogłoszenia: 6\2017

Zlecający: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1)                  obywatelstwo polskie,
2)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)                  kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku,
4)      wykształcenie minimum średnie,
5)      minimum 2-letni staż pracy,
6)      doświadczenie zawodowe w pracy z klientem,
7)      niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
 umyślne przestępstwo skarbowe,
8)      nieposzlakowana opinia,
9)      posiadanie przeszkolenia potrzebnego do zdiagnozowania problemów klienta i jego rodziny                  w celu zaplanowania kompleksowej pomocy,
10)  posiadanie umiejętności w zakresie nawiązywania kontaktu, przeprowadzenia interwencji kryzysowej, udzielania wsparcia , motywowania i poradnictwa
11)  znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Ustawy                                          o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, Ustawy o pomocy społecznej, Ustawy                            o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, a także innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną,  
12)  biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność  
korzystania z Internetu oraz obsługi urządzeń biurowych,
b. Wymagania dodatkowe:
1)                             stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
2)umiejętność komunikacji społecznej, dyskrecja,
3)dobra organizacja pracy, umiejętność pracy zespołowej,
4)łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
5)kreatywność,
6)systematyczność,
7)rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
8)wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)                  prowadzenie Punktu Konsultacyjnego, jako pierwszego punktu kontaktowego dla ofiar                          i sprawców, przyjmowanie klientów od poniedziałku do piątku,
2)                  gwarantowanie dyskrecji i komfortu psychicznego osobom zgłaszającym się do Punktu,
3)                  indywidualna praca z klientem,
4)                  zdiagnozowanie problemów klienta w zakresie przemocy w rodzinie,
5)                  zaplanowanie pomocy i udzielenie wsparcia dla osób i rodzin korzystających z usług Punktu,
poprzez kierowanie osób do konsultacji oraz porad psychologicznych, prawnych, socjalnych                  i profilaktycznych w sprawach przemocy przewidzianych w projekcie,
6)                  prowadzenie statystyk udzielanych informacji, porad i konsultacji dla klientów indywidualnych i świadczonej pomocy dla ewentualnie tworzonych grup wsparcia,
 
7)                  współpraca w szczególności ze specjalistami zatrudnionymi w ramach projektu i pracownikami GOPS, członkami Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz członkami Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie,
8)                  kierowanie uczestników projektu do wybranych specjalistów zatrudnionych w ramach projektu w celu objęcia ich kompleksowym wsparciem i poradnictwem specjalistycznym,
9)                  dbałość o ochronę danych osobowych uczestników projektu,
10)              dbałość o zachowanie zasady równości szans, w tym równości płci,
11)               udział w spotkaniach roboczych z koordynatorem projektu,
12)               inne zadania zlecone przez Beneficjenta projektu,
14) prowadzenie wymaganej dla potrzeb projektu dokumentacji merytorycznej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Umowa o pracę – cały etat.  Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 33, art. 34 i art. 36 Kp.

V. Wymagane dokumenty:

1)list motywacyjny,
2)kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3)życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
4)kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
5)kopie dokumentów potwierdzających staż pracy oraz ewentualne kursy i szkolenia,
6)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych,
7)oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne
8)oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
9)oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
10)Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszeniem

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-01-23 09:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do dnia :              23 stycznia 2017 roku, do godziny 9.00
osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wydminach lub przesłać pocztą na adres:
                                               Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wydminach
pl. Rynek 1/4, 11-510 Wydminy
 
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Starszy Referent – Osoba Pierwszego Kontaktu”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym. Dokumenty,  które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wydminach
pl. Rynek 1/4, 11-510 Wydminy

VII. Informacje dodatkowe:

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych.
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Etapy naboru i informacje dla kandydatów:
    Proces naboru przewiduje dwa etapy:
1.ocena formalna złożonych dokumentów;
2.rozmowa kwalifikacyjna.
            W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
            Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno
na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
            Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach  www.bip.wydminy.pl, www.gopswydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń GOPS.       
 
            Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wydminach zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w GOPS Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. GOPS nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.      
 
Stanowisko pracy współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
 
            Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Kamil Purłan
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-01-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamil Purłan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-10 16:56:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-10 16:56:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-02-06 13:29:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2963 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony