ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/09Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/09

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko ds. ochrony środowiska i dróg

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: stanowisko samodzielne

Data udostępnienia: 2009-04-15

Ogłoszono dnia: 2009-04-15 przez Sekretarz Urzędu Gminy Wydminy

Termin składania dokumentów: 2009-04-27 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1/09

Zlecający: Urząd Gminy Wydminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1)     wykształcenia wyższego (preferowane techniczne w tym budownictwo, budownictwo dróg i mostów, ochrona środowiska lub administracyjne);
2)     min. 3 letniego stażu pracy;
3)     biegłej znajomości obsługi komputera;
4)     obywatelstwa polskiego,
5)     pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
6)     niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, w tym skarbowe;
7)     posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
8)     nieposzlakowanej opinii.
b. Wymagania dodatkowe:
1)     znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o drogach publicznych, prawa budowlanego i prawa ochrony środowiska, ochrony środowiska i kodeksu postępowania administracyjnego;
2)     umiejętność pracy w zespole;
3)     komunikatywność;
4)     systematyczność;
5)     dyspozycyjność:
6)     prawo jazdy kat. B;
7)     znajomość języka obcego.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie obowiązków z zakresu ochrony środowiska, ochrony przyrody, wód publicznych, gospodarki wodno-ściekowej, gospodarki odpadami, wydobywania kopalin, utrzymania dróg na terenie gminy Wydminy, ewidencji zabytków i cmentarzy.

V. Wymagane dokumenty:

- CV oraz list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku;
- kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy,
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2009-04-27 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do dnia 27.04.2009r. do godz. 9:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Wydminach w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na stanowisko inspektora ds. ochrony środowiska i dróg”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
sekretariat Urzędu Gminy w Wydminach, ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy

VII. Informacje dodatkowe:

Proces naboru przewiduje dwa etapy:
1.      ocena formalna złożonych dokumentów;
2.      rozmowa kwalifikacyjna.
Rozmowa kwalifikacyjna z wyłonionymi po ocenie formalnej kandydatami przeprowadzona będzie w dniu 28.04.2009 od godz. 13:00.
Informacja o wynikach publikowana będzie na stronie internetowej Urzędu www.bip-wydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń tutejszego Urzędu, z tym że informacja o wyniku I etapu naboru opublikowana zostanie najpóźniej do godz. 13:00 w dniu składania ofert, natomiast informacja o wynikach II etapu w dniu 29.04.2009r do godz. 15:00.
« powrót do poprzedniej strony