Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 14/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 14/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko urzędnicze inspektora ds. umorzeń, odroczeń, rozłożeń na raty podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Gminy Wydminy
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Wydminy
Wymiar etatu: 1/8
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Finansowo-Księgowy
Data udostępnienia: 2017-12-22
Ogłoszono dnia: 2017-12-22 przez Alina Romanowicz
Termin składania dokumentów: 2018-01-12 15:00:00
Nr ogłoszenia: 14/2017
Zlecający: Wójt Gminy Wydminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 2-letni staż pracy,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Ordynacja podatkowa, Kodeks postępowania administracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, Ochrony danych osobowych.
- biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu, obsługa urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania biurowego, zasad zabezpieczeń w środowiskach IT,
- umiejętność redagowania pism.
b. Wymagania dodatkowe:
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- umiejętność komunikacji społecznej,
- dobra organizacja pracy,
- łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
- kreatywność,
- systematyczność,
- rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
- posiadanie prawa jazdy kat. B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z odroczeniami i rozłożeniami na raty w zakresie podatków i opłat lokalnych, w tym:
- przyjmowanie wniosków,
2) przeprowadzanie postępowania wyjaśniającego,
3) przygotowywanie decyzji i zaświadczeń o udzieleniu pomocy publicznej,
4)prowadzenie rejestru wydanych decyzji i zaświadczeń o pomocy publicznej,
- prowadzenie spraw związanych z umorzeniami w zakresie podatków w tym:
- przyjmowanie wniosków,
- przeprowadzanie postępowania wyjaśniającego,
- przygotowywanie decyzji i zaświadczeń o udzieleniu pomocy publicznej,
- prowadzenie rejestru wydanych decyzji i zaświadczeń o pomocy publicznej.
- sporządzanie sprawozdań o udzieleniu pomocy publicznej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 33, art. 34 i art. 36 Kp.
Pracownik wykonywać będzie pracę w wymiarze 1/8 etatu, po 1 godzinie dziennie, w czasie ustalonym
z Pracodawcą.
z Pracodawcą.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- życiorys curriculum Vitae,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności i posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-01-12 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do dnia : 12 stycznia 2018 roku do godziny 1500.
osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Wydminy
pl. Rynek 1/1,
11-510 Wydminy
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na stanowisko urzędnicze inspektora ds. umorzeń, odroczeń, rozłożeń na raty w zakresie podatków i opłat lokalnych”,
opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Wydminy
pl. Rynek 1/1,
11-510 Wydminy
pl. Rynek 1/1,
11-510 Wydminy
VII. Informacje dodatkowe:
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
- ocena formalna złożonych dokumentów;
- rozmowa kwalifikacyjna.
W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno na test i na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wydminach www.bip.wydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.