ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Wydminy przy udziale funduszy sołeckich w 2016 rokuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Wydminy przy udziale funduszy sołeckich w 2016 roku

Szczegóły informacji

Remont dróg gminnych na terenie Gminy Wydminy przy udziale funduszy sołeckich w 2016 roku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Urząd Gminy Wydminy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 99121 - 2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-07-07 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-07-07 10:30:00

Ogłoszono dnia: 2016-06-22 przez Remont dróg gminnych na terenie Gminy Wydminy przy udziale funduszy sołeckich w 2016 roku

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
 
Wydminy: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Wydminy przy udziale funduszy sołeckich w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 99121 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: 
V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wydminach , pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 421 00 83, faks 87 421 00 83.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wydminy.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Wydminy przy udziale funduszy sołeckich w 2016 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Wydminy przy udziale funduszy sołeckich 2016, w tym: Remont dróg z udziałem funduszy sołeckich z dofinansowaniem Gminy: 1.Cybulki-remont drogi dz 191 kontynuacja z 2015 roku, zamontowanie 2 znaków ograniczających prędkość do 30 km pod znakiem nazwy miejscowości Cybulki 2.Czarnówka - remont dróg gminnych na terenie sołectwa,- wieś Czarnówka( dr do Tymoszuk i granicy Orzechowa)oraz kolonia Syba (dr z Syby do dr wojewódzkiej) 3. Gawliki Wielkie-remont dróg kolonijnych kontynuacja z 2015 roku, oraz tzw. Obwodnica obok Ochnika 4. Pamry-cd remontu chodnika wzdłuż dr gminnej 5. Pietrasze-remont drogi gminnej w kier. Sudnika 6. Gajrowskie remont dróg gminnych na terenie sołectwa - droga do Płazak i drogi kolonijne 7. Mazuchówka-zakup materiału i remont dróg gminnych na terenie sołectwa 8. Gawliki Małe-zakup materiału i remont dróg gminnych na terenie sołectwa 9. Wężówka zakup materiału i remont drogi do Piołunowicza, kontynuacja z 2015 roku 10. Pańska Wola- remont dróg gminnych na terenie sołectwa 11. Szczepanki- remont drogi przy Derezińskim Zakres prac remontowych mieści się na terenie działek Inwestora. Odcinki dróg przebiegają po istniejących pasach dróg gruntowych, nie urządzonych o nie normatywnych spadkach podłużnych i poprzecznych. Zakres robót: 1Cybulki-remont drogi cd kontynuacja z 2015 roku: 1) Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi Uwaga: wykonanie mieszanki kruszywa z domieszką 30% kruszywa łamanego, załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. t108 2) Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - równanie- km 1 3) Zakup i zamontowanie 2 znaków ograniczających prędkość do 30 km pod znakiem nazwy miejscowości Cybulki-szt. 2 2. Czarnówka- remont dróg na terenie sołectwa: 1) Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi Uwaga:kruszywo zwykłe, załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. t 438 2) Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - równanie km 4 3. Gawliki Wielkie-remont dróg na terenie sołectwa: 1) Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi Uwaga: kruszywo zwykłe, załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. t 395 2) Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - równanie km 7 4. Pamry cd remontu chodnika: 1) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm m2 63.000 2) Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gr.kat.III-IV m 63 3) Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową m 63 4) Rowki pod krawężniki i Lawy krawężnikowe. 30x30 cm. Grunt kategorii III-IV m 60 5) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej m 60.000 6) Ławy pod krawężniki, betonowa z oporem m3 1.8 7) Krawężniki betonowe, wystające 15x30 cm na podsypce piaskowej m 60 8) Nawierzchnie z kostki brukowej gr 6 cm, Uwaga: kostka brukowa szara sołectwa, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. Tylko ułożenie m2 63.000 9) Nawierzchnie z kostki brukowej gr 6cm na podsypce cementowo-piaskowej, kostka kolorowa m2 30 5. Pietrasze-remont drogi gminnej w kier. Sudnika: 1) Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi Uwaga: kruszywo zwykłe, załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. t 96 2) Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie-równanie km1 6. Gajrowskie-remont dróg gminnych na terenie sołectwa: 1) Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi Uwaga: wykonanie mieszanki kruszywa z domieszką 30% kruszywa łamanego, załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. t 370 2) Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - równanie km 2 7. Mazuchówka-remont dróg na terenie sołectwa: 1) Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi Uwaga: kruszywo zwykłe, załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. t 390 2) Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - równanie km 3 8. Gawliki Małe-remont dróg na terenie sołectwa: 1) Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi Uwaga: kruszywo zwykłe załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. t 450 2) Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - równanie km 3 9. Wężówka-remont drogi cd. do Piołunowicza: 1) Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi Uwaga: wykonanie mieszanki kruszywa z domieszką 30% kruszywa łamanego, załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. t 393 2) Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - równanie km 2 10. Pańska Wola-remont dróg na terenie sołectwa: 1) Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi Uwaga: kruszywo zwykłe załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. t 96 2) Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - równanie km 2 11. Szczepanki-remont drogi przy Derezińskim: 1) Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi Uwaga: kruszywo zwykłe załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. t 23 2) Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - równanie km 1,5 Wymagane kruszywa - kruszywo zwykłe naturalne, mieszanka drogowa z domieszką 30% kruszywa łamanego. Zakres zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną, wykonanie wszelkich koniecznych uzgodnień i odbiorów w celu oddania zadania do eksploatacji. W odbiorach częściowych, których przedmiotem są roboty z dofinansowaniem w ramach funduszy sołeckich, wymagany jest udział przedstawicieli sołectw - sołtysów..
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających i dodatkowych do 50% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank: Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy Oddział Wydminy Nr 05936400002004000244190001 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • posiadanie wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą zakresowi i wartości przedmiotu zamówienia minimum 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp oraz wykazu wykonanych robót budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: drogowej - która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalnościach; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami; Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp, wykazu osób zdolnych do wykonywania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Sytuacja ekonomiczna i finansowa, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 100000,00 złotych (słownie : sto tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp oraz opłaconej polisy, a w przypadku jej braku na podstawie innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 3
IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Załączniku Nr 9 zawarte są klauzule dotyczące możliwości i warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostały również opublikowane w ogłoszeniu o zamówieniu: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych i uzupełniających.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wydminy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wydminach, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wydminach, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy, pokój nr 23 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Martyna Choroszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-06-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Wydminy przy udziale funduszy sołeckich w 2016 roku
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-06-22 14:55:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-06-22 15:00:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-07-12 10:19:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1242 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony