ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNEDrukuj informację Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wydminach

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2017-04-11 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-04-11 11:30:00

Miejsce złożenia oferty: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wydminach, Pl. Rynek 1/4, 11-510 Wydminy, I piętro w pok. nr 8

Ogłoszono dnia: 2017-04-03 przez Dorota Łabuz

Treść:

Wydminy 03.04.2017r.
Numer sprawy: KIS/ZP/01/2017/DŁ
 
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE
 
na wykonanie zamówienia pn:
 
Przeprowadzenie grupowego i indywidualnego doradztwa zawodowego, psychologicznego oraz zajęć z ekonomii społecznej w zakresie umiejętności społecznych dla 26 uczestników projektu pn.: Klub Integracji Społecznej w Wydminach.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez Gminę Wydminy/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wydminach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach:
Osi Priorytetowej: 11. Włączenie społeczne,
Działania 11.01.00 Aktywne włączenie, w tym z myślą o promowaniu równych szans oraz aktywnego uczestnictwa i zwiększeniu szans na zatrudnienie.
Poddziałanie: 11.01.01 Aktywizacja społeczna i zawodowa osób wykluczonych oraz zagrożonych wykluczeniem społecznym na podstawie projektu konkursowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020. Umowy z dnia 23.02.2017r., o numerze RPWM.11.01-28-0121/16-00.
Okres realizacji projektu 1.03.2017r. - 30.09.2019r.
 
Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień
Publicznych (CPV) :85121270-6 - Usługi psychiatryczne i psychologiczne
:85312320-8- Usługa doradcza
 
ISTOTNE WARUNKI ZAMAWIENIA
 
Podstawa prawna:
Postępowanie o dzielenie zamówienia publicznego dotyczy usług społecznych w rozumieniu art.138h ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych( tj.Dz.U.z 2015r.,poz 2016 z późn. zm.), a wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 750 000,0 euro w związku z tym, do przedmiotowego postępowania mają zastosowanie przepisy art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Ogłoszeniu o zamówieniu maja zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tj.Dz.U.z 2016.,poz 380 z późn.zm.).
 
Nazwa i adres Zamawiającego:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Adres: Pl. Rynek 1/4, 11-510 Wydminy
Strona internetowa: www.bip.wydminy.pl,
Godziny urzędowania: PON. 8.00 – 16.00, WT. - PT. 7.00 – 15.00
Tel/Faks do korespondencji w sprawie zamówienia 874210115
e-mail do korespondencji w sprawie zamówienia gopswydminy@wp.pl
 
Zatwierdzam w dniu …........................r.
I. Tryb udzielenia zamówienia
 
  1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy usług społecznych w rozumieniu art.138h ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych( tj.Dz.U.z 2015r.,poz 2016 z późn. zm.), a wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 750 000,0 euro w związku z tym, do przedmiotowego postępowania mają zastosowanie przepisy art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Szczegółowe warunki dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są określone w niniejszym Ogłoszeniu o zamówieniu. Ogłoszenie o zamówieniu zawiera szczegółowe informacje dotyczące warunków postępowania o udzielenie zamówienia, warunków uczestnictwa Wykonawców w postępowaniu oraz wszelkie informacje potrzebne do prawidłowego sporządzenia oferty przez Wykonawców. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej( dalej „stronie internetowej”) stanowi zaproszenie do składania ofert.
 
II. Opis przedmiotu zamówienia
 
Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmującą przeprowadzenie grupowych i indywidualnych zajęć/warsztatów z doradztwa zawodowego, psychologii i ekonomii społecznej w zakresie umiejętności społecznych dla 52 uczestników/uczestniczek projektu pn.: Klub Integracji Społecznej w Wydminach realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wydminach, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizowanego w ramach:
Osi Priorytetowej: 11. Włączenie społeczne,
Działania 11.01.00 Aktywne włączenie, w tym z myślą o promowaniu równych szans oraz aktywnego uczestnictwa i zwiększeniu szans na zatrudnienie.
Poddziałanie: 11.01.01 Aktywizacja społeczna i zawodowa osób wykluczonych oraz zagrożonych wykluczeniem społecznym na podstawie projektu konkursowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020. Umowy z dnia 23.02.2017r., o numerze RPWM.11.01-28-0121/16-00. Okres realizacji projektu 1.03.2017r. - 30.09.2019r.
W zajęciach weźmie udział 26 osób, wyłonionych w procesie rekrutacji problemowej, które podzielone zostaną na dwie grupy po 13 osób każda. Uczestnikami projektu będą osoby pow. 18. roku życia, w wieku produkcyjnym, bez prawa do świadczeń emerytalnych, zam. gminę Wydminy. Osoby doznające wykluczenia społecznego i /lub zagrożone ryzykiem ubóstwa w tym w pierwszej kolejności osoby bezrobotne, które zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy znajdują się w trzeciej grupie osób ( tzw. oddalonych od rynku pracy ), o niskich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. Wyłonione w trakcie przeprowadzonej rekrutacji we współpracy z pracownikami socjalnymi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach a także pracownikami Powiatowego Urzędu Pracy w Giżycku.
 
1.Termin warsztatów: od 24 kwietnia 2017r. do 31 stycznia 2018r.
2.Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników warsztatów poprzez prowadzenie imiennych list obecności a także na bieżąco informowanie Zamawiającego o nieobecności w którym ta wystąpiła.
3.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć z datą, godziną, tematem.
4.Każdy uczestnik warsztatów musi otrzymać na własność: program szkolenia i harmonogram zajęć.
5.Wykładowcy prowadzący zajęcia, w trakcie ich prowadzenia, powinni posiadać identyfikatory zawierające imię i nazwisko.
6.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia zorganizowania i przeprowadzenia warsztatów, zgodnie z wymogami prawa określonymi w odrębnych przepisach i w zakresie zgodności z tymi przepisami.
7. Zamawiający zapewni salę warsztatową z infrastrukturą biurową.
 
III SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA;
Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z poniższych części. Wszystkie części zamówienia będą realizowane zgodnie z przedstawionym terminarzem, co należy uwzględnić składając ofertę na więcej niż jedna część zamówienia. Ofert można składać na dowolną ilość części.
 
Część I przedmiotu zamówienia: doradztwo zawodowe realizowane w okresie w okresie od
24.04.2017r. - 26.05. 2017r., i w okresie od 1.10.2017r. - 25.11. 2017r.
Część II przedmiotu zamówienia:zajęcia/warsztaty z psychologiem realizowane w okresie
od 1.06.2017r. do 25.06. 2017r., i w okresie od 1.12.2017r., do 20.12. 2017r.
Część III przedmiotu zamówienia: zajęcia/ warsztaty z ekonomi społecznej realizowane w okresie
od 1.07.2017r., do 25.07. 2017r., i w od 2.01.2018r., do 25.01. 2018r.
 
1. Zajęcia/Warsztaty z doradztwa zawodowego: zostaną przeprowadzone w celu określenia osobistych predyspozycji i uzdolnień uczestników projektu.
a)zamówienie na przeprowadzenie grupowych i indywidualnych warsztatów udzielone zostanie w łącznym wymiarze czasowym 92 godzin zegarowych dla grupy w tym:
- grupa I – 13 osób, 40h zajęć grupowych, 52h indywidualnych (4h na uczestnika) = 92h w okresie od 24.04.2017r., do 26.05. 2017r.
- grupa 2 – 13 osób, 40h zajęć grupowych, 52h indywidualnych (4h na uczestnika) = 92h w okresie od 1.10.2017r., do 25.11. 2017r.
 
b) zajęcia/warsztaty będą odbywały się w budynku GOPS Wydminy, pl. Rynek 1/4,(I piętro pok.8) od poniedziałku w godzinach 8 00 – 16 00, i od wtorku do piątku w godzinach od 7 00 do 15 00 (z wyłączeniem sobót i niedziel, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy).
c)w warsztatach łącznie weźmie udział 26 uczestników projektu, które podzielone zostaną na dwie grupy po 13 osób każda..
d)wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą wykształcenie wyższe i w okresie ostatnich trzech lat wykonał co najmniej jedną usługę/zlecenie dla co najmniej 10 osób w zakresie aktywizacji zawodowej, osobą legitymującą się co najmniej 12- miesięcznym stażem pracy i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów umiejętności społeczno – zawodowych.
e)szczegółowy harmonogram warsztatów zostanie ustalony przez Zamawiającego, w porozumieniu z Wykonawcą najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
f)minimalny zakres merytoryczny warsztatów powinien obejmować następujące zagadnienia:
- przygotowanie i realizacja Indywidualnego Planu Działania, skuteczne i nowoczesne metody poszukiwania pracy,
- pisanie listów motywacyjnych, CV,
- określanie profilu zawodowego,
- przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej,
- przeprowadzenie zajęć grupowych oraz indywidualnych uwzględniających doradztwo pod kątem możliwości dalszego kształcenia z rozeznaniem lokalnego rynku pracy,
- wspieranie aktywności społecznej i zawodowej,
- współpraca z pracownikami socjalnymi ośrodka pomocy społecznej, środowiskiem lokalnym oraz innymi instytucjami na rzecz uczestników projektu,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie w/w działań,
- udzielanie porad, wskazówek, informacji i instrukcji uczestnikom poszukującym pracy
- pomoc w rozwiązywaniu problemów bezrobotnym, w wyborze odpowiedniego zawodu i miejsca zatrudnienia,
- udzielanie informacji o zawodach, rynku pracy, oraz możliwościach szkolenia i kształcenia z wykorzystaniem zasobów informacji w formie drukowanej, audiowizualnej oraz innych nowoczesnych technik przekazu opartego na technologii teleinformatycznej,
- udzielanie porad z wykorzystaniem standaryzowanych metod ułatwiających wybór zawodu, zmiany kwalifikacji,
- badanie zainteresowań i uzdolnień zawodowych.
2. zajęcia/warsztaty psychologiczne: zostanie przeprowadzone przez doradców/ psychologów w celu pomocy w wyjściu z bierności, podniesieniu motywacji w poszukiwaniu pracy oraz własnej samooceny.
a)zamówienie na przeprowadzenie grupowych i indywidualnych warsztatów udzielone zostanie w łącznym wymiarze czasowym 92 godzin zegarowych dla grupy w tym:
- grupa I – 13 osób, 40h. zajęć grupowych, 52h. indywidualnych (4h. na uczestnika) = 92h. w okresie od 1.06.2017r., do 25.06. 2017r.
- grupa 2 – 13 osób, 40h. zajęć grupowych, 52h. indywidualnych (4h. na uczestnika) = 92h. w okresie od 1.12.2017r., do 20.12. 2017r.
b)zajęcia/warsztaty będą odbywały się w budynku GOPS Wydminy, pl. Rynek 1/4,(I piętro pok.8) od poniedziałku w godzinach 8 00 – 16 00, i od wtorku do piątku w godzinach od 7 00 do 15 00 (z wyłączeniem sobót i niedziel, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy).
c)w warsztatach łącznie weźmie udział 26 uczestników projektu, które podzielone zostaną na dwie grupy po 13 osób każda.
d)wykonawca wykaże, że posiada osobę posiadającą dyplom magistra psychologii polskiej uczelni lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane za równorzędne w Rzeczpospolitej Polskiej oraz min. roczne doświadczenie z zakresu prowadzenia zajęć z psychologii dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
e)szczegółowy harmonogram warsztatów zostanie ustalony przez Zamawiającego, w porozumieniu z Wykonawcą najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
f)minimalny zakres merytoryczny warsztatów powinien obejmować następujące
zagadnienia:
- radzenie sobie ze stresem,
- podnoszenie motywacji w poszukiwaniu pracy,
- stawianie sobie celów i dążenie do ich realizacji,
- udzielanie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów życiowych uczestników ( słabe i mocne strony),
- poradnictwo w zakresie rozwiązywania problemów rodzinnych,
- budowanie pozytywnego myślenia i poczucia własnej wartości,
- odkrywanie potencjału tkwiącego w uczestnikach.
 
3. Zajęcia/Warsztaty z trenerem ds. ekonomii społecznej: zostaną przeprowadzone w celu nabycia umiejętności poruszania się w sektorze ekonomii społecznej.
a)Zamówienie na przeprowadzenie grupowych warsztatów udzielone zostanie w łącznym wymiarze czasowym 60 godzin zegarowych dla grupy w tym:
- grupa I – 13 osób, 30h., zajęć grupowych w okresie od 1.07.2017r., do 25.07. 2017r.
- grupa 2 – 13 osób, 30h. zajęć grupowych, w okresie od 2.01.2018r., do 25.01. 2018r.
b)warsztaty będą odbywały się w budynku GOPS Wydminy, pl. Rynek 1/4,(I piętro pok.8) od poniedziałku w godzinach 8 00 – 16 00, i od wtorku do piątku w godzinach od 7 00 do 15 00 (z wyłączeniem sobót i niedziel, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy).
c)w warsztatach łącznie weźmie udział 26 uczestników projektu, które podzielone zostaną na dwie grupy po 13 osób każda.
d)Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą wykształcenie wyższe i w okresie ostatnich trzech lat wykonał co najmniej jedna usługę/zlecenia dla co najmniej 10 osób w zakresie ekonomii społecznej.
e)Szczegółowy harmonogram warsztatów zostanie ustalony przez Zamawiającego, w porozumieniu z Wykonawcą najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
f)minimalny zakres merytoryczny warsztatów powinien obejmować następujące zagadnienia: - ekonomi społecznej i otoczenia, w tym spółdzielni socjalnej, NGO, - możliwość samozatrudnienia w sektorze ekonomii społecznej,
- zakładanie spółdzielni socjalnej zasady, przepisy prawne, etapy zakładania spółdzielni, statut, rejestracja, funkcjonowanie spółdzielni socjalnej, „dobre praktyki”
 
 
III. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: od 24 kwietnia 2017r. do 31.01.2018 roku.
IV Warunki udziału w postępowaniu
 
1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp:
 
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz wykwalifikowanym personelem , które posiadają niżej opisane kwalifikacje:
Część I przedmiotu zamówienia: doradztwo zawodowe
a)wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą wykształcenie wyższe i w okresie ostatnich trzech lat wykonał co najmniej jedną usługę/zlecenie dla co najmniej 10 osób w zakresie aktywizacji zawodowej, osobą legitymującą się co najmniej 12- miesięcznym stażem pracy i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów umiejętności społeczno – zawodowych.
b)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
c)Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do określonej działalności, jeżeli wykonawca jest wpisany (zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. O promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) do rejestru agencji zatrudnienia. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3.).
Część II przedmiotu zamówienia:zajęcia/warsztaty z psychologiem
a)Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą dyplom magistra psychologii polskiej uczelni lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane za równorzędne w Rzeczpospolitej Polskiej oraz min. roczne doświadczenie z zakresu prowadzenia zajęć z psychologii dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
b)Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
c)Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3.).
Część III przedmiotu zamówienia: zajęcia/ warsztaty z ekonomi społecznej
a)Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą wykształcenie wyższe i w okresie ostatnich trzech lat wykonał co najmniej jedna usługę/zlecenia dla co najmniej 10 osób w zakresie ekonomii społecznej.
b)Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3.).
 
V. Podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust.5
Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5.ustawy PZP
 
 
 
VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
 
  1. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP (Zał. nr 3.).
  2. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (Zał. nr 4.).
  3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1. i 2. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
  4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach, w oświadczeniu o którym mowa w pkt 2.
  5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 i 2.
  6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta była została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a ) przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (Zał. nr 5.).
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( Zał. nr 6.).
7. Inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty/oświadczenia:
a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1
b) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy PZN.
 
 
Dodatkowo:
Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy PZP, zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany (zał. nr 7.).
Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystego opakowania np. koperty, folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.
 
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
 
  1. W niniejszym postępowaniu komunikacja i wymiana informacji odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.- Prawo pocztowe ( Dz. U. z 2012r.poz1529 oraz z 2015r., poz 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r., o świadczeniu usług droga elektroniczną, (Dz.U. z 2013r. Poz. 1422. z 2015r.poz 1844 oraz z 2016r. Poz. 147 i 615).
  2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwane dalej Korespondencją) za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r., o świadczeniu usług droga elektroniczną– każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
  3. Forma przekazania dokumentów za pośrednictwem faksu i droga elektroniczną(mailem) nie dotyczy: ofert, pełnomocnictw oraz oświadczeń. Zamawiający nie dopuszcza składania wniosków, oświadczeń i innych informacji telefonicznie.
  4. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się numerem sprawy:
KIS/ZP/01/2017/DŁ
  1. Postępowanie odbywa się w języku polskim, w związku z czym wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia składane w trakcie postępowania między Zamawiającym a Wykonawcami muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
  2. Prosi się by wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania była kierowana do zamawiającego z dopiskiem: „Klub Integracji Społecznej” w Wydminach, projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  3. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie www.bip.wydminy.pl można także odebrać w siedzibie Zamawiającego Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wydminach Pl. Rynek 1/4, 11-510 Wydminy, w godzinach urzędowania Zamawiającego, pn 8:00-16:00,wt-pt 7:00-15:00
  4. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktów z uczestnikami postępowania jest Pani Dorota Łabuz, e-mail:d.labuz@wydminy.pl, tel/fax 874210115
 
VIII. Wymagania dotyczące wadium
 
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
IX. Termin związania ofertą
1. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania
ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu
związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego
terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
 
X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Miejsce oraz termin składania ofert:
a) Oferty należy składać w w siedzibie Zamawiającego tj. Gminnym Ośrodku Pomocy
Społecznej w Wydminach, Pl. Rynek 1/4, 11-510 Wydminy, I piętro w pok. nr 8. za
pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.-
Prawo pocztowe, osobiści lub za pośrednictwem posłańca.
b) Termin składania ofert upływa w dniu 11.04.2017 r. o godz. 11:00 ( decyduje
data i godzina złożenia oferty w siedzibie Zamawiającego).
c) Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom.
d) W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu
ustawy z dnia 23 listopada 2012r.- Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r.,poz 1529 oraz
z 2015r., poz.1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca, jako termin złożenia
przyjmuje się termin otrzymania oferty przez Zamawiającego.
2. Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
a) Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.04.2017r. o godz. 11:30 w siedzibie
Zmawiającego tj. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Pl. Rynek ¼, 11-510 Wydminy,
I piętro w pok. nr 8.
b) Otwarcie ofert jest jawne. Zainteresowani udziałem w otwarciu ofert Wykonawcy proszeni
są o stawienie się o godz. 11:30 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wydminach.
c) Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę,jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firm) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące cen złożonych ofert.
 
 
XI. Opis sposobu przygotowania ofert
  1. Oferta musi być sporządzona pisemnie, w języku polskim, pismem czytelnym i trwałym oraz podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi.
  2. W przypadku podpisania oferty lub do9kumentów do niej załączonych przez osobę(y)upełnomocnioną(e), należy dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza.
  3. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
  4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  5. Ewentualne poprawki i skreślenia lub zmiany w tekście oferty (i w załącznikach do oferty) były parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub posiadającą Pełnomocnictwo.
  6. Oferta powinna być trwale spięta oraz mieć ponumerowane zapisane strony.
  7. Jeżeli SIWZ nie stanowi inaczej dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z dopiskiem „ za zgodność z oryginałem”. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których Wykonawca polega, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych Podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te Podmioty.
  8. Na kompletną ofertę składa się ( obligatoryjnie):
a) formularz ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami zawartymi w ogłoszeniu o
zamówieniu (Zał. Nr 1.).
c) Oświadczenia ( Załączniki: od 3 do 4)
b) pełnomocnictwo- o ile dotyczy.
  1. Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone na drukach formularzy załączonych do ogłoszenia lub przepisanych z zachowaniem pełnego zakresu treści.
  2. Oferty składa się w jednym egzemplarzu.
  3. Oferty należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym jej odczytanie przed otwarciem, zaadresowanie na Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, pl. Rynek 1/4, 11-510 Wydminy i oznaczenie nazwą, adresem Wykonawcy oraz hasłem:
 
 
 
 
Oferta na przygotowanie i prowadzenie zajęć warsztatowych w Klubie Integracji Społecznej w Wydminach”
Znak postępowania: KIS/ZP/01/2017/DŁ
 
Nie otwierać przed 11.04.2017r. godz. 11:00”
 
  1. Na kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy , by umożliwić zwrot oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.
  2. W przypadku braku powyższego opisu, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialność za zdarzenia wynikające z tego braku np. przypadkowe otwarcie oferty w przypadku składania ofert przed wyznaczonym terminem składania ofert, a w przypadku składania ofert pocztą lub poczta kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.
  3. Nie dopuszcza się możliwości nanoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek zmian merytorycznych na uprzednio przygotowana treść oferty.
  4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość lub na jedną jego część ( tylko z jedną ostateczną ceną); złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub wariantowe ( tym tzw. oferty wariantowej) - spowoduje odrzucenie ofert/ofert złożonych przez wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają jedną wspólną ofertę.
  5. Zmiana / wycofanie oferty: wymaga formy pisemnej. Na kopercie należy umieścić informację odpowiednio „ZMIANA OFERTY na ... lub „WYCOFANIE OFERTY na ... ”. Do pisma o wycofaniu oferty musi być załączony dokument, z którego wynika prawo osoby podpisującej informację do reprezentowania Wykonawcy.
  6. Wszelkie koszty związane z opracowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.
  7. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy PZP, zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany (załącznik nr 7.).
Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.(Dz.U. Z 2003 r. Nr.153.poz 1503 z późn. zm.) Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystego opakowania np. koperty, folii.
  1. W sytuacji niedochowania należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.
  2. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczącej ceny ofert.
XII. Opis sposobu obliczania ceny
  1. Pojecie „cena” rozumiana zgodnie z art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 29.stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych (tj. Dz.U.z 2015 poz 2164 z późn. zm).
  2. Cena oferty to cena brutto.
  3. Cena oferty winna obejmować całkowity koszt wykonywania przedmiotu zamówienia.
  4. Ceny jednostkowe podane w ofercie nie podlegają negocjacjom. Ceny jednostkowe podane w ofercie są niezmienne do końca realizacji przedmiotu umowy.
  5. Wynagrodzenie ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego.
  6. W cenie brutto należy uwzględnić wszystkie koszty związane z całkowitym zgodnym z prawem wykonaniem przedmiotu zamówienia .
  7. Ceny należy podać w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wszelkie rozliczenia finansowe między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich. Nie dopuszcza się prowadzenia rozliczeń między zamawiającym a wykonawcą w obcych walutach.
  8. Zamawiający nie udziela zaliczek.
  9. Ewentualne zniżki,upusty,rabaty itp. muszą być zawarte w cenie oferty.
  10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. W formularzu ofertowym wykonawca wpisuje cenę tylko do tych części do których składa ofertę.
  11. W formularzu ofertowym należy podać ceny:
a) Cena jednostkowa/ kosztorysowa za godzinę szkolenia x ilość godzin szkolenia w ramach warsztatu. Dotyczy części I,II,III
  1. W formularzu ofertowym należy podać największe doświadczenie zawodowe osoby/ternera realizującej zamówienie zgodnie z określonymi wymaganiami zawartymi w Ogłoszeniu o zamówieniu:
Część I przedmiotu zamówienia: doradztwo zawodowe
a)wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą wykształcenie wyższe i w okresie ostatnich trzech lat wykonał co najmniej jedną usługę/zlecenie dla co najmniej 10 osób w zakresie aktywizacji zawodowej, osobą legitymującą się co najmniej 12- miesięcznym stażem pracy i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów umiejętności społeczno – zawodowych.
Część II przedmiotu zamówienia:zajęcia/warsztaty z psychologiem
a)Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą dyplom magistra psychologii polskiej uczelni lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane za równorzędne w Rzeczpospolitej Polskiej oraz min. roczne doświadczenie z zakresu prowadzenia zajęć z psychologii dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Część III przedmiotu zamówienia: zajęcia/ warsztaty z ekonomi społecznej
a)Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą wykształcenie wyższe i w okresie ostatnich trzech lat wykonał co najmniej jedna usługę/zlecenia dla co najmniej 10 osób w zakresie ekonomii społecznej.
  1. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/ zajęć osoby/trenera o tematyce takiej samej lub podobnej należy podać w miesiącach.
XIII. Badanie oferty
1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie dokładnie sprawdzone, czy oferty zostały
sporządzone zgodnie z wymogami niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu.
2. Ocena oferty będzie dokonywana dwuetapowo:
    1. 1. W pierwszym etapie oferty oceniane będą w aspekcie formalnym, obejmującym ocenę oferty pod względem jej zgodności z wymogami Ogłoszenia o zamówieniu.
      1. Badania poprawności formalnej danej oferty (czy oferta jest ważna jak również czy nie podlega odrzuceniu) dokonane zostanie na podstawie niżej przedstawionych zasad.
      2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu;
b) została złożona w innej formie niż pisemna;
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
        1. 2. W drugim etapie oferty oceniane będą w aspekcie merytorycznym, tzn. pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert( Rozdział XII ogłoszenia).Ten etap oceny obejmuje wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
    1. W toku badania oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
    2. Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Ogłoszeniem o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
d) poprawienie omyłek następuje poprzez odpowiednią adnotację w protokole postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Wzór protokołu określa Zamawiający mając na względzie zapewnienie jawności i przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia.
XIV. Kryteria oceny ofert
 
    1. Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą według następujących
kryteriów:
a) Cena – 60%
b) Największe doświadczenie zawodowe jednej osoby/ trenera realizującego zajęcia/warsztaty w danej części (doświadczenie w prowadzeniu zajęć/warsztatów o tematyce takiej samej lub podobnej) – 40%
    1. Liczba punktów zostanie obliczona według następującego wzoru:
KRYTERIUM: Cena – 60%
ocena zostanie dokonana następująco:
Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
------------------------------------------------------------------------ X 60% x 100=.....pkt
Cena badanej oferty brutto
KRYTERIUM: Największe doświadczenie zawodowe jednej osoby/ trenera skierowanej do realizacji zajęć/warsztatów w danej części (doświadczenie w prowadzeniu zajęć/warsztatów o tematyce takiej samej lub podobnej) – 40%
ocena zostanie dokonana następująco:
Doświadczenie trenera do12 miesięcy – 0 pkt
Doświadczenie trenera powyżej 12 nie więcej niż 24 miesięcy – 10 ptk
Doświadczenie trenera powyżej 24 nie więcej niż 36 miesięcy - 20 pkt
Doświadczenie trenera powyżej 36 nie więcej niż 48 miesięcy - 30 pkt
Doświadczenie trenera powyżej 48 miesięcy – 40 pkt
 
      1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów.
      2. Punktacja ofert będzie dokonana z uwzględnieniem podziału na części tj. Oddzielna dla każdej części zamówienia.
 
XV. Wybór wykonawcy, ogłoszenie wyników
 
  1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który przedłożył najkorzystniejsza ofertę z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w niniejszym postępowaniu.
  2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadamia Wykonawców,którzy złożyli oferty o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę
albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej
wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania
i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktacje przyznaną ofertom;
b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne
i prawne;
c) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia,
podając uzasadnienie faktyczne i prawne;
d) terminie, określonym w art. 94 ustawy PZP., po którym upływie umowa w sprawie
zamówienia publicznego może być zawarta.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą
przesłanki unieważnienia postępowania, o którym mowa w art. 93.1,2 ustawy PZP.
 
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informacje,o których mowa w punkcie powyżej na stronie internetowej http://bip.wydminy.pl/ oraz w miejscu publicznie dostępnym (tablica ogłoszeń) w siedzibie Zamawiającego Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wydminach Pl. Rynek 1/4, 11-510 Wydminy.
 
XVI. Unieważnienie postępowania
  1. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzucenia;
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
c) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonania zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego lub interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć;
d) w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem Ogłoszenia o zamówieniu, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania.
  1. Zamawiający może unieważnić postępowanie jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana uchylać się będzie od zawarcia umowy.
  2. O unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadomi Wykonawców, zamieszczając zawiadomienie o unieważnieniu postanowienia wraz z uzasadnieniem na stronie internetowej.
XVII. Informacje o formalnościach jakie, powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy
    1. Zamawiający, po uprawomocnieniu się czynności wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy. W sytuacji, gdy zaproponowany termin nie będzie dla Wykonawcy dogodny, Wykonawca ma możliwość wnioskowania o zmianę terminu podpisania umowy, jednakże Zamawiający podejmie decyzję ostateczną o jego zmianie.
    2. Zawiadomienie, może być przekazywane pisemnie, w formie faksu lub drogą elektroniczną.
    3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o o udzielenie zamówienia, których oferta została wybrana,mogą zostać zobowiązani do przedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- wybór formy zastrzega się dla Zamawiającego, zawierającą, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) sposób rozliczeń między Wykonawcami a Zamawiającym
d) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
e) Spółka cywilna ,której oferta została wybrana, może zostać zobowiązana do przedłożenia Zamawiającemu umowy spółki cywilnej- wybór formy zastrzega się dla Zamawiającego.
    1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przedstawi: dane osób wskazanych w Umowie.
    2. Wykonawca w imieniu którego umowę zawierał będzie pełnomocnik lub pełnomocnicy, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu ( najpóźniej w dniu zawarcia umowy) oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza odpowiedzialnych/odpowiedzialnego pełnomocnictw/a chyba że Wykonawca dołączy do swojej oferty wymagane pełnomocnictwa/o, z których/ego wynikać będzie, że – w imieniu tego Wykonawcy- osoba/osoby w nim wskazana/e jest/są uprawniona/e do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
XVIII. Wzór umowy
    1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowią Załącznik Nr 2. do ogłoszenia o zamówieniu – Wzór umowy.
XIX. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia
    1. Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej, określone w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych (art.179- 198g)
XVIII. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych:
Część I przedmiotu zamówienia: doradztwo zawodowe realizowane w okresie w okresie od
24.04.2017r., do 26.05. 2017r., i w okresie od 1.10.2017r., do 25.11. 2017r.
Część II przedmiotu zamówienia:zajęcia/warsztaty z psychologiem realizowane w okresie
od 1.06.2017r., do 25.06. 2017r., i w okresie od 1.12.2017r., do 20.12. 2017r.
Część III przedmiotu zamówienia: zajęcia/ warsztaty z ekonomi społecznej realizowane w okresie
od 1.07.2017r., do 25.07. 2017r., i w od 2.01.2018r., do 25.01. 2018r.
  1. Oferty można składać na dowolną ilość części. Brak ceny w formularzu ofertowym oznacza, że wykonawca nie nie składa oferty dla danej części zamówienia. W formularzu ofertowym należy wpisać ceny tylko dla części do których wykonawca składa ofertę.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.
  3. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.
 
XIX. Załączniki:
Następujące załączniki stanowią integralną część Ogłoszenia o zamówieniu
Załącznik nr 1. - Formularz ofertowy
Załącznik nr 2. – Wzór umowy
Załącznik nr 3. – Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22ust.1 Ustawy PZP
Załącznik nr 4. - Oświadczenie dot wykluczenia z postępowania art 25a ust.1
Załącznik nr 5. - Wykaz usług
Załącznik nr 6. – Wykaz Osób
Załącznik nr 7. –Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa
 
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony