ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Harmonogram odbioru elektroodpadów i wielkogabarytów z terenu MZMGO - gm. Wydminy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-09-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-09-14 11:00:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Bazylak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-09-14 11:04:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Bazylak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-14 11:09:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1043 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Pomoc dla pszczelarzy i producentów rolnych NZA-2020r.

Załączniki

  • Informacja (PDF, 184.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2021-06-08 12:53:55 | Data wytworzenia informacji: 2021-06-08 | Pomoc dla pszczelarzy i producentów rolnych NZA-2020r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-08 12:41:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Bazylak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-08 12:59:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Bazylak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-08 12:59:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1110 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ODBIÓR ODPADÓW FRAKCJI POPIÓŁ

Odbiór popiołu

Odbiór popiołu w dalszym ciągu w ramach opłaty za gospodarowanie odpadami.
 
Informuję, iż odbiór popiołu z palenisk domowych w 2021 roku w dalszym ciągu odbywa się w ramach opłaty za gospodarowanie odpadami.
Warunkiem odbioru popiołu w zabudowie jednorodzinnej jest posiadanie własnego pojemnika oraz zgłoszenie potrzeby wywozu do Mazurskiego Związku Międzygminnego - Gospodarka Odpadami w Giżycku. W zabudowie wielolokalowej zbiorcze pojemniki są dostarczane po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zarządcę/Administratora nieruchomości do MZMGO.
Zgłoszenia można dokonywać na adres: l
tel: 87 429 13 74, 87 428 43 40
Harmonogram odbioru popiołu z terenu MZMGO dostępny jest pod linkiem:

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-08 09:42:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Bazylak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-08 09:53:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Bazylak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-08 09:53:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1097 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania

Obwieszczenie

 
Wydminy, dnia 01 czerwca 2021 r.
KK.6131.26.2021
 
 
O  B  W  I  E  S  Z  C  Z  E  N  I  E
o wszczęciu  postępowania w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew
  
 
Zgodnie z art. 49, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r, poz. 735) zawiadamia się strony postępowania i podaje do publicznej wiadomości, że na wniosek z dnia 26.05.2021 r. złożony przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, w imieniu którego działa Pełnomocnik Pan Maciej Domysławski, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew z terenu nieruchomości o numerze geodezyjnym działki 337 położonej w obrębie geodezyjnym Grądzkie.  
 
Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a., do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
W związku z ogłoszeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii związanego z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 do czasu odwołania tego stanu, z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w kancelarii Urzędu Gminy Wydminy oraz kontaktować się telefonicznie lub drogą elektroniczną z osobą prowadzącą przedmiotowe postępowanie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00.
Z uwagi na skomplikowany charakter sprawy, zgodnie z art. 35 § 3 k.p.a. sprawa zostanie załatwiona w terminie dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
W świetle art. 33 k.p.a. strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych; pełnomocnik doręcza oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do akt.
Zgodnie z art. 40 k.p.a. pisma doręcza się stronie, a gdy strona działa przez przedstawiciela – temu przedstawicielowi. Jeżeli ustanowiono kilku pełnomocników, doręcza się pisma tylko jednemu pełnomocnikowi. Strona może wskazać takiego pełnomocnika. Strona, która nie ma miejsca zamieszkania lub zwykłego pobytu albo siedziby w Rzeczypospolitej Polskiej, innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej albo państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika do prowadzenia sprawy zamieszkałego w Rzeczypospolitej Polskiej i nie działa za pośrednictwem konsula Rzeczypospolitej Polskiej, jest obowiązana wskazać w Rzeczypospolitej Polskiej pełnomocnika do doręczeń, chyba że doręczenie następuje za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia.
Zgodnie z art. 41 § 1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu; zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 10, zgodnie z art. 49 k.p.a – niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz tablicy ogłoszeń sołectwa Grądzkie.
Zgodnie z art. 49 k.p.a zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia udostępnienia niniejszego zawiadomienia w BIP -ie.
 
 
 
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania zostało
udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej
w dniu 01.06.2021 r.
 
 
 
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król
 
 
 
Sprawę prowadzi:
Jolanta Bazylak, tel. (87) 421 00 19 wew. 120, e-mail:
 
Otrzymują:
1. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.,
2. a/a.
 
Do wiadomości:
1. Wnioskodawca – Pełnomocnik.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-01 15:39:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Bazylak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-01 15:40:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Bazylak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-01 15:40:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1107 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wydminy, dnia 17 lutego 2021 r.
 
KK.6140.9.2021
 
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Wydminy
 
 
W związku z opracowaniem projektu „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Wydminy w 2021 r.” zgodnie z art. 11a ust. 7 pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (tekst jedn. - Dz. U. z 2020 r, poz. 639)
zapraszam
organizacje społeczne działające na obszarze Gminy Wydminy, których statutowym celem działania jest ochrona zwierząt do składania opinii dotyczącej ww. projektu w terminie:
 
od 17 lutego 2021 r. do 9 marca 2021 r.
 
Opinie należy przedłożyć w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy Wydminy, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: .
 
Z projektem programu można zapoznać się w kancelarii Urzędu Gminy Wydminy w godzinach pracy urzędu lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy – zakładka Ochrona środowiska.
 
 
 
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-02-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-02-17 15:04:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-02-17 15:05:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-02-17 15:19:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1115 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

O B W I E S Z C Z E N I E o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - przebudowie drogi gminnej nr 136019N od ulicy Kajki w Wydminach do miejscowości Mazuchówka

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                   Wydminy, dnia 12 sierpnia 2020 r.
 
KK.6220.14.2020
 
O B W I E S Z C Z E N I E
o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
 
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. - Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.), spełniając wymóg art. 10 przywołanej ustawy oraz w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. - Dz. U. z 2020 r., poz. 283 ze zm.)
 
zawiadamia się strony postępowania i podaje do publicznej wiadomości, 
 
że zostało zakończone postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi gminnej nr 136019N od  ulicy Kajki w Wydminach do miejscowości Mazuchówka o długości ok. 1745,00 m, gmina Wydminy, powiat giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.
 
Stosownie do przepisu art. 10 § 1 organ administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji orzekającej co do istoty sprawy, umożliwić stronom zapoznanie się z aktami, wypowiedzenie się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, iż wspomniany przepis jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
Jednocześnie informuję, że:
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Giżycku pismem z dnia 21.07.2020 r. znak: ZNS.4083.24.2020.ZB,
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie pismem z dnia 21.07.2020 r. znak: WOOŚ.4220.383.2020.AZ.1,
- Dyrektor Zarządu Zlewni w Augustowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie pismem z dnia 22.07.2020 r. znak: BI.ZZŚ.1.4360.239.2020.AN,
wydali opinie, że dla przedmiotowego przedsięwzięcia nie istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt. 62 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839).
W związku z powyższym zgodnie z art. 73 § 1 k.p.a. informuję, że  strony mają prawo wglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania.
Strony mają możliwość zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów  oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy pok. nr 8 w terminie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Ponieważ w niniejszej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. - niniejsze zawiadomienie zostaje zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz tablicy ogłoszeń sołectwa Wydminy i uważa się za dostarczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
 
Zawiadomienie – obwieszczenie
o zakończeniu postępowania zostało
udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej
w dniu 12.08.2020 r.
 
 
 
 
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król
 
 
 
 
Sprawę prowadzi:
Jolanta Bazylak, tel. (87) 421 00 19 wew. 120, e-mail:
 
Otrzymują:
1. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.,
2. a/a.
 
Do wiadomości:
1. Pełnomocnik.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-08-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-08-12 14:32:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-08-12 14:32:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-08-12 14:32:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1140 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wydminy, dnia 10 lipca 2020 r.
KK.6220.8.2020
O  B  W  I  E  S  Z  C  Z  E  N  I  E
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
 
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. - Dz. U. z 2020 r, poz. 256 ze zm., dalej k.p.a.), art. 75 ust. 1 pkt 4 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. - Dz. U. z 2020 r. poz. 283 ze zm., dalej ustawa ooś) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy ooś,
 
zawiadamia się strony postępowania i podaje do publicznej wiadomości
 
że w dniu 10 lipca 2020 r. została wydana decyzja Wójta Gminy Wydminy znak: KK.6220.8.2020, stwierdzająca brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn: „przebudowie drogi gminnej nr 136025N ulicy Giżyckiej w Wydminach, gmina Wydminy, powiat giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.
Ww. decyzja oraz dokumentacja sprawy, w tym opinie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Dyrektora zarządu Zlewni w Giżycku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Giżycku, są do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy w pok. nr 8 w godzinach urzędowania.
W związku z powyższym informuje się o uprawnieniach stron postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
Ponieważ w niniejszej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustaw ooś oraz art. 49 k.p.a. – zawiadomienie zostaje zamieszczone na stronie Biuletynu Informacyjnego Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl, oraz na tablicy ogłoszeń Sołectwa Wydminy.
 
 
 
 
Obwieszczenie o wydaniu decyzji zostało
udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej
w dniu 10.07.2020 r.
 
 
z up. Wójta Gminy
(-) mgr Andrzej Cieśluk
Zastępca Wójta
 
 
Sprawę prowadzi:
Jolanta Bazylak, tel. (87) 421 00 19 wew. 120, e-mail:
 
Otrzymują:
1. Inwestor - pełnomocnik,
2. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.,
3. a/a.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-07-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-07-10 14:26:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-07-10 14:26:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-07-10 14:26:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1196 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji