Ogłoszenia i pozostałe informacje
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Uruchomienie sprzedaży węgla na zasadach preferencyjnych przez Gminę Wydminy
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-11-10 08:05:51 przez Administrator systemu
Akapit nr - brak tytułu
UWAGA: Uruchomienie sprzedaży węgla na zasadach preferencyjnych przez Gminę Wydminy uzależnione będzie od otrzymania węgla od wyznaczonych spółek rządowych.
Informacje podstawowe:
Poniżej publikujemy wniosek, który należy wypełnić i złożyć, aby ubiegać się o kupno węgla po preferencyjnej stawce 2000 zł brutto/tona. Termin składania deklaracji/wniosku o zakup paliwa stałego do dnia 18.11.2022r. w Urzędzie Gminy Wydminy.
Kto może złożyć wniosek?
Wniosek powinna złożyć osoba fizyczna, która otrzymała dodatek węglowy i spełnia następujące warunki:
- zamieszkuje w gospodarstwie domowym na rzecz którego dokonywany jest zakup węgla,
- gospodarstwo domowe jest prowadzone na terenie Gminy Wydminy,
- ubiegała się o przyznanie dodatku węglowego.
Formularz wniosku dostępny:
- na stronie www.bip.wydminy.pl
- w kancelarii Urzędu Gminy Wydminy (pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy)
Składanie wniosków:
1. W kancelarii Urzędu Gminy Wydminy w godzinach:
- Poniedziałek: 8:00 - 16:00
- Wtorek - Piątek: 7:00 - 15:00
2. Drogą elektroniczną poprzez:
- platformę ePUAP: Sklad_ESPSkrytka
- adres e-mail:
Wniosek o zakup złożony w wersji elektronicznej musi posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany albo podpis osobisty.