ˆ

Uchwały Rady Gminy

Pobierz dane XMLAkt prawny: 73/2022Drukuj informacjęAkt prawny: 73/2022

Szczegóły informacji

73/2022

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2018-2023

Data podjęcia/podpisania: 2022-08-26

Data wejścia w życie: 2022-08-26

Tytuł aktu:

ZARZĄDZENIE Nr 73/2022 Wójta Gminy Wydminy z dnia 26 sierpnia 2022 roku w sprawie przyjęcia informacji o wykonaniu budżetu gminy za I-sze półrocze 2022 roku

Treść:

WS.0050.85.2022
 
ZARZĄDZENIE Nr 73/2022
Wójta Gminy Wydminy
z dnia 26 sierpnia 2022 roku
 
w sprawie przyjęcia informacji o wykonaniu budżetu gminy za I-sze półrocze 2022 roku
           
            Na podstawie art. 266 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku  o finansach publicznych (Dz. U. z 2022 roku, poz.1634 ze zm.) Wójt Gminy Wydminy zarządza, co następuje:
                                                                                                
§ 1. Przedstawia informację o wykonaniu budżetu gminy za I-sze półrocze 2022 roku, która obejmuje:
1)   część opisową, zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszego zarządzenia,
2) informację z wykonania dochodów, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszego zarządzenia,
3) informację z wykonania wydatków, zgodnie z załącznikiem Nr 3 do niniejszego zarządzenia,
4) zestawienie dochodów i wydatków rachunku dochodów samorządowych jednostek budżetowych, zgodnie z załącznikiem Nr 4 do niniejszego zarządzenia.
                                                                      
§ 2. Przedstawia informację o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, zgodnie z załącznikiem Nr 5 do niniejszego zarządzenia.
                                                                      
§ 3. Przedstawia informację o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury, zgodnie z załącznikiem Nr 6 do niniejszego zarządzenia.
                                                                      
§ 4. Przedstawia informację z dokonanych umorzeń oraz udzielonych ulg w spłacie należności, zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszego zarządzenia.
                                                                      
§ 5. Przedstawia informację z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Wydminach oraz sprawozdanie z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, zgodnie z załącznikiem Nr 8 do niniejszego zarządzenia.

§ 6. Informacje o których mowa w § 1-5 należy przekazać :
1) Radzie Gminy Wydminy,
2) Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Olsztynie.
 
§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-08-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Sosnowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-07 13:54:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-07 13:55:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-07 13:55:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
70 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony