Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia i pozostałe informacje

Szczegóły informacji

Uruchomienie sprzedaży węgla na zasadach preferencyjnych przez Gminę Wydminy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-11-10 08:05:51 przez Administrator systemu

Akapit nr - brak tytułu

 
 
UWAGA: Uruchomienie sprzedaży węgla na zasadach preferencyjnych przez Gminę Wydminy uzależnione będzie od otrzymania węgla od wyznaczonych spółek rządowych.
 
Informacje podstawowe:
Poniżej publikujemy wniosek, który należy wypełnić i złożyć, aby ubiegać się o kupno węgla po preferencyjnej stawce 2000 zł brutto/tona. Termin składania deklaracji/wniosku o zakup paliwa stałego do dnia 18.11.2022r. w Urzędzie Gminy Wydminy.
 
Kto może złożyć wniosek?
 
Wniosek powinna złożyć osoba fizyczna, która otrzymała dodatek węglowy i spełnia następujące warunki:
  • zamieszkuje w gospodarstwie domowym na rzecz którego dokonywany jest zakup węgla,
  • gospodarstwo domowe jest prowadzone na terenie Gminy Wydminy,
  • ubiegała się o przyznanie dodatku węglowego.
 
Formularz wniosku dostępny:
  • na stronie www.bip.wydminy.pl
  • w kancelarii Urzędu Gminy Wydminy (pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy)
 
 

Składanie wniosków:
1. W kancelarii Urzędu Gminy Wydminy w godzinach:
  • Poniedziałek: 8:00 - 16:00
  • Wtorek - Piątek: 7:00 - 15:00
 
2. Drogą elektroniczną poprzez:
  • platformę ePUAP: Sklad_ESPSkrytka
  • adres e-mail:
Wniosek o zakup złożony w wersji elektronicznej musi posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany albo podpis osobisty.
 
 
 

Załączniki