ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zastępca Wójta Gminy Wydminy według stanu na dzień odwołania z funkcji na dzień 11 stycznia 2024 roku

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-10-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Romanowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-10-08 07:45:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-10-08 07:46:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-10-08 07:46:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
365 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury według stanu na dzień 31 grudnia 2023roku

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-10-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Romanowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-10-08 07:44:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-10-08 07:45:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-10-08 07:45:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
344 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury na dzień 26 lipca 2024 roku rozwiązanie umowy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-10-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Romanowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-10-08 07:41:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-10-08 07:42:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-10-08 07:42:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
340 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o spotkaniu w sprawie MPZP Sucholaski

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wydminy, dnia 3 października 2024 roku
 
 
 
Ogłoszenie
 
 
         Wójt Gminy Wydminy zaprasza wszystkich mieszkańców Sucholasek oraz zainteresowanych na spotkanie w sprawie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla terenu położonego na półwyspie w Sucholaskach. Na spotkaniu obecny będzie urbanista – autor projektowanego Miejscowego Planu Zagospodarowania.
        Spotkanie zorganizowane na wniosek Radnego Gminy Wydminy odbędzie się w świetlicy wiejskiej w Sucholaskach w dniu 8 października 2024 roku o godzinie 11.00.
 
 
                                                                                                                                                (-) Wójt Gminy Wydminy
                                                                                                                                                     Anna Stefania Binik

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-10-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jadwiga Konopko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-10-03 14:26:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jadwiga Konopko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-10-03 14:27:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jadwiga Konopko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-10-03 14:54:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
218 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Wydminy i możliwości składania wniosków do projektu planu.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wydminy, dnia 27 września 2024 r.
 
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY WYDMINY

o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Wydminy.
        Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniui zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz na podstawie art. 39 ust. 1, art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Wydminy UCHWAŁYNR III/27/2024 z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Wydminy.
        Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu oraz do prognozy oddziaływania na środowisko. Wnioski należy składać do Wójta Gminy Wydminy do dnia 31 października 2024 r. Składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Możne podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.Wnioski należy składać wyłącznie za pomocą formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego. Formularz dostępny jest w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy, Plac Rynek 1/1, 11-510 Wydminy, pok. 8 oraz w  Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Wydminy.
        Wnioski można składać w formie papierowej osobiście lub listownie na adres Urzędu Gminy Wydminy, Plac Rynek 1/1, 11-510 Wydminy lub w formie elektronicznej za pomocą:
  • poczty elektronicznej na adres: ;
  • platformy ePUAP na adres skrytki: /UG_Wydminy/SkrytkaESP
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Wydminy.
 
 
 
                                                                                                                                              (-) Wójt Gminy Wydminy
                                                                                                                                                     Anna Stefania Binik

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-09-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jadwiga Konopko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-09-30 14:21:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jadwiga Konopko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-09-30 14:29:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jadwiga Konopko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-09-30 14:29:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
511 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Wójta Gminy Wydminy o zakończeniu postępowania przed wydaniem decyzji KK.6220.2.2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wydminy, 27.09.2024 r.
KK.6220.2.2024
O B W I E S Z C Z E N I E
o zakończeniu postępowania przed wydaniem decyzji
 
      Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. - Dz. U. z 2024 r., poz. 572), spełniając wymóg art. 10 § 1 przywołanej ustawy oraz w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. - Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)
 
zawiadamia się strony postępowania i podaje do publicznej wiadomości,
 
że zostało zakończone postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie 21 budynków mieszkalnych jednorodzinnych oraz 3 budynków gospodarczych na działkach oznaczonych nr ewid. 78/7, 78/8, 78/13, 78/15, 78/17, 78/19, 78/21, 78/22, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 310, obręb Szczybały Orłowskie, gmina Wydminy, powiat giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.
     Stosownie do przepisu art. 10 § 1 organ administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji orzekającej co do istoty sprawy, umożliwić stronom zapoznanie się z aktami, wypowiedzenie się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, iż wspomniany przepis jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
      Jednocześnie informuję, że:
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Giżycku opinią sanitarną z dnia 30.04.2024 r. znak: ZNS.9022.1.29.2024.ZB stwierdził, że dla przedmiotowego przedsięwzięcia nie ma potrzeby  przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko,
- Dyrektor Zarządu Zlewni w Augustowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie opinią  z dnia 03.07.2024 r. znak: BA.ZZŚ.4901.102.2024.AN oraz Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie postanowieniem z dnia 10.09.2024 r. znak: WOOŚ.4220.170.2024.KT.6 uzgodnili realizację przedsięwzięcia oraz wskazali warunki na etapie jej realizacji i eksploatacji.       
     Planowane przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 55 b tiret pierwsze rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839 z późn. zm.).
     W związku z powyższym zgodnie z art. 73 § 1 k.p.a. informuję, że strony mają prawo wglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania.
     Strony mają możliwość zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy pok. nr 8 w terminie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
     Ponieważ w niniejszej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. - niniejsze zawiadomienie zostaje zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz tablicy ogłoszeń sołectwa Szczybały Orłowskie i uważa się za dostarczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
 
 
                                                                                                                                                  (-) Wójt Gminy Wydminy
                                                                                                                                                      Anna Stefania Binik

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-09-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Justyna Kisiel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-09-27 13:27:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jadwiga Konopko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-09-27 13:34:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jadwiga Konopko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-09-27 13:34:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
175 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji