ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Obwieszczenie o wydaniu decyzji o ustaleni lokalizacji inwestycji celu publicznego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wydminy, dnia 12 lutego 2024 r.
 
KK.6733.3.2023
 
 
O  B  W  I  E  S  Z  C  Z  E  N  I  E
o wydaniu decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
 
 
            Zgodnie z art. 49, art. 61 § 4 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.) na podstawie art. 53 ust. 1 oraz art. 51 ust.3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2023r. poz. 977 ze zm.)
 
zawiadamia się wszystkie strony
i podaje do publicznej wiadomości
 
że w dniu 8 lutego 2024r., wydano decyzję KK.6733.3.2023 o lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z oczyszczalni ścieków wraz z wylotem do rowu melioracyjnego w miejscowości Dudka, przewidzianej do realizacji na działkach ewidencyjnych nr 2/40, 2/106, 2/108, 2/105, 412, obręb Sucholaski, gmina Wydminy.
            Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a., do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy w powyższej sprawie można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy (pok. Nr 8) oraz kontaktować się telefonicznie lub drogą elektroniczną z osobą prowadzącą przedmiotowe postępowanie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00.
W świetle art. 33 k.p.a. strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych; pełnomocnik doręcza oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do akt.
            Zgodnie z art. 49 k.p.a zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia udostępnienia niniejszego zawiadomienia w BIP -ie.
 
 
 
 
Pełniący funkcję Wójta Gminy Wydminy
(-) Andrzej Cieśluk
 
 
 
Powyższą informację zamieszcza się:
  1. na tablicy  informacyjnej w Urzędzie Gminy Wydminy
  2. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy http://bip.wydminy.pl,

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jadwiga Konopko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-12 15:15:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jadwiga Konopko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-12 15:22:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jadwiga Konopko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-12 15:23:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
142 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Punkt Konsultacyjno-Informacyjny Programu Priorytetowego "Czyste Powietrze" w Urzędzie Gminy Wydminy

Punkt Konsultacyjno-Informacyjny PP Czyste Powietrze

Wydminy, dnia 7 lutego 2024 r.
PUNKT KONSULTACYJNO-INFORMACYJNY
PROGRAMU PRIORYTETOWEGO „CZYSTE POWIETRZE”
 
Informujemy, że w Urzędzie Gminy Wydminy (parter, pokój nr 8) funkcjonuje Punkt Konsultacyjno-Informacyjny Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”. W Punkcie istnieje możliwość uzyskania informacji na temat programu, złożenie wniosku oraz jego późniejsze rozliczenie.
Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 17.00, natomiast w godzinach od 8:00 do 15:00 pod numerem tel. 87 421 00 19 wew. 120, można zasięgnąć bliższych informacji o Programie oraz na prośbę zainteresowanego ustalić datę i godzinę spotkania. Przed przyjściem do Urzędu w celu wypełnienia wniosku, prosimy o zapoznanie się z dokumentacją Programu, którą można znaleźć na stronie internetowej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.
 
OGÓLNE INFORMACJE O PROGRAMIE:
 
ZMIANY W PP "CZYSTE POWIETRZE" - od 03.01.2023r:
 
GMINA WYDMINY – stan na 29.12.2023 r:
 
LICZBA ZŁOŻONYCH WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE:
144 wniosków
 
LICZBA ZREALIZOWANYCH PRZEDSIEWZIĘĆ:
70 przedsięwzięć
 
KWOTA WYPŁACONYCH DOTACJI:
1 825 568,00 zł.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-07 16:50:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Bazylak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-07 17:00:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Bazylak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-07 17:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
153 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wydaniu postanowienia o zawieszeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego nabudowie i eksploatacji farmy fotowoltaicznej (PV Wydminy) o łącznej mocy do 25 MW włącznie (w tym także etapowo) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną – obręb Talki dz. nr ewid. 172, 23, 46/2, 152/3 i 203, 217, 278, 121 oraz obręb Okrągłe dz. nr ewid. 5/9, gmina Wydminy, powiat giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.

Obwieszczenie o wydaniu postanowienia znak: KK.6220.9.2023.2024

Wydminy, dnia 2 lutego 2023 r.
 
KK.6220.9.2023.2024
 
 
OBWIESZCZENIE
o wydaniu postanowienia o zawieszeniu postępowania
 
Działając zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm. dalej kpa) w związku  art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm. dalej ooś);
 
zawiadamia się wszystkie strony,
 
że w toku prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie i eksploatacji farmy fotowoltaicznej (PV Wydminy) o łącznej mocy do 25 MW włącznie (w tym także etapowo) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną – obręb Talki dz. nr ewid. 172, 23, 46/2, 152/3 i 203, 217, 278, 121 oraz obręb Okrągłe dz. nr ewid. 5/9, gmina Wydminy, powiat giżycki, woj. warmińsko-mazurskie, w dniu 31.01.2024 r. wydane zostało postanowienie znak: KK.6220.9.2023.2024 o zawieszeniu przedmiotowego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla wyżej wskazanego przedsięwzięcia do czasu przedłożenia raportu oddziaływania na środowisko.
 
Z treścią postanowienia oraz z zebraną w sprawie dokumentacją można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy, pl. Rynek 1/1/, 11-510 Wydminy w godzinach pracy Urzędu (pokój nr 8).
 
Na niniejsze postanowienie nie służy zażalenie (zgodnie z art. 63 ust. 6 ustawy dnia 3 października 2008 r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko - Dz. U. z 2023 r, poz. 1094 ze zm.).
 
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 pkt 1 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a – obwieszczenie zostaje zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl, na tablicy ogłoszeń Sołectwa Talki oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy.
Zgodnie z art. 49 k.p.a zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Sprawę prowadzi: Jolanta Bazylak, tel. 87 421 00 19 wew. 120.
Niniejsze obwieszczenie zostaje zamieszczone w dniu 02.02.2024 r.
 
Pełniący funkcję
Wójta Gminy Wydminy
(-) Andrzej Cieśluk

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-02 09:42:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Bazylak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-02 14:37:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Bazylak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-02 14:37:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
193 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji