ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2025Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2025

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Członek Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 4

Wydział: GKRPAiN

Data udostępnienia: 2025-01-02

Ogłoszono dnia: 2025-01-02

Termin składania dokumentów: 2025-01-13 12:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2025

Zlecający: Wójt Gminy Wydminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wójt Gminy Wydminy działając na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 1465 i 1572) i art. 41 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r., poz. 2151 i M.P. z 2024 r., poz. 93) ogłasza nabór na członków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych 
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych jest organem władzy publicznej wykonującym zadania z zakresu administracji publicznej, będącym organem powołanym w myśl art.41 ust. 3 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Liczba członków do powołania: 4
I. Wymagania od kandydatów:
1. Wykształcenie średnie,
2. Umiejętność interpretacji i stosowania regulacji prawnych z zakresu ustaw i rozporządzeń , w tym:
  1. ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
  2. ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii;
  3. ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie;
  4. ustawy o samorządzie gminnym;
  5. kodeksu postepowania administracyjnego;
  6. rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie procedury „Niebieskie karty” oraz wzorów formularzy „Niebieska karta”;
  7. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO;
3. Umiejętność pracy w zespole;
4. Umiejętność prowadzenia rozmów z „trudnym klientem”, wysokie zdolności komunikacyjne i społeczne;
5. Dyspozycyjność, obowiązkowość, kreatywność, empatia;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do zadań Komisji, wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, należy w szczególności:
  1. opracowywanie projektu Gminnego Programu Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii we współpracy ze wszystkimi instytucjami i stowarzyszeniami pracującymi w obszarze uzależnień;
  2. wydawanie opinii o zgodności lokalizacji punktu sprzedaży napojów alkoholowych z uchwałami rady gminy w sprawie – liczby punktów sprzedaży oraz zasad ich usytuowania;
  3. podejmowanie czynności zmierzających do orzeczenia o zastosowaniu wobec osoby uzależnionej od alkoholu obowiązku poddania się leczeniu w zakładzie lecznictwa odwykowego;
  4. prowadzenie rozmów z członkami rodzin osoby uzależnionej od alkoholu, zmierzających do podejmowania przez nich leczenia współuzależnienia;
  5. zwiększanie dostępności pomocy terapeutycznej i rehabilitacyjnej dla osób uzależnionych od alkoholu;
  6. prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii, w szczególności dla dzieci i młodzieży;
  7. udzielanie rodzinom, w których występują problemy alkoholowe, pomocy psychospołecznej i prawnej, a w szczególności ochrony przed przemocą domową;
  8. współpraca i wspomaganie działalności instytucji, stowarzyszeń i osób fizycznych, służącej rozwiązywaniu problemów alkoholowych.

V. Wymagane dokumenty:

  1. Podpisany kwestionariusz osobowy– (załącznik do ogłoszenia)
  2. Podpisany list motywacyjny;
  3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (świadectwa ukończenia szkół)
  4. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną – (załącznik do ogłoszenia)

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2025-01-13 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kancelarii Urzędu, do dnia 13 stycznia 2025 roku, do godz. 12 00,w zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór na członka Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych”
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane na adres nadawcy.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Wydminy, Pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy

VII. Informacje dodatkowe:

1. O terminie przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie;
2. Wójt Gminy zastrzega sobie prawo wyboru osób zaproszonych na rozmowę spośród dokonujących zgłoszenia;
3. Kandydatom, którzy odpowiedzieli na ogłoszenie, a nie zostali wybrani nie przysługuje możliwość odwołania się;
4. Skład Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych zostanie ukonstytuowany Zarządzeniem Wójta Gminy Wydminy;
5. Osoby wybrane wezmą udział w szkoleniu dla nowych członków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
6. Wójt Gminy Wydminy zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru na każdym etapie bez podania uzasadnienia.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych dla kandydatów ubiegających się na członka Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (DE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L119 z 4 maja 2016 r.), informuję, że:
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Wójt Gminy Wydminy z siedzibą przy Pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy
  2. administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (87) 421 00 19 w. 118, adres poczty elektronicznej: iod@wydminy.pl,
  3. przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie prowadzone na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych, art. 9a ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym.
  4. odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie dłużej niż 1 miesiąc dla kandydatów niewybranych.
  7. posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  8. posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych,
  9. podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy,
  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (nie będą profilowane).

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-01-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Romanowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-01-02 15:40:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Bolesław Idek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-01-02 15:44:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Bolesław Idek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-01-02 15:44:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
133 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony