Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: wolne stanowisko urzędnicze - Podinspektor
Miejsce pracy: Wydminy
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Organizacyjny
Data udostępnienia: 2025-01-10
Ogłoszono dnia: 2025-01-10
Termin składania dokumentów: 2025-01-27 10:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2025
Zlecający: Wójt Gminy Wydminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku: wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu o szkolnictwie wyższym w zakresie administracji,
- 2-letni staż pracy,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, Ochrona danych osobowych, Kodeks pracy, Ustawa o finansach publicznych, Prawo ochrony środowiska, Ustawa o funduszu sołeckim,
- znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu, obsługa urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania biurowego.
b. Wymagania dodatkowe:
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
- samodzielność, dokładność, terminowość, rzetelność, dobra organizacja pracy,
- łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
- odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
- dyspozycyjność, systematyczność, zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność,
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
- prawo jazdy kat. B
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania z zakresu obsługi sołectw:
- współdziałanie z sołtysami w sprawach związanych z uczestnictwem na sesjach Rady,
- prowadzenie rejestru jednostek pomocniczych gminy,
- sprawowanie opieki i nadzoru nad pracą jednostek pomocniczych gminy,
- nadzorowanie wydatkowania funduszu sołeckiego,
- prowadzenie rozliczeń z sołtysami,
- pomoc sołtysom przy realizacji zadań wynikających z przyznanego funduszu sołeckiego,
- stała współpraca z sołtysami w zakresie bieżącej działalności sołectw,
- bieżący kontakt z sołtysami,
- prowadzenie spraw i wydawanie zaświadczeń w oparciu o przepisy ustawy o świadczeniu pieniężnym z tytułu pełnienia funkcji sołtysa,
- prowadzenie spraw dotyczących funduszu sołeckiego w zakresie inwestycji i remontów,
- tworzenie harmonogramu prac świetlic wiejskich oraz nadzór nad ich pracami,
- prowadzenie spraw dotyczących wynajmu świetlic wiejskich, przyjmowanie wniosków mieszkańców,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw,
- wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych.
Zadania z zakresu organizatora transportu zbiorowego:
- wsparcie w planowaniu rozwoju transportu,
- wsparcie w organizowaniu publicznego transportu zbiorowego,
- pomoc w zarządzaniu publicznym transportem zbiorowym,
- pomoc przy rozliczaniu faktur z przewoźnikiem,
- udział w przygotowywaniu wniosków z funduszów zewnętrznych o dofinansowanie do transportu zbiorowego oraz rozliczanie,
- kontrola jakości i terminowości realizowanych umów zawartych z przewoźnikami.
2. Niezbędna wiedza i umiejętności:
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej, Prawo zamówień publicznych, Ochrona danych osobowych, Kodeks pracy, Ustawa o finansach publicznych, Prawo ochrony środowiska, Ustawa o funduszu sołeckim,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu oraz obsługa urządzeń biurowych,
- umiejętność redagowania pism.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku). Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 27 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 KP. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 36 KP. Możliwość pracy w terenie oraz wyjazdów służbowych.
V. Wymagane dokumenty:
- podpisany list motywacyjny,
- podpisany kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk w załączeniu)
- podpisany życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- kopie dokumentów potwierdzające staż pracy oraz ewentualne kursy i szkolenia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
- w przypadku osoby niepełnosprawnej, kopie dokumentów potwierdzające posiadane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności i informacje o szczególnych potrzebach
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- podpisana klauzula informacyjna oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby realizacji procesu rekrutacji. druk w załączeniu
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2025-01-27 10:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością, spełniające wymagania wskazane w ogłoszeniu.
c. Miejsce:
wyłącznie w formie pisemnej, osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Wydminy, Pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy
VII. Informacje dodatkowe:
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
- ocena formalna złożonych dokumentów;
- rozmowa kwalifikacyjna.
W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
Z Kandydatami spełniającymi wymagania formalne, podczas II etapu rekrutacji zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. Istnieje możliwość przeprowadzenia rozmowy zdalnej. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji
o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (DE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L119 z 4 maja 2016 r.), informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Wójt Gminy Wydminy
z siedzibą przy Pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy - administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (87) 421 00 19 w. 118, adres poczty elektronicznej: iod@wydminy.pl,
- przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie prowadzone na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych, art. 9a ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym.
- odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie dłużej niż 1 miesiąc dla kandydatów niewybranych.
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych,
- podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy,
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (nie będą profilowane).
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2025-01-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Wilgocka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2025-01-10 14:22:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Bolesław Idek |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2025-01-10 14:27:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-01-30 21:06:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 224 raz(y) |