ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Wydminy przy udziale funduszy sołeckich w 2015 rokuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Wydminy przy udziale funduszy sołeckich w 2015 roku

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o zamówieniu - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Wydminy przy udziale funduszy sołeckich w 2015 roku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Urząd Gminy Wydminy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 112620 - 2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-05-29 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-05-29 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Wydminy, ul. Grunwaldzka 74, p. nr 11 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2015-05-14 przez Andrzej Kosiba

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
 

Wydminy: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Wydminy przy udziale funduszy sołeckich w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 112620 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wydminach , ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4210019, 4210083, faks 087 4210019.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Wydminy przy udziale funduszy sołeckich w 2015 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Remont dróg gminnych na terenie Gminy Wydminy przy udziale funduszy sołeckich 2015, w tym : Remont dróg z udziałem funduszy sołeckich z dofinansowaniem Gminy: Cybulki remont drogi dz 191 kontynuacja z 2014roku Czarnówka - remont dróg gminnych - dr od mleczarni, od Wołodkiewicz do Kozaka Gawliki Wlk - remont dróg kolonijnych - dr na Kaflarnię, dr od Szypulewski do Kobiela, Misiukiewicz, dr od Bąka do granicy z Mazuchówką, dr od przystanku do Jakubiak, Sztabiński, dr ze wsi do R.Hanczaryk, Namiotko Pamry cd remontu chodnika wzdłuż dr gminnej Pietrasze remont drogi gminnej w kier. Sudnika Hejbuty remont drogi gminnej do Mieszczańkiego i Adameczek Szczybały Orłowskie - remont drogi gminnej od M.Grądzkiego do wsi Okrągłe remont drogi na Czarne Orłowo cg remontu dr do cmentarza Biała Giżycka - rem dr przy oczyszczalni Mazuchówka zakup materiału i naprawę drogi do Markowicza Gawliki Małe zakup materiału i remont przepustu odprow. wody opadowe i rowu we wsi Malinka - remont dr do Siekierdy , Kurowskiego Wężówka zakup materiału i remont drogi do Piołunowicza Wydminy remont wjazdu przy Grunwaldzkiej 45 Zakres prac remontowych mieści się na terenie działek Inwestora. Odcinki dróg przebiegają po istniejących pasach dróg gruntowych, nieurządzonych o nie normatywnych spadkach podłużnych i poprzecznych. Zakres robót: 1 Pietrasze - droga do Sudnika 1 Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi na odległość do 10 km z załadunkiem mechanicznym Dodatek do tabl.1510 za transport na każde dalsze 0.5 km Uwaga: wykonanie mieszanki kruszywa z domieszką 30% kruszywa łamanego, załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. t 40 2 Nawierzchnia żwirowa - górna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie - grubość po zagęszczeniu śr 5 cm m2 800.000 3 Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - równanie jednokrotne km 1.5 2 Orłowo - dr przy cmentarzu 4 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm m2 61.000 5 Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gr.kat.III-IV m36.000 6 Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej m 27.000 7 Ława pod krawężniki betonowa z oporem m3 0.540 8 Krawężniki betonowe najazdowe na podsypce cementowo-piaskowej m 9.000 9 Ława pod krawężniki betonowa z oporem m3 0.180 10 Podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm m2 61.000 11 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej m2 61 3 Malinka-droga do Kurowskiego i Siekierdy 12 Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi na odległość do 10 km z załadunkiem mechanicznym Dodatek do tabl.1510 za transport na każde dalsze 0.5 km Uwaga:kruszywo zwykłe załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. T 30 13 Nawierzchnia żwirowa - górna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie - grubość po zagęszczeniu śr 5 cm m2 350.000 14 Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - równanie jednokrotne km 1.000 15 Ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia ha 0.150 16 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.40 m3 na odkład w gruncie kat. III m3 7.000 17 Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 40 cm 26-75 pojazdów na godzinę m 6.000 18 Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PEHD o śr. 40 cm m 6.000 19 Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 40 cm z brukowca ściank.3.000 20 Zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odległość do 10 m w gruncie kat. I-III m3 7.000 4 Czarnówka- dr od mleczarni 21 Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi na odległość do 10 km z załadunkiem mechanicznym Dodatek do tabl.1510 za transport na każde dalsze 0.5 km Uwaga: wykonanie mieszanki kruszywa z domieszką 30% kruszywa łamanego, załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. T 60 22 Nawierzchnia żwirowa - górna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie - grubość po zagęszczeniu śr 5 cm m2 1000.000 23 Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - równanie jednokrotne km1.5 5 Biała Giżycka - k/oczyszczalni do działek 24 Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych na odległość do 10 m w gr. kat. III m3 100 25 Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3.0 m spycharkami w gr. kat. III m3 80.00 26 Plantowanie skarp i korony nasypów - kat. gruntu I-III m2 75 27 Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi na odległość do 10 km z załadunkiem mechanicznym Dodatek do tabl.1510 za transport na każde dalsze 0.5 km Uwaga:kruszywo zwykłe załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. t20 28 Nawierzchnia żwirowa - górna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie - grubość po zagęszczeniu śr 8 cm m2 120.000 6 Okrągłe - dr na Czarne 29 Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi na odległość do 10 km z załadunkiem mechanicznym Dodatek do tabl.1510 za transport na każde dalsze 0.5 km Uwaga:kruszywo zwykłe załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. t 60 t 30 Nawierzchnia żwirowa - górna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie - grubość po zagęszczeniu śr 5 cm m2 700.000 31 Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - równanie jednokrotne km 1.5 7 Szczybały Orłowskie- dr od M.Grądzkiego do wsi 32 Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi na odległość do 10 km z załadunkiem mechanicznym Dodatek do tabl.1510 za transport na każde dalsze 0.5 km Uwaga: wykonanie mieszanki kruszywa z domieszką 30% kruszywa łamanego, załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. t 135 33 Nawierzchnia żwirowa - górna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie - grubość po zagęszczeniu śr 5 cm m2 1855.000 34 Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - równanie jednokrotne km 3.7 8 Pamry cd remontu chodnika 35 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm m2 63.000 36 Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gr.kat.III-IV m 60.00 37 Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową m 61 38 Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej m 60.000 39 Ława pod krawężniki betonowa zwykła m3 1.800 40 Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat.I-III m2 30.000 41 Chodniki z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową m2 63.000 42 Cięcie piłą diamentową betonu o grubości do 15 cm; miejsce cięcia - płyty betonowe m2 9.000 9 Cybulki - cd drogi do wsi 43 Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi na odległość do 10 km z załadunkiem mechanicznym Dodatek do tabl.1510 za transport na każde dalsze 0.5 km Uwaga: wykonanie mieszanki kruszywa z domieszką 30% kruszywa łamanego, załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. t 80 44 Nawierzchnia żwirowa - górna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie - grubość po zagęszczeniu śr 5 cm m2 600.000 45 Odtworzenie rowów przydrożnych do gł 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu m 250 10 Wydminy - wjazd przy Grunwaldzkiej 45 46 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm - rozbiórka i usunięcie pozostałości bruku z kamienia polnego m2 50 47 Podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 8 cm m2 50.000 48 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej m2 50.000 11 Gawliki Wielkie - dr kolonijne 49 Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi na odległość do 10 km z załadunkiem mechanicznym Dodatek do tabl.1510 za transport na każde dalsze 0.5 km Uwaga:kruszywo zwykłe załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. t 270.000 50 Nawierzchnia żwirowa - górna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie - grubość po zagęszczeniu śr 5 cm m2 2500.000 51 Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - równanie jednokrotne km 6.65 12 Wężówka - dr do Piołunowicza 52 Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi na odległość do 10 km z załadunkiem mechanicznym Dodatek do tabl.1510 za transport na każde dalsze 0.5 km Uwaga: wykonanie mieszanki kruszywa z domieszką 30% kruszywa łamanego, załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. t 120 53 Nawierzchnia żwirowa - górna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie - grubość po zagęszczeniu śr 5 cm m2 1225.000 54 Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - równanie jednokrotne km 1 13 Hejbuty - dr do Adameczek i Mieszczański 55 Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi na odległość do 10 km z załadunkiem mechanicznym Dodatek do tabl.1510 za transport na każde dalsze 0.5 km Uwaga:kruszywo zwykłe załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. t 30.000 56 Nawierzchnia żwirowa - górna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie - grubość po zagęszczeniu śr 5 cm m2 350.000 57 Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - równanie jednokrotne km 0.74 14 Mazuchówka - dr do Markowicza 58 Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi na odległość do 10 km z załadunkiem mechanicznym Dodatek do tabl.1510 za transport na każde dalsze 0.5 km Uwaga:kruszywo zwykłe załadunek, dowóz na wskazane miejsce w sołectwie oraz rozładunek. t 90 59 Nawierzchnia żwirowa - górna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie - grubość po zagęszczeniu śr 5 cm m2 1200.500 60 Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - równanie jednokrotne km 1.66 15 Gawliki Małe - przepust we wsi 61 Odtworzenie rowów przydrożnych do gł 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu m 20 62 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.40 m3 na odkład w gruncie kat. III m3 9.900 63 Przepusty rurowe - rury PEHD o śr. 30 cm m 30 64 Zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odległość do 10 m w gruncie kat. I-III m3 9.000 Wymagane kruszywa - kruszywo zwykłe naturalne, mieszanka drogowa z domieszką 30% kruszywa łamanego Zakres zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną, wykonanie wszelkich koniecznych uzgodnień i odbiorów w celu oddania zadania do eksploatacji. W odbiorach częściowych, których przedmiotem są roboty z dofinansowaniem w ramach funduszy sołeckich, wymagany jest udział przedstawicieli sołectw - sołtysów..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 50% zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank: Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy Oddział Wydminy Nr 05936400002004000244190001 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ 2)wykaz wykonanych robót budowlanych, zawierający co najmniej jedną inwestycję o wartości powyżej 150 tys. zł , polegającą na pracach, odpowiadających zakresowi zamówienia, zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie robót budowlanych określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt
  • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ 2) wykaz osób, zawierający przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: o drogowej - która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalnościach; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 6 do SWIZ.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ 2) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 złotych (słownie : dwieście tysięcy złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 97
  • 2 - b) Termin wykonania zamówienia - za każdy 1 m-c krócej niż wymagane do 15.10.2015 roku- 1 pkt, nie krócej niż do 15.08.2015 roku - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych i uzupełniających
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wydminach Adres: ul. Grunwaldzka 74 11-510 Wydminy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wydminach Adres: ul. Grunwaldzka 74 11-510 Wydminy, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Andrzej Kosiba
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-05-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Kosiba
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-05-14 11:05:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-05-14 11:40:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-09 16:14:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
900 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony