ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego do szkół w Gminie Wydminy Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego do szkół w Gminie Wydminy

Szczegóły informacji

Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego do szkół w Gminie Wydminy

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach

Finansowanie: Środki zewnętrzne

Nr UZP: 43622-2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-02-14 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-02-14 11:30:00

Ogłoszono dnia: 2014-02-06 przez Elżbieta Sosnowska

Treść:

Numer ogłoszenia: 50400 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 43622 - 2014 data 06.02.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Biuro Obsługi Szkół w Wydminach, ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4210117, fax. 87 4210117.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
  • W ogłoszeniu jest: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014..
  • W ogłoszeniu powinno być: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: do dwóch tygodni od dnia wyboru Wykonawcy..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy pok. 10..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy pok. 10. Otwarcie ofert: 18.02.2014 r. godz. 11.30.

Wydminy: Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego do szkół w Gminie Wydminy
Numer ogłoszenia: 43622 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach , ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4210117, faks 87 4210117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego do szkół w Gminie Wydminy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów warsztatowych do prowadzenia zajęć, między innymi: oprogramowania przedmiotowego, programów multimedialnych, podręczników, ćwiczeń, albumów, nowoczesnych gier i pomocy dydaktycznych, materiałów piśmienniczych, plansz interaktywnych, sprzętu elektronicznego, materiałów do scenografii, na potrzeby projektu Młodzi odkrywcy na skrzydłach wiedzy oraz Gimnazja z programem.Wszystkie pomoce dydaktyczne, sprzęt teleinformatyczny i audiowizualny oraz materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji min.: 36 miesięcy od dnia odbioru.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1do SIWZ.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zakres zamówienia obejmuje: 12 części, łącznie w 6 szkołach (Gimnazjum w Wydminach oraz Gimnazjum w Gawlikach Wielkich, szkoły podstawowe w Wydminach, Gawlikach Wielkich, Talkach i Zelkach). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia od 1 do 12..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 22.11.40.00-2, 39.16.21.00-6, 32.30.00.00-6, 48.00.00.00-8, 30.21.31.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy pok. 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Wydminach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów warsztatowych do prowadzenia zajęć, między innymi: podręczników, ćwiczeń, albumów, nowoczesnych gier i pomocy dydaktycznych, materiałów piśmienniczych, plansz interaktywnych, materiałów do scenografii, na potrzeby projektu Młodzi odkrywcy na skrzydłach wiedzy oraz Gimnazja z programem. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 22.11.40.00-2, 39.16.21.00-6, 32.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej w Wydminach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa między innymi: programów multimedialnych, plansz interaktywnych, sprzętu elektronicznego, na potrzeby projektu Młodzi odkrywcy na skrzydłach wiedzy oraz Gimnazja z programem. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Gawlikach Wielkich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów warsztatowych do prowadzenia zajęć, między innymi: podręczników, ćwiczeń, albumów, nowoczesnych gier i pomocy dydaktycznych, materiałów piśmienniczych, plansz interaktywnych, materiałów do scenografii, na potrzeby projektu Młodzi odkrywcy na skrzydłach wiedzy oraz Gimnazja z programem. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 22.11.40.00-2, 39.16.21.00-6, 32.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej w Gawlikach Wielkich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa między innymi: programów multimedialnych, plansz interaktywnych, sprzętu elektronicznego, na potrzeby projektu Młodzi odkrywcy na skrzydłach wiedzy oraz Gimnazja z programem. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Talkach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów warsztatowych do prowadzenia zajęć, między innymi: podręczników, ćwiczeń, albumów, nowoczesnych gier i pomocy dydaktycznych, materiałów piśmienniczych, plansz interaktywnych, materiałów do scenografii, na potrzeby projektu Młodzi odkrywcy na skrzydłach wiedzy oraz Gimnazja z programem. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 22.11.40.00-2, 39.16.21.00-6, 32.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej w Talkach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa między innymi: programów multimedialnych, plansz interaktywnych, sprzętu elektronicznego, na potrzeby projektu Młodzi odkrywcy na skrzydłach wiedzy oraz Gimnazja z programem. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Zelkach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów warsztatowych do prowadzenia zajęć, między innymi: podręczników, ćwiczeń, albumów, nowoczesnych gier i pomocy dydaktycznych, materiałów piśmienniczych, plansz interaktywnych, materiałów do scenografii, na potrzeby projektu Młodzi odkrywcy na skrzydłach wiedzy oraz Gimnazja z programem. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 22.11.40.00-2, 39.16.21.00-6, 32.32.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej w Zelkach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa między innymi: programów multimedialnych, plansz interaktywnych, sprzętu elektronicznego, na potrzeby projektu Młodzi odkrywcy na skrzydłach wiedzy oraz Gimnazja z programem. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Gimnazjum w Wydminach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów warsztatowych do prowadzenia zajęć, między innymi: podręczników, ćwiczeń, albumów, nowoczesnych gier i pomocy dydaktycznych, materiałów piśmienniczych, plansz interaktywnych, materiałów do scenografii, na potrzeby projektu Młodzi odkrywcy na skrzydłach wiedzy oraz Gimnazja z programem. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Gimnazjum w Gawlikach Wielkich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów warsztatowych do prowadzenia zajęć, między innymi: podręczników, ćwiczeń, albumów, nowoczesnych gier i pomocy dydaktycznych, materiałów piśmienniczych, plansz interaktywnych, materiałów do scenografii, na potrzeby projektu Młodzi odkrywcy na skrzydłach wiedzy oraz Gimnazja z programem. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 22.11.40.00-2, 39.16.21.00-6, 32.36.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa sprzętu elektronicznego dla Gimnazjum w Wydminach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa między innymi: programów multimedialnych, plansz interaktywnych, sprzętu elektronicznego, na potrzeby projektu Młodzi odkrywcy na skrzydłach wiedzy oraz Gimnazja z programem. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa sprzętu elektronicznego dla Gimnazjum w Gawlikach Wielkich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa między innymi: programów multimedialnych, plansz interaktywnych, sprzętu elektronicznego, na potrzeby projektu Młodzi odkrywcy na skrzydłach wiedzy oraz Gimnazja z programem. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Elżbieta Sosnowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-02-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Sosnowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-02-06 18:35:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-02-06 18:47:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-02-26 11:45:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1121 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony