ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE ZMIENIONE

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z 05.04.2010r. - nr UZP 125822-2010

Akapit nr 1 - brak tytułu

DOTYCZY OGŁOSZENIA nr 122974-2010 z ddnia 05.05.2010    Kliknij TUTAJ                             
Wydminy, dnia 20 maja 2010 rok
GKB.IN.340-6/RB/RPO/10

Zamawiający:
Zamawiającym jest Gmina Wydminy,
11-510 Wydminy, ul. Grunwaldzka 74.
Telefon /087/ 421 00 19. 
Fax /87/ 421 00 19.
NIP 845-10-53-528
REGON ID 790671320
e-mail:
Strona internetowa- www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia  29 stycznia 2004  roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z  2007 r.  Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami).
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w  Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich – Gmina Wydminy"
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Gawliki Wielkie – Mazuchówka, modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wydminy

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74; 11-510 Wydminy pok. Nr 9 od dnia 04 maja 2010 r. w godzinach 800 – 1400 oraz na stronie internetowej www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska
Osoba uprawnione do udzielania wyjaśnień:
    Andrzej Kosiba - tel: (087)421-00-19


Opis przedmiotu zamówienia:

1.1    Przedmiotem zamówienia  są roboty budowlano-montażowe  dla zadania: "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w  Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich – Gmina Wydminy" - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Gawliki Wielkie – Mazuchówka, modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wydminy
W ramach robót budowlanych zostaną wykonane sieci wodociągowe i sieci kanalizacji sanitarnych na terenie miejscowości: Gawliki Wielkie - Mazuchówka w następującym zakresie:
Sieć kanalizacyjna
a) kanalizacja sanitarna grawitacyjna o średnicy :
•    PP-B Dn 200 mm    L= 3179,00 m (Gawliki Wielkie)
•                "                     L= 5286,00m (Mazuchówka)
•    PP-B Dn 150 mm    L= 701,00 m (Gawliki Wielkie)
•                "                     L= 1000,00m (Mazuchówka)
b) kanalizacja sanitarna tłoczna z przepompowni :
•    PG1     -PE 75 mm – 3213,0 m
•    PG2     -PE 63 mm –   358,0 m
•    PG3     -PE 50 mm –   370,0 m
•    PG4     -PE 50 mm –   334,0 m
•    PL1     -PE 40 mm –     73,0 m
•    PG5     -PE 40 mm –    47,0 m
•    PM1     -PE 90mm –  1299,0 m
•    PM2     -PE 40 mm –   295,0 m
•    PM3     -PE 40 mm –      9,0 m
•    PM4     -PE 75 mm –   659,0 m
•    PL4    -PE 40 mm –      10,0 m

Sieć wodociągowa
a) sieć wodociągowa o średnicy :
•    PVC 160 mm – 3242,0 m (Gawliki Wielkie - Mazuchówka)
•    PVC 90 mm –     373,0 m (Mazuchówka)

Modernizacja stacji uzdatniania wody w Wydminach


Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projektach budowlanym i wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót załączonych do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisanych w w/w dokumentacji.


Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji poniesie Wykonawca.

W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca ponosi koszty i zobowiązany będzie do:
    obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót (wytyczenia w terenie) oraz obsługa geodezyjna powykonawcza,
    organizacji placu budowy, w tym wykonanie 1 szt. tablicy informacyjnej na plac budowy oraz tablic pamiątkowych  (po jednej w kazdej miejscowości) zgodnie z wytycznymi w zakresie prowadzenia działań informacyjnych w ramach RPO Warmia i Mazury,
    organizacji ruchu, zajecia czasowego i stałego pasów drogowych na czas budowy, rozbiórki naprawy nawierzchni dróg, chodników, ogrodzeń oraz wszelkich przeszkód napotkanych w trakcie realizacji robót,
    wypłaty rekompensat z tytułu szkód w uprawach i płodach rolnych powstałych w związku realizacją robót budowlanych,-
    przywrócenia zajętych terenów do stanu pierwotnego,
    dokonywania niezbędnych pomiarów i badań oraz odbiorów technicznych.

Wspólny słownik zamówień (CPV):

45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45.23.24.23-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45.33.30.00-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45.21.30.00-3 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia budynków przemysłowych

Źródło finansowania: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach "Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013"

Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin realizacji zamówienia  31.12.2011r., zgodnie    z harmonogramem rzeczowym inwestycji:
1.    kanalizacja sanitarna – 3 i 4 kw. 2010 r. i 2011 r.
2.    sieć wodociągowa – 3 i 4 kw. 2010 r.
3.    stacja uzdatniania – 3 i 4 kw. 2010 r. i 1 – 3 kw. 2011 r.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
Wadium.
    Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 100.000,00 PLN przed terminem składania ofert.
    Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 1 ustawy Pzp. 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki:
1.    Złożą kompletną ofertę zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w tym formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
2.    Złożą kosztorys wykonania zamówienia, zgodny z przedmiarem robót.
3.    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
4.    Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
5.    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
6.    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp,
7.    Udokumentują wykonanie przynajmniej jednej sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wartością nie mniejszą niż 4mln zł, z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
8.    Udokumentują, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym uprawnień budowlanych kierownika budowy w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej.
9.    Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
10.    Ustalą termin płatności nie krótszy niż 30 dni.
11.    Udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 3 lata.
12.    Posiadają sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia.
13.    Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2,5 mln zł.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy:
1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dokumenty i oświadczenia, jakie mają wraz z ofertą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.     Aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej  (przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, w przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być dołączona umowa konsorcyjna) wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
2.    Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ;
3.    Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ;
4.    Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy, stanowiący zał. Nr 5 do SIWZ .
5.     Wykaz co najmniej jednej wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wartością nie mniejszą niż 4 mln zł, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ"
6.    Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat posiadanych kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, posiadanych uprawnień a także zakres wykonywanych przez nich czynności (należy załączyć kserokopie wymaganych uprawnień potwierdzonych za zgodność z oryginałem ), w tym uprawnień budowlanych kierownika budowy w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
7.    Polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej do 2,5 mln zł w zakresie prowadzonej działalności.
8.    Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
9.    Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu do składania ofert.
10.    Dowód wniesienia wadium.
11.    Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1siwz), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców w procesie inwestycyjnym przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 6  z zastrzeżeniem, iż na podstawie Art.36 ust. 4 Ustawy PZP, Zamawiajacy w przedmiotowym postępowaniu odstępuje od żądania podania nazw   podwykonawców w kolumnie 1 tabeli załącznika nr 6 do SIWZ „Informacja o podwykonawcach”

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, zgodnie z niniejszą SIWZ.

Kryteria oceny ofert: Cena oferty = 100 %
Oferty w zamkniętych i opisanych kopertach należy składać w Urzędzie Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74; 11-510 Wydminy pok. Nr 11 w terminie do dnia 08 czerwca 2010 roku do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08 czerwca 2010 roku o godz. 10.15 w Urzędzie Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74 ; 11-510 Wydminy pok. Nr 5
Wykonawcy pozostaną związani ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Ogłoszenie Nr 138098-2010. o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20 maja 2010 r.



Wydminy, dn 20 maja  2010 r.                           

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Andrzej Kosiba
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-05-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Kosiba
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-05-20 13:57:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-05-20 13:58:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-05-20 16:30:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
16754 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »