ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: STANOWISKO OPIEKUNA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu: Umowa zlecenie

Ilość etatów: 1

Wydział: stanowisko samodzielne

Data udostępnienia: 2017-01-13

Ogłoszono dnia: 2017-01-13 przez Piotr Kruniewicz

Termin składania dokumentów: 2017-01-27 15:00:00

Nr ogłoszenia: 7/2017

Zlecający: Wójt Gminy Wydminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni  praw publicznych,
  4. wykształcenie minimum średnie,
  5. minimum dwuletni staż pracy,
  6. nieposzlakowana opinia
b. Wymagania dodatkowe:
1.        wysoka kultura osobista,
2.        komunikatywność,
3.        umiejętności plastyczne, muzyczne,
4.        kreatywność, samodzielność

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. planowanie, organizowanie, prowadzenie zajęć kulturalno-oświatowych z dziećmi i młodzieżą,
  2. organizowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży,
  3. organizowanie zajęć dla dorosłych mieszkańców wsi,
  4. nadzór nad pomieszczeniami świetlicy,
  5. dbałość o powierzone mienie,

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Umowa zlecenie na okres od 1 lutego 2017r. do 31 grudnia 2017 r.. Wynagrodzenie w kwocie 380,20 zł brutto będzie płacone w terminie 7 dni od przedłożenia rachunku przez Zleceniobiorcę wraz z załączonym i potwierdzonym przez sołtysa wykazem zajęć.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  3. życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, oraz ewentualne kursy i szkolenia,
  1. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  2. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  3. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
  5. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
  6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszeniem

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-01-27 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do dnia: 27 stycznia 2017 roku, do godziny 15:00 osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Wydminy lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Wydminy, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór kandydatów na stanowisko opiekuna świetlicy wiejskiej w miejscowości Mazuchówka, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym. Dokumenty,  które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Wydminy, pl. Rynek 1/1, 11-510 

VII. Informacje dodatkowe:

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych.
Etapy naboru i informacje dla kandydatów:
1. ocena formalna złożonych dokumentów
2. rozmowa kwalifikacyjna
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
            W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
            Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie
na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
            Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy www.bip.wydminy.pl, oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.       
             Dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do jego akt. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.      
            Wójt Gminy Wydminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na stanowisko opiekuna świetlicy wiejskiej w miejscowości Mazuchówka bez podania przyczyny.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Kruniewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-01-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kruniewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-13 21:47:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-13 21:47:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-02-10 09:34:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1865 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony