ZAMÓWIENIA PUBLICZNE ZMIENIONE
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z 05.04.2010r. - nr UZP 125822-2010
Akapit nr 1 - brak tytułu
DOTYCZY OGŁOSZENIA nr 122974-2010 z ddnia 05.05.2010 Kliknij TUTAJ
Wydminy, dnia 20 maja 2010 rok
GKB.IN.340-6/RB/RPO/10
Zamawiający:
Zamawiającym jest Gmina Wydminy,
11-510 Wydminy, ul. Grunwaldzka 74.
Telefon /087/ 421 00 19.
Fax /87/ 421 00 19.
NIP 845-10-53-528
REGON ID 790671320
e-mail:
Strona internetowa- www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74; 11-510 Wydminy pok. Nr 9 od dnia 04 maja 2010 r. w godzinach 800 – 1400 oraz na stronie internetowej www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska
Osoba uprawnione do udzielania wyjaśnień:
Andrzej Kosiba - tel: (087)421-00-19
Opis przedmiotu zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-montażowe dla zadania: "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich – Gmina Wydminy" - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Gawliki Wielkie – Mazuchówka, modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wydminy
W ramach robót budowlanych zostaną wykonane sieci wodociągowe i sieci kanalizacji sanitarnych na terenie miejscowości: Gawliki Wielkie - Mazuchówka w następującym zakresie:
Sieć kanalizacyjna
a) kanalizacja sanitarna grawitacyjna o średnicy :
Sieć wodociągowa
a) sieć wodociągowa o średnicy :
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Wydminach
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projektach budowlanym i wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót załączonych do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisanych w w/w dokumentacji.
Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji poniesie Wykonawca.
W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca ponosi koszty i zobowiązany będzie do:
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45.23.24.23-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45.33.30.00-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45.21.30.00-3 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia budynków przemysłowych
Źródło finansowania: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach "Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013"
Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia 31.12.2011r., zgodnie z harmonogramem rzeczowym inwestycji:
1. kanalizacja sanitarna – 3 i 4 kw. 2010 r. i 2011 r.
2. sieć wodociągowa – 3 i 4 kw. 2010 r.
3. stacja uzdatniania – 3 i 4 kw. 2010 r. i 1 – 3 kw. 2011 r.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
Wadium.
Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 100.000,00 PLN przed terminem składania ofert.
Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 1 ustawy Pzp.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki:
1. Złożą kompletną ofertę zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w tym formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
2. Złożą kosztorys wykonania zamówienia, zgodny z przedmiarem robót.
3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
4. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp,
7. Udokumentują wykonanie przynajmniej jednej sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wartością nie mniejszą niż 4mln zł, z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
8. Udokumentują, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym uprawnień budowlanych kierownika budowy w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej.
9. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
10. Ustalą termin płatności nie krótszy niż 30 dni.
11. Udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 3 lata.
12. Posiadają sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia.
13. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2,5 mln zł.
Zamawiający:
Zamawiającym jest Gmina Wydminy,
11-510 Wydminy, ul. Grunwaldzka 74.
Telefon /087/ 421 00 19.
Fax /87/ 421 00 19.
NIP 845-10-53-528
REGON ID 790671320
e-mail:
Strona internetowa- www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich – Gmina Wydminy"
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Gawliki Wielkie – Mazuchówka, modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wydminy
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Gawliki Wielkie – Mazuchówka, modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wydminy
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74; 11-510 Wydminy pok. Nr 9 od dnia 04 maja 2010 r. w godzinach 800 – 1400 oraz na stronie internetowej www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska
Osoba uprawnione do udzielania wyjaśnień:
Andrzej Kosiba - tel: (087)421-00-19
Opis przedmiotu zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-montażowe dla zadania: "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich – Gmina Wydminy" - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Gawliki Wielkie – Mazuchówka, modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wydminy
W ramach robót budowlanych zostaną wykonane sieci wodociągowe i sieci kanalizacji sanitarnych na terenie miejscowości: Gawliki Wielkie - Mazuchówka w następującym zakresie:
Sieć kanalizacyjna
a) kanalizacja sanitarna grawitacyjna o średnicy :
• PP-B Dn 200 mm L= 3179,00 m (Gawliki Wielkie)b) kanalizacja sanitarna tłoczna z przepompowni :
• " L= 5286,00m (Mazuchówka)
• PP-B Dn 150 mm L= 701,00 m (Gawliki Wielkie)
• " L= 1000,00m (Mazuchówka)
• PG1 -PE 75 mm – 3213,0 m
• PG2 -PE 63 mm – 358,0 m
• PG3 -PE 50 mm – 370,0 m
• PG4 -PE 50 mm – 334,0 m
• PL1 -PE 40 mm – 73,0 m
• PG5 -PE 40 mm – 47,0 m
• PM1 -PE 90mm – 1299,0 m
• PM2 -PE 40 mm – 295,0 m
• PM3 -PE 40 mm – 9,0 m
• PM4 -PE 75 mm – 659,0 m
• PL4 -PE 40 mm – 10,0 m
Sieć wodociągowa
a) sieć wodociągowa o średnicy :
• PVC 160 mm – 3242,0 m (Gawliki Wielkie - Mazuchówka)
• PVC 90 mm – 373,0 m (Mazuchówka)
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Wydminach
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projektach budowlanym i wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót załączonych do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisanych w w/w dokumentacji.
Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji poniesie Wykonawca.
W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca ponosi koszty i zobowiązany będzie do:
obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót (wytyczenia w terenie) oraz obsługa geodezyjna powykonawcza,
organizacji placu budowy, w tym wykonanie 1 szt. tablicy informacyjnej na plac budowy oraz tablic pamiątkowych (po jednej w kazdej miejscowości) zgodnie z wytycznymi w zakresie prowadzenia działań informacyjnych w ramach RPO Warmia i Mazury,
organizacji ruchu, zajecia czasowego i stałego pasów drogowych na czas budowy, rozbiórki naprawy nawierzchni dróg, chodników, ogrodzeń oraz wszelkich przeszkód napotkanych w trakcie realizacji robót,
wypłaty rekompensat z tytułu szkód w uprawach i płodach rolnych powstałych w związku realizacją robót budowlanych,-
przywrócenia zajętych terenów do stanu pierwotnego,
dokonywania niezbędnych pomiarów i badań oraz odbiorów technicznych.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45.23.24.23-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45.33.30.00-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45.21.30.00-3 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia budynków przemysłowych
Źródło finansowania: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach "Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013"
Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia 31.12.2011r., zgodnie z harmonogramem rzeczowym inwestycji:
1. kanalizacja sanitarna – 3 i 4 kw. 2010 r. i 2011 r.
2. sieć wodociągowa – 3 i 4 kw. 2010 r.
3. stacja uzdatniania – 3 i 4 kw. 2010 r. i 1 – 3 kw. 2011 r.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
Wadium.
Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 100.000,00 PLN przed terminem składania ofert.
Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 1 ustawy Pzp.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki:
1. Złożą kompletną ofertę zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w tym formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
2. Złożą kosztorys wykonania zamówienia, zgodny z przedmiarem robót.
3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
4. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp,
7. Udokumentują wykonanie przynajmniej jednej sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wartością nie mniejszą niż 4mln zł, z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
8. Udokumentują, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym uprawnień budowlanych kierownika budowy w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej.
9. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
10. Ustalą termin płatności nie krótszy niż 30 dni.
11. Udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 3 lata.
12. Posiadają sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia.
13. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2,5 mln zł.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy:
1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dokumenty i oświadczenia, jakie mają wraz z ofertą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, w przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być dołączona umowa konsorcyjna) wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ;
3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ;
4. Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy, stanowiący zał. Nr 5 do SIWZ .
5. Wykaz co najmniej jednej wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wartością nie mniejszą niż 4 mln zł, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ"
6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat posiadanych kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, posiadanych uprawnień a także zakres wykonywanych przez nich czynności (należy załączyć kserokopie wymaganych uprawnień potwierdzonych za zgodność z oryginałem ), w tym uprawnień budowlanych kierownika budowy w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej do 2,5 mln zł w zakresie prowadzonej działalności.
8. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
9. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu do składania ofert.
10. Dowód wniesienia wadium.
11. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1siwz), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców w procesie inwestycyjnym przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 6 z zastrzeżeniem, iż na podstawie Art.36 ust. 4 Ustawy PZP, Zamawiajacy w przedmiotowym postępowaniu odstępuje od żądania podania nazw podwykonawców w kolumnie 1 tabeli załącznika nr 6 do SIWZ „Informacja o podwykonawcach”
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, zgodnie z niniejszą SIWZ.
Kryteria oceny ofert: Cena oferty = 100 %
Oferty w zamkniętych i opisanych kopertach należy składać w Urzędzie Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74; 11-510 Wydminy pok. Nr 11 w terminie do dnia 08 czerwca 2010 roku do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08 czerwca 2010 roku o godz. 10.15 w Urzędzie Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74 ; 11-510 Wydminy pok. Nr 5
Wykonawcy pozostaną związani ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, w przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być dołączona umowa konsorcyjna) wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ;
3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ;
4. Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy, stanowiący zał. Nr 5 do SIWZ .
5. Wykaz co najmniej jednej wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wartością nie mniejszą niż 4 mln zł, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ"
6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat posiadanych kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, posiadanych uprawnień a także zakres wykonywanych przez nich czynności (należy załączyć kserokopie wymaganych uprawnień potwierdzonych za zgodność z oryginałem ), w tym uprawnień budowlanych kierownika budowy w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej do 2,5 mln zł w zakresie prowadzonej działalności.
8. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
9. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu do składania ofert.
10. Dowód wniesienia wadium.
11. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1siwz), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców w procesie inwestycyjnym przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 6 z zastrzeżeniem, iż na podstawie Art.36 ust. 4 Ustawy PZP, Zamawiajacy w przedmiotowym postępowaniu odstępuje od żądania podania nazw podwykonawców w kolumnie 1 tabeli załącznika nr 6 do SIWZ „Informacja o podwykonawcach”
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, zgodnie z niniejszą SIWZ.
Kryteria oceny ofert: Cena oferty = 100 %
Oferty w zamkniętych i opisanych kopertach należy składać w Urzędzie Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74; 11-510 Wydminy pok. Nr 11 w terminie do dnia 08 czerwca 2010 roku do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08 czerwca 2010 roku o godz. 10.15 w Urzędzie Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74 ; 11-510 Wydminy pok. Nr 5
Wykonawcy pozostaną związani ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Ogłoszenie Nr 138098-2010. o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20 maja 2010 r.
Wydminy, dn 20 maja 2010 r.
Wydminy, dn 20 maja 2010 r.
Pobierz dane XML Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z 05.04.2010r. - nr UZP 125822-2010 Drukuj informację Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z 05.04.2010r. - nr UZP 125822-2010
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Andrzej Kosiba |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-05-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Andrzej Kosiba |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-05-20 13:57:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-05-20 13:58:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-05-20 16:30:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 18444 raz(y) |