ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-03-16 09:57:46 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
  1. Zamawiający: Gmina Wydminy ul. Grunwaldzka 74 11-510 Wydminy
    Województwo Warmińsko- Mazurskie
    Tel. (087)421-00-19 Fax: (087)421-00-19
    e-mail:
    Strona internetowa:  www.bip-wydminy.pl
    Osoby uprawnione do udzielania wyjaśnień:

    Bronisław Jagłowski Tel: (087)421-00-19
  2.   Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości zamówienia nieprzekraczającej równowartości  kwoty 14.000 euro.
  3. Adres strony internetowej na której zamieszczone będzie SIWZ. www.bip-wydminy.pl
  4.   Przedmiot zamówienia: usługi geodezyjne i wycena nieruchomości w gminie Wydminy w 2009 roku:
  5. I. Prace geodezyjne :
    a) podział nieruchomości
    - za pierwszą działkę – 9 szt.
    - za każdą następną – 22 szt.
    b) wznowienie granic
    - za pierwszy punkt – 6 szt.
    - za każdy następny – 10 szt.
    II. Wycena nieruchomości:
    a) wycena gruntów
    - pierwsza działka  - 15 szt.
    - następna działka w kompleksie – 12 szt.
    b) wycena lokalu mieszkalnego - komplet – 8
    c) wycena budynku gospodarczego - komplet – 5
    d) wycena lokalu użytkowego - komplet – 1
    e) wycena budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z budynkiem
     gospodarczym i działką – komplet – 2
    f) inwentaryzacja lokalu mieszkalno-użytkowego – komplet – 9
    g) inwentaryzacja budynku gospodarczego
     - za jedno pomieszczenie – 8 szt.
  6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  7. Termin wykonania zamówienia:
  8. Od dnia podpisania umowy do 31.12.2009r.
  9. Warunki udziału w postępowaniu:
  10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
    7.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
    7.2. Posiadają niezbędna wiedzę  i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia.
    7.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    7.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    7.5. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    7.6. Informacje o oświadczeniach jakie maja dostarczyć wykonawcy zgodnie z poniżej  podanym wykazem.
          Wykonawcy przystępujący do postępowania obowiązani są na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków zawartych w SIWZ złożyć oświadczenie że spełniają warunki zawarte w Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art.24. w/w ustawy.
    7.7 Informacja o dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy:
    Wykonawcy przystępujący do postępowania obowiązani są na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków zawartych w SIWZ złożyć n/w dokumenty:
    - aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
    Przedsiębiorcy występujący wspólnie mają złożyć dokumenty właściwe dla każdego uczestnika oddzielnie.
  11.   Informacja na temat wadium:
  12. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium na podstawie
    Art.45. ust.2.  
  13.   Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
  14. Cena (koszt) 100%
  15. Miejsce i czas składania ofert.
  16. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój nr.11. Termin składania oferty upływa dnia 16.12.2008r. godz.1000 . Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego pokój nr.5 w dniu 16.12.2008r. o godz.1200.
  17. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia składania ofert.
  18. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
  19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.  
  20. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej na, której będą zamieszczone dodatkowe informację dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
  21.   Zamawiający nie zamierza ustanawiać  dynamicznego systemu zakupów.
  22. Informacja o przewidywanym  wyborze oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony  internetowej  na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
  23. Zamawiający nie przewiduje zastosowania w postępowaniu aukcji elektronicznej.
  24. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających o  których mowa w Art.67 ust.1. pkt.6 i 7.
  25.    Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
  26. Informację o udostępnieniu Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia.
  27. SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 10  lub uzyskać za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie SIWZ jest nieodpłatne. Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia zostanie zamieszczona na  stronie internetowej Zamawiającego.
    SIWZ z załącznikami - usługi geodezyjne i wycena nieruchomości w 2009 roku SIWZ z załącznikami - usługi geodezyjne i wycena nieruchomości w 2009 roku (84.00 KB)

  28. Ogłoszenie wywieszone na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Wydminy dnia……
Zamawiający:
Wójt Gminy Wydminy
(-)mgr Tomasz Pieluchowski
« powrót do poprzedniej strony