ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-03-17 08:49:45 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
O wartości szacunkowej zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
  1. Zamawiający: Gmina Wydminy ul. Grunwaldzka 74 11-510 Wydminy
  2. Województwo Warmińsko- Mazurskie
    Tel. (087)421-00-19 Fax: (087)421-00-19
    e-mail:
    Strona internetowa:  www.bip-wydminy.pl
    Osoby uprawnione do udzielania wyjaśnień:
     Bronisław Jagłowski Tel: (087)421-00-19
     
  3. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości zamówienia mniejszej od wyrażonej w złotych równowartości  kwoty 211.000 euro.
  4. Adres strony internetowej na której zamieszczone będzie SIWZ. www.bip-wydminy.pl
  5. Przedmiot zamówienia: Remonty, modernizacje i utrzymanie w ciągłym ruchu dróg gminnych w 2009 roku położonych na terenie Gminy Wydminy. Opis robót:
  6. - Równanie i profilowanie dróg
    - Częściowe remonty nawierzchni dróg
    - Odśnieżanie dróg
    - Posypywanie śliskich nawierzchni dróg mieszanka piaskowo- solową i piaskową.
    - Remonty przepustów drogowych.
    - Konserwacja poboczy i rowów przydrożnych.
    Łączna orientacyjna ilość obsługiwanych dróg wynosi 160 km.
     
  7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  8. Termin wykonania zamówienia:
    Od dnia podpisania umowy do 31.12.2009r.
  9. Warunki udziału w postępowaniu:
  10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
      7.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
      7.2. Posiadają niezbędna wiedzę  i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia.
      7.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
      7.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
      7.5. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
      7.6. Informacje o oświadczeniach jakie maja dostarczyć wykonawcy zgodnie z poniżej  podanym wykazem.
            Wykonawcy przystępujący do postępowania obowiązani są na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków zawartych w SIWZ złożyć oświadczenie że spełniają warunki zawarte w Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art.24. w/w ustawy.
      7.7  Informacja o dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy:
      Wykonawcy przystępujący do postępowania obowiązani są na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków zawartych w SIWZ złożyć n/w dokumenty:
      - aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
      Przedsiębiorcy występujący wspólnie mają złożyć dokumenty właściwe dla każdego uczestnika oddzielnie.
         
  11. Informacja na temat wadium. 
  12.                               
    Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium na podstawie Art.45. ust.2.  
     
  13. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
  14.             Cena (koszt) 100%
  15. Miejsce i czas składania ofert.
  16.  
    Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój nr.11
    Termin składania oferty upływa dnia 15.12.2008r. godz.1000
    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego pokój nr.5 w dniu 15.12.2008r. o godz.1400.  
     
  17.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia składania ofert.
  18.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
  19.  
              Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
     
  20. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej na, której będą zamieszczone  dodatkowe informację dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
  21.  
              Zamawiający nie zamierza ustanawiać  dynamicznego systemu zakupów.
     
  22. Informacja o przewidywanym  wyborze oferty najkorzystniejszej   z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony   internetowej  na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
  23.                 
            Zamawiający nie przewiduje zastosowania w postępowaniu aukcji elektronicznej.
     
  24. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających o których mowa w Art.67 ust.1. pkt.6 i 7.
  25.  
            Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
     
  26. .Informację o udostępnieniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  27.  
            SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 10  lub uzyskać za zaliczeniem pocztowym.
           Udostępnienie SIWZ jest nieodpłatne.
            SIWZ zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.: SIWZ z załącznikami - roboty drogowe 2009 SIWZ z załącznikami - roboty drogowe 2009 (190.50 KB)
     
     
  28. Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 330087-2008 w dniu 21.11.2008 r.
 
   
            Zamawiający
Wójt Gminy Wydminy
(-)mgr Tomasz Pieluchowski
« powrót do poprzedniej strony