ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-11-13 10:47:26 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Opis stanowiska Pracownik Zakres obowiązków Uwagi
ds. inwestycji i zamówień publicznych Bronisław JAGŁOWSKI
  1. przygotowywanie przedsięwzięć w zakresie rozwoju infrastruktury komunalnej, w tym budowy i modernizacji dróg, obiektów, inwestycji sieciowych, komunalnego budownictwa;
  2. przygotowywanie wniosków o dofinansowanie zewnętrzne realizowanych inwestycji;
  3. przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji o warunkach zagospodarowania terenu i pozwoleń na budowę;
  4. obsługa biurowa inwestycji budowlanych realizowanych ze środków budżetowych z udziałem środków zewnętrznych;
  5. kompletowanie dokumentacji z inwestycji;
  6. realizowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji gminnych;
  7. opracowywanie projektów dokumentów związanych z prowadzeniem postępowań zamówień publicznych;
  8. prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień publicznych
p. 9
ds. geodezji i gospodarki przestrzennej Bolesław IDEK
  1. przyjmowanie wniosków oraz kompletowanie danych i materiałów dotyczących miejscowego planu zagospodarowania; ;
  2. współpraca z projektantami w zakresie sporządzania planów;
  3. sporządzanie analiz i ocen dotyczących zmian w zagospodarowaniu przestrzennym;
  4. przygotowywanie projektów uzgodnień i opinii związanych z zagospodarowaniem przestrzennym;
  5. rejestrowanie i przechowywanie miejscowych planów oraz archiwizacja materiałów;
  6. wprowadzanie nazewnictwa ulic;
  7. współdziałanie z Powiatowym Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
  8. przygotowywanie projektów rozstrzygnięć związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu;
  9. prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku ze zmianą w planie zagospodarowania przestrzennego;
  10. wydawanie wypisów i wyrysów z planów miejscowych;
  11. wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania.
p. 15
ds. gospodarki mieniem i rolnictwa Krystyna PRYCZKA
  1. prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości;
  2. komunalizacja gruntów Skarbu Państwa;
  3. pozyskiwanie mienia na cele związane z wykonywaniem zadań własnych gminy;
  4. obrót nieruchomościami komunalnymi;
  5. przekazywanie w trwały zarząd nieruchomości gminnych jednostkom organizacyjnym;
  6. wydzierżawianie, wynajmowanie, użyczanie i przekazywanie do korzystania nieruchomości komunalnych;
  7. zapewnianie wyceny wartości nieruchomości gminnych przez rzeczoznawców majątkowych;
  8. korzystanie przez Gminę z prawa pierwokupu;
  9. prowadzenie spraw wieczysto-księgowych dotyczących nieruchomości gminnych;
  10. wykonywanie czynności związanych z wywłaszczeniem gruntów na cele publiczne i zwrotami nieruchomości w zakresie określonym w przepisach szczególnych;
  11. realizacja uzasadnionych roszczeń zgłaszanych do nieruchomości komunalnych przez osoby i jednostki trzecie;
  12. prowadzenie spraw dotyczących przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;
  13. przyjmowanie i weryfikacja zeznań świadków potwierdzających pracę w gospodarstwie;
  14. współpraca z kołami łowieckimi i rolnikami w sprawie szkód poczynionych przez zwierzęta dzikożyjące;
p. 15
ds. ochrony środowiska i dróg Marcin FIT
  1. przygotowywanie projektów uchwał Rady gminy w celu wprowadzenia form ochrony elementów przyrody nie chronionych innymi aktami;
  2. prowadzenie spraw związanych z wycinką drzew na wniosek właścicieli gruntów i zarządców dróg;
  3. sporządzanie planów ochrony środowiska na terenie gminy, realizacja założonych planów;
  4. prowadzenie rejestru informacji o środowisku i jego ochronie, udostępnianie informacji o środowisku;
  5. przygotowywanie poleceń Wójta dotyczących podjęcia działań inspektorowi ochrony środowiska w przypadku wystąpienia masowego zagrożenia upraw i zwierząt;
  6. przygotowywanie projektów decyzji: o wyznaczeniu części nieruchomości umożliwiających dostęp do wód objętych powszechnym korzystaniem, nakazujących właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zapobiegającym szkodom;
  7. przygotowywanie do zatwierdzenia ugód zawieranych między właścicielami gruntów dotyczących zmiany stanu wód;
  8. realizowanie obowiązku regularnego informowania mieszkańców o stanie jakości wody dostarczanej z wodociągów gminnych;
  9. opracowanie planów gospodarowania odpadami na terenie gminy;
  10. przygotowywanie opinii w sprawach zatwierdzenia planów gospodarowania odpadami przedsiębiorstw,
  11. sprawowanie opieki nad miejscowymi miejscami pamięci narodowej, cmentarzami wojennymi i grobami;
  12. przygotowywanie decyzji nakazujących usuwanie odpadów z miejsc do tego nie przeznaczonych, likwidacja dzikich wysypisk,
  13. opracowywanie sprawozdań o opakowaniach
  14. wydawanie opinii w zakresie wydobywania kopalin i udzielania koncesji na ich wydobywanie
  15. organizowanie ochrony przed zwierzętami bezdomnymiprzygotowywanie rozstrzygnięć w sprawach zajęcia pasa drogowego na zjazdy z dróg na cele nie związane z gospodarką drogową, w tym usuwanie reklam;
  16. przygotowywanie projektów decyzji zezwalających na zajęcie pasa drogowego i ustalenie opłat z tego tytułu oraz innych tytułów określonych przepisami odrębnymi;
  17. nadzór na pracami z zakresu utrzymania dróg;
  18. przygotowywanie planów utrzymania i modernizacji dróg gminnych.
p. 9
« powrót do poprzedniej strony