ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-11-13 11:02:38 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Opis stanowiska Pracownik Zakres obowiązków Uwagi
ds. oragnizacyjno-administracyjnych i obsługi Rady Anna BINIK w zakresie organizacyjno-administracyjnym:
  1. prowadzeniem sekretariatu Wójta i Sekretarza;
  2. przyjmowaniem i wysyłaniem korespondencji Urzędu;
  3. prowadzeniem wszelkich spisów, rejestrów, ewidencji nie zastrzeżonych do kompetencji innych stanowisk (referatów), w szczególności:
  4. -        zbioru upoważnień do wydawania decyzji w imieniu Wójta;
    -   rejestru udzielonych upoważnień i pełnomocnictw;
    -   ewidencji porozumień zawieranych przez Gminę z organami administracji państwowej i jednostkami samorządu terytorialnego;
    -   ewidencji wydanych materiałów biurowych;
    -   rejestru wydanych delegacji służbowych;
    -   rejestru dokumentów podanych do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń;
    -   rejestru jednostek organizacyjnych;
    -   rejestru jednostek pomocniczych Gminy;
    -   rejestru komitetów społecznych i stowarzyszeń;
    -   rejestru udzielonych na wniosek informacji publicznych;
  5. prowadzeniem spraw dotyczących druków i pieczęci;
  6. analizą potrzeb Urzędu i precyzowaniem zamówień związanych z zaopatrzeniem materiałowym i technicznym oraz konserwacją wyposażenia Urzędu, dokonywaniem stosownych zakupów;
  7. współpracą z dostawcami usług teleinformatycznych i monitoringiem realizacji zawieranych umów;
w zakresie obsługi Rady Gminy:
  1. pomocą organizacyjną i merytoryczną przy obsłudze Rady;
  2. sporządzaniem protokołów z sesji Rady;
  3. prowadzeniem rejestrów, zbiorów i ewidencji:
  4. -   uchwał Rady, wniosków i opinii Komisji Rady;
    -   zbioru protokołów z sesji Rady i posiedzeń Komisji;
    -   oświadczeń majątkowych radnych;
    -   rejestru wniosków i interpelacji radnych;
    -   rejestr skarg i wniosków przyjmowanych przez Radę;
  5. udzielaniem radnym pomocy w wykonywaniu mandatu;
  6. wykonywaniem czynności zapewniających Przewodniczącemu Rady kierowanie jej pracami;
  7. sporządzaniem protokołów z posiedzeń Komisji;
  8. przekazywaniem uchwał do realizacji wg właściwości;
  9. przekazywaniem materiałów do organów nadzoru i do opublikowania w Dzienniku Urzędowym;
  10. koordynowaniem procesu przygotowywania projektów uchwał regulujących ustrój Gminy i regulaminów dotyczących pracy Urzędu;
  11. przygotowywaniem projektów uchwał inicjowanych przez Radę;
  12. współdziałaniem z jednostkami pomocniczymi;
  13. udzielaniem instruktażu pracownikom Urzędu dotyczącego zasad redagowania i formatowania aktów prawa miejscowego;
  14. kompletowaniem Dzienników Ustaw, monitorów Polskich i zakupionych Dzienników Urzędowych;
  15. prowadzeniem prenumeraty czasopism i zakupu książek dla potrzeb Urzędu;
  16. przyjmowaniem skarg i wniosków;
 p. 11
administrator baz informatycznych Bolesław IDEK
  1.  administrowanie siecią komputerową Urzędu,
  2. instalacja i aktualizacja oprogramowania;
  3. rozbudowa i modernizacja sprzętu informatycznego;
  4. administrowanie siecią radiową łącza internetowego;
  5. administrowanie baz danych informatycznych;
  6. prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej.
 p. 15
« powrót do poprzedniej strony