ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rada Gminy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja w sprawie udziału mieszkańców w debacie nad Raportem o stanie Gminy Wydminy za 2023 rok

Informacja ogłoszona dnia 2024-06-20 11:40:57 przez Emilia Chojnowska-Deleżuch

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wydminy, dnia 19 czerwiec 2024 roku
SO.0004.27.2024
 
                           
 
Informacja
 
w sprawie udziału mieszkańców w debacie
nad Raportem o stanie Gminy Wydminy za 2023 rok
 
 
 
Zgodnie z zapisami art. 28aa ust. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) podczas sesji Rady Gminy Wydminy, na której podejmowana będzie uchwała w sprawie absolutorium Wójtowi Gminy Wydminy, zwołanej na dzień 26 czerwca 2024r., zostanie przedstawiony i będzie rozpatrywany Raport o stanie Gminy Wydminy za 2023 rok.
 
Raport, przygotowany przez Wójta Gminy Wydminy, zawierający podsumowanie działalności w roku poprzednim, w szczególności realizacji inwestycji, programów i strategii, uchwał Rady Gminy Wydminy i budżetu gminy, został zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy (link: https://bip.wydminy.pl/10145/3884/Raport_o_stanie_Gminy_Wydminy_za_rok_2023/) oraz na eRada (link: https://erada.wydminy.pl/erada/#/zarzadzanie/planowane-spotkania/245).
 
Podczas rozpatrywania Raportu odbędzie się debata, w której mogą uczestniczyć mieszkańcy Gminy Wydminy.
 
PROCEDURA UDZIAŁU W DEBACIE NAD RAPORTEM O STANIE GMINY WYDMINY
 
  1. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad Raportem o stanie Gminy Wydminy za rok 2023 składa do Przewodniczącej Rady Gminy Wydminy pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20-tu osób. Przewodnicząca Rady Gminy Wydminy ze względów organizacyjnych może ustalić ograniczenie czasowe (art. 28aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym),
  2. Zgłoszenie udziału w debacie należy złożyć w Kancelarii Urzędu Gminy Wydminy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 czerwca 2024 r., do godz. 15:00 (art. 28aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym – zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który została zwołana sesja),
 
  1. Mieszkańcy dopuszczani są do głosu według kolejności wpływu zgłoszeń przez Przewodniczącego Rady (art. 28aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym),
  2. Dopuszczalna liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15
    (art. 28aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym),
  3. W debacie nad raportem Radni zabierają głos bez ograniczeń (art.28aa ust. 5 ustawy o samorządzie gminnym).
 
Zgłoszenie mieszkańca do debaty stanowi załącznik nr 1.
Klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 2.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Obsługa Rady Gminy Wydminy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-20 11:38:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Emilia Chojnowska-Deleżuch
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-20 11:40:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Emilia Chojnowska-Deleżuch
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-20 11:40:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
133 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony