Rejestr zmian
Pobierz dane XMLAkt prawny: XXXVIII/232/2010Drukuj informacjęAkt prawny: XXXVIII/232/2010Szczegóły informacji
XXXVIII/232/2010
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: XXXVIII/2010
Kadencja: 2006-2010
Data wejścia w życie: 28 czerwca 2010 r.
Data podjęcia/podpisania: 2010-06-28
Tytuł aktu:
w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze roku budżetowego
Na podstawie:
Na podstawie art. art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 214, poz. 1806, Nr 153, poz. 1271, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz.1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz.1218, z 2008 r. Nr 180, poz.1111, Nr 223, poz.1458, z 2009 r. Nr 52, poz.420, Nr 157, poz.1241, z 2010 r. Nr 28, poz.142 i poz.146) oraz art. 266 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych ( Dz. U. z 2009 roku Nr 157 poz. 1240, zmiana z 2010 roku Nr 28 poz. 146 )
Treść:
Rada Gminy Wydminy uchwala, co następuje:
1) część opisową, która zawiera:
omówienie głównych źródeł dochodów,
przebieg realizacji wykonanych zadań z podaniem kwoty nadwyżki lub deficytu,
stan należności i zobowiązań budżetu gminy, w tym wymagalnych,
d) kwoty zwolnień i umorzeń podatków
2) tabelaryczne zestawienie planowanych i wykonanych dochodów na dzień 30 czerwca w szczegółowości jak w uchwale budżetowej z uwzględnieniem procentowego wykonania i zmian planu dokonywanego w toku wykonywania budżetu,
3) tabelaryczne zestawienie planowanych i wykonanych wydatków na dzień 30 czerwca w szczegółowości jak w uchwale budżetowej z uwzględnieniem procentowego wykonania i zmian planu dokonywanego w toku wykonywania budżetu,
4) tabelaryczne zestawienie planowanych i wykonanych przychodów oraz wydatków rachunku dochodów własnych jednostek budżetowych z uwzględnieniem procentowego wykonania,
5) tabelaryczne zestawienie planowanych i wykonanych przychodów oraz wydatków zakładu budżetowego według działów, rozdziałów i paragrafów z uwzględnieniem procentowego wykonania i zmian planu dokonywanego w toku wykonywania budżetu
Informacja zakładu budżetowego winna zawierać wykonanie planu przychodów i wydatków według rodzajów prowadzonych działalności wraz z częścią opisową,
6) informację o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, a w szczególności o przebiegu realizacji przedsięwzięć:
a) programy, projekty lub zadania związane z programami finansowanymi z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 2 i 3,
b) umowy, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy,
c) gwarancje i poręczenia udzielane przez jednostki samorządu terytorialnego.
2. Ustala się szczegółowość informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za I półrocze, które obejmuje:
1) tabelaryczne zestawienie przychodów zawierające plan i wykonanie, w szczególności:
- stan środków na rachunkach na 01 stycznia,
- dotacje na wydatki bieżące,
- dotacje na zadania inwestycyjne,
- przychody własne ogółem,
- pozostałe przychody.
2) tabelaryczne zestawienie kosztów zawierające plan i wykonanie, w szczególności:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń,
- zakup materiałów i energii,
- zakup usług obcych,
- koszty remontowe,
- inwestycje,
- pozostałe koszty
3) stan należności i zobowiązań, w tym wymagalnych,
4) część opisową
działalności merytorycznej.
§ 1
1.Zakres i forma informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za pierwsze półrocze roku budżetowego obejmuje:1) część opisową, która zawiera:
omówienie głównych źródeł dochodów,
przebieg realizacji wykonanych zadań z podaniem kwoty nadwyżki lub deficytu,
stan należności i zobowiązań budżetu gminy, w tym wymagalnych,
d) kwoty zwolnień i umorzeń podatków
2) tabelaryczne zestawienie planowanych i wykonanych dochodów na dzień 30 czerwca w szczegółowości jak w uchwale budżetowej z uwzględnieniem procentowego wykonania i zmian planu dokonywanego w toku wykonywania budżetu,
3) tabelaryczne zestawienie planowanych i wykonanych wydatków na dzień 30 czerwca w szczegółowości jak w uchwale budżetowej z uwzględnieniem procentowego wykonania i zmian planu dokonywanego w toku wykonywania budżetu,
4) tabelaryczne zestawienie planowanych i wykonanych przychodów oraz wydatków rachunku dochodów własnych jednostek budżetowych z uwzględnieniem procentowego wykonania,
5) tabelaryczne zestawienie planowanych i wykonanych przychodów oraz wydatków zakładu budżetowego według działów, rozdziałów i paragrafów z uwzględnieniem procentowego wykonania i zmian planu dokonywanego w toku wykonywania budżetu
Informacja zakładu budżetowego winna zawierać wykonanie planu przychodów i wydatków według rodzajów prowadzonych działalności wraz z częścią opisową,
6) informację o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, a w szczególności o przebiegu realizacji przedsięwzięć:
a) programy, projekty lub zadania związane z programami finansowanymi z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 2 i 3,
b) umowy, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy,
c) gwarancje i poręczenia udzielane przez jednostki samorządu terytorialnego.
2. Ustala się szczegółowość informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za I półrocze, które obejmuje:
1) tabelaryczne zestawienie przychodów zawierające plan i wykonanie, w szczególności:
- stan środków na rachunkach na 01 stycznia,
- dotacje na wydatki bieżące,
- dotacje na zadania inwestycyjne,
- przychody własne ogółem,
- pozostałe przychody.
2) tabelaryczne zestawienie kosztów zawierające plan i wykonanie, w szczególności:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń,
- zakup materiałów i energii,
- zakup usług obcych,
- koszty remontowe,
- inwestycje,
- pozostałe koszty
3) stan należności i zobowiązań, w tym wymagalnych,
4) część opisową
działalności merytorycznej.
§ 2
Zapisy § 1 ust. 1 pkt. 6 mają zastosowanie do informacji po raz pierwszy za I półrocze 2011 roku.§ 3
Traci moc uchwała Nr IX/34/2007 Rady Gminy Wydminy z dnia 28 czerwca 2007 roku w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze roku budżetowego.§ 4
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Wydminy.§ 5
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. Przewodniczący Rady Gminy
Roman Sokalski
Roman Sokalski
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Krystyna Truchan |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-07-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Truchan |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-07-01 09:26:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-07-01 09:26:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-07-01 11:26:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1277 raz(y) |