Rejestr zmian
Szczegóły informacji
ZAWIADOMIENIE O ODWOŁANIU terminu posiedzenia XXV Komisji Wspólnej Rady Gminy Wydminy.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-11-15 13:23:25 przez Emilia Chojnowska-Deleżuch
Akapit nr - brak tytułu
Wydminy, dnia 15 listopada 2021 r.
SO.0012.4.9.2021
ZAWIADOMIENIE O ODWOŁANIU
terminu posiedzenia XXV Komisji Wspólnej Rady Gminy Wydminy
terminu posiedzenia XXV Komisji Wspólnej Rady Gminy Wydminy
Z uwagi na pojawienie się coraz trudniejszej sytuacji związanej z zarażeniem COVID-19, występuje uzasadniona potrzeba zmiany trybu zwołania posiedzenia Komisji Wspólnej. W związku z powyższym informujemy, że termin posiedzenia XXV Komisji Wspólnej Rady Gminy Wydminy zostaje odwołany.
Jednocześnie informują, iż zachowując 7 – dniowy termin zwołania posiedzenia Komisji, zawiadamiam, że nowy termin posiedzenia zostaje ustalony na dzień 23 listopada 2021r. na godz. 09:00 i będzie przeprowadzony w trybie zdalnym.
Przewodniczący Rady Gminy Wydminy
/-/ Waldemar Antoni Samborski