Rejestr zmian
Szczegóły informacji
OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Miłki
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2025-03-18 13:29:34 przez Administrator systemu
Akapit nr - brak tytułu
Nasz znak: Miłki, dn. 11 marca 2025 r.
RR.6220.2.2023
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Miłki
Zgodnie z art. 49 w związku z art. 10 § 1 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), a także zgodnie z art. 33 ust. 1 w związku z art. 29 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 z późn.zm.)
zawiadamiam
o wszczęciu postępowania administracyjnego w celu ponownego rozpatrzenia sprawy o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie 6 obiektów inwentarskich do chowu brojlera kurzego na działce nr 227, obręb Radzie, gm. Wydminy”.
Decyzją z dnia 14 stycznia 2025 roku (data wpływu: 16 stycznia 2025 r.), która stała się dnia 28 lutego 2025 r. prawomocna, znak: SKO.60.78.2024 Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Olsztynie uchyliło decyzję Wójta Gminy Miłki z dnia 30 sierpnia 2024 r., znak: RR.6220.2.2023 oraz przekazało organowi I instancji do ponownego rozpatrzenia.
W związku z tym informuję strony i wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Gminy w Miłkach, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki, pokój 112 w godzinach pracy urzędu (poniedziałek w godz. 800 – 1600 oraz wtorek – piątek w godz. od 700 – 1500).
Wójt Gminy Miłki
Barbara Małgorzata Mazurczyk
/podpis elektroniczny/
Obwieszczenie opublikowano:
- Na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Miłki
- Na stronie internetowej BIP Gminy Miłki
- Przesłano do Urzędu Gminy Wydminy celem publikacji w sposób zwyczajowo przyjęty na terenie Gminy Wydminy.
- W prasie lokalnej obejmującej teren, na którym planowana jest realizacja przedsięwzięcia.
P o u c z e n i e
Zgodnie z:
1.art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego stronom przysługuje prawo wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Skorzystanie z powyższego prawa winno nastąpić w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia w godzinach pracy Urzędu.
2.art. 41 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. Zgodnie z art. 41 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego w razie zaniedbania obowiązku określonego w art. 41 § 1 Kodeksu, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
3.art. 40 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego strona zamieszkała za granicą lub mająca siedzibę za granicą, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika do prowadzenia sprawy zamieszkałego w kraju, jest obowiązana wskazać w kraju pełnomocnika do doręczeń.
4.art. 40 § 5 Kodeksu postępowania administracyjnego w razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia. Stronę należy o tym pouczyć przy pierwszym doręczeniu.
5.poucza się o możliwości złożenia odpowiedzi na niniejsze zawiadomienie oraz o możliwości złożenia wyjaśnień na piśmie.
6.art. 33 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego pełnomocnikiem strony może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych.
7.art. 37 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia do organu wyższego stopnia za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie.
8.art. 39 § 1 doręczenie pism może odbywać się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, jeżeli strona lub inny uczestnik postępowania spełni warunki określone w w/w artykule.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO") informuję, że:
- Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Urząd Gminy Miłki, ul. Mazurska 2, 11 – 513 Miłki;
- Kontakt z inspektorem ochrony danych –
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia uwag, wniosków, zastrzeżeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024, poz. 1112 z późn.zm.)
- Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
- Dane osobowe przechowywane będą przez okres wynikający z przepisów prawa dot. archiwizacji;
- Każdy ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w przypadku kwestionowania prawidłowości danych osobowych;
- Każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa, w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, podanie danych osobowych Administratorowi jest dobrowolne jednak ich niepodanie skutkuje brakiem realizacji zamierzonego celu.