Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-03-17 08:50:56 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
O wartości szacunkowej zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
1.      Zamawiający: Gmina Wydminy ul. Grunwaldzka 74 11-510 Wydminy
                                        Województwo Warmińsko- Mazurskie
                                     Tel. (087)421-00-19 Fax: (087)421-00-19
                                        e-mail:
                                        Strona internetowa:  www.bip-wydminy.pl
        Osoby uprawnione do udzielania wyjaśnień:
                        Bronisław Jagłowski Tel: (087)421-00-19
 
2.      Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości zamówienia mniejszej od wyrażonej w złotych równowartości  kwoty 211.000 euro.
3.     Adres strony internetowej na której zamieszczone będzie SIWZ:  www.bip-wydminy.pl
                         
                          Plik do pobrania:
                          SIWZ z załącznikami - dowóz dzieci w 2009 r. SIWZ z załącznikami - dowóz dzieci w 2009 r. (134.50 KB)
 
4.      Przedmiot zamówienia: dowóz  dzieci w 2009 roku do szkół w miejscowościach: Gawliki wielkie, Talki, Zelki, Wydminy.
                             Ilość tras  -   17 szt.
                             Orientacyjna przewidywana długość tras - 343,9 km.
                             Ilość przewożonych dzieci - 334 osób.
5.     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6.     Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 31.12.2009r.
7.     Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
7.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
7.2. Posiadają niezbędna wiedzę  i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia.
7.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
7.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.5. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
7.6. Informacje o oświadczeniach jakie maja dostarczyć wykonawcy zgodnie z poniżej  podanym wykazem.
      Wykonawcy przystępujący do postępowania obowiązani są na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków zawartych w SIWZ złożyć oświadczenie że spełniają warunki zawarte w Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art.24. w/w ustawy.
7.7   Informacja o dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy:
Wykonawcy przystępujący do postępowania obowiązani są na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków zawartych w SIWZ złożyć n/w dokumenty:
- aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
Przedsiębiorcy występujący wspólnie mają złożyć dokumenty właściwe dla każdego uczestnika oddzielnie.
      -wykaz opiekunów na obsługę wszystkich tras objętych zakresem
          oferty.
                 - ważne zaświadczenia opiekunów wyznaczonych do obsługi – o   
                  ukończeniu kursu BHP i udzielenia pierwszej pomocy medycznej.
   
8.     Informacja na temat wadium. 
                              
Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium na podstawie
Art.45. ust.2.  
 
    9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
              Cena (koszt) 100%
    10. Miejsce i czas składania ofert.
 
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój nr.11
Termin składania oferty upływa dnia 04.12.2008r. godz.1000
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego pokój nr.5
W dniu 04.12.2008r. o godz.1200.  
 
    11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia składania ofert.
    12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
 
          Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
   
      13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
          wraz z adresem strony internetowej na, której będą zamieszczone
          dodatkowe informację dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
 
          Zamawiający nie zamierza ustanawiać  dynamicznego systemu zakupów.
 
   14. Informacja o przewidywanym  wyborze oferty najkorzystniejszej
         z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony
          internetowej  na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
                
        Zamawiający nie przewiduje zastosowania w postępowaniu aukcji
        elektronicznej.
 
   15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających o
         których mowa w Art.67 ust.1. pkt.6 i 7.
 
        Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
 
   16.Informację o udostępnieniu Specyfikacji Istotnych Warunków
        Zamówienia.
 
        SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 10   
         lub uzyskać za zaliczeniem pocztowym.
        Udostępnienie SIWZ jest nieodpłatne.
         Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia zostanie zamieszczona na
         stronie internetowej Zamawiającego.
 
   17. Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 317063-2008 w dniu 17.11.2008 r.
       
 
                                                                                 Zamawiający:
Wójt Gminy Wydminy
(-) mgr Tomasz Pieluchowski