Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 9/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 9/2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Wolne stanowisko urzędnicze – Referent
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Wydminy
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: stanowisko urzędnicze
Data udostępnienia: 2024-11-14
Ogłoszono dnia: 2024-11-14
Termin składania dokumentów: 2024-11-26 10:00:00
Nr ogłoszenia: 9/2024
Zlecający: Wójt Gminy Wydminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku: wykształcenie co najmniej średnie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, Ochrona danych osobowych, Kodeks pracy, Ustawa o finansach publicznych, Prawo ochrony środowiska,
- znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu, obsługa urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania biurowego.
b. Wymagania dodatkowe:
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
- samodzielność, dokładność, terminowość, rzetelność, dobra organizacja pracy,
- łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
- odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
- dyspozycyjność, systematyczność, zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność,
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania z zakresu obsługi sekretariatu:
- zapewnienie sprawnej obsługi sekretariatu Wójta,
- obsługa organizacyjno-techniczna przyjęć interesantów Wójta, w tym obsługa rozmów telefonicznych,
- prowadzenie kalendarza, ustalanie terminów spotkań,
- prowadzenie rejestru wydanych delegacji służbowych,
- prowadzenie rejestru pieczęci,
- prowadzenie rejestru udzielonych przez Wójta upoważnień i pełnomocnictw,
- prowadzenie rejestru Zarządzeń Wójta,
- prowadzenie rejestru porozumień zawieranych przez Gminę z organami administracji państwowej i jednostkami samorządu terytorialnego,
- prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Urząd,
- prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych,
- prowadzenie rejestru udzielonych na wniosek informacji publicznych,
- prowadzenie rejestru petycji,
- prowadzenie rejestru spraw sądowych,
- prowadzenie rejestru kontroli,
- prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków,
- analiza potrzeb Urzędu i dokonywanie zamówień związanych z zaopatrzeniem Urzędu w niezbędne materiały biurowe,
- nadzór nad kluczami do gminnych pomieszczeń będących w bezpośrednim nadzorze Urzędu,
- przyjmowanie zeznań świadków potwierdzających zatrudnienie lub pracę w gospodarstwie rolnym oraz wydawanie zaświadczeń,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.
Zadania z zakresu archiwum:
- przyjmowanie i przechowywanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od poszczególnych referatów urzędu, zabezpieczenie przyjętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji,
- udostępnienie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej osobom upoważnionym,
- przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej, udział w komisyjnym brakowaniu oraz przekazanie jej do zniszczenia, po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego archiwum państwowego.
2. Niezbędna wiedza i umiejętności:
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o samorządzie gminnym, Instrukcji kancelaryjnej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, prawo ochrony środowiska,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu oraz obsługa urządzeń biurowych,
- umiejętność redagowania pism.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku). Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 27 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 KP. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 36 KP. Możliwość pracy w terenie oraz wyjazdów służbowych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6
V. Wymagane dokumenty:
- podpisany list motywacyjny,
- podpisany kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk w załączeniu)
- podpisany życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- kopie dokumentów potwierdzające staż pracy oraz ewentualne kursy i szkolenia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych, - oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
- w przypadku osoby niepełnosprawnej, kopie dokumentów potwierdzające posiadane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności i informacje o szczególnych potrzebach
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- podpisana klauzula informacyjna oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby realizacji procesu rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-11-26 10:00:00
b. Sposób:
a. Termin: 26 listopada 2024 roku, do godziny 10:00
b. Sposób i miejsce: wyłącznie w formie pisemnej, osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Wydminy
Urząd Gminy Wydminy
Pl. Rynek 1/1
11-510 Wydminy
11-510 Wydminy
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością, spełniające wymagania wskazane w ogłoszeniu.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Wydminy
Pl. Rynek 1/1
11-510 Wydminy
11-510 Wydminy
VII. Informacje dodatkowe:
Etapy naboru i terminy opublikowania wyników.
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
- ocena formalna złożonych dokumentów;
- rozmowa kwalifikacyjna.
W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
Z Kandydatami spełniającymi wymagania formalne, podczas II etapu rekrutacji zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. Istnieje możliwość przeprowadzenia rozmowy zdalnej. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji
o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.