Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2013Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach
Miejsce pracy: Wydminy
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: stanowisko samodzielne
Data udostępnienia: 2013-08-14
Ogłoszono dnia: 2013-08-14 przez Henryka Lenkiewicz
Termin składania dokumentów: 2013-08-26 00:00:00
Nr ogłoszenia: 5/2013
Zlecający: Wójt Gminy Wydminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej
- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawnych dotyczących: samorządu gminnego, ustawy o pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego oraz procesów postępowania względem dłużników alimentacyjnych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, znajomość problematyki związanej z pozyskiwaniem środków z funduszy UE (ukierunkowanie na działania służące podopiecznym pomocy społecznej) oraz innych niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku.
- umiejętność obsługi programów komputerowych.
b. Wymagania dodatkowe:
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- umiejętność komunikacji społecznej
- kreatywność;
- systematyczność;
- rzetelność i odpowiedzialność,
- posiadanie prawa jazdy kat. B,
- doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kierowanie Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Wydminach i reprezentowanie go na zewnątrz.
- Pełnienie obowiązków przełożonego pracowników Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach przyznawania świadczeń pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i dodatków mieszkaniowych.
- Opracowywanie projektu budżetu oraz przygotowywanie informacji o przebiegu jego wykonania.
- Nadzór nad sporządzaniem planów, programów i analiz wynikających z ustawy o finansach publicznych.
- Inspirowanie działań instytucji, organizacji społecznych, osób prawnych i fizycznych w sprawach dotyczących rozwoju form i zakresu pomocy społecznej oraz współdziałanie i koordynowanie tych działań na terenie gminy.
- Składanie i przyjmowanie oświadczeń woli, podpisywanie pism na zasadach określonych we właściwych aktach, w tym wszczynanie i prowadzenie spraw niezbędnych do obrony interesów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Zapewnienie bieżącej działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Przeprowadzanie inwentaryzacji majątku.
- Sporządzanie sprawozdań z pracy GOPS.
Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 33, art. 34 i art. 36 Kp.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie wynosi co najmniej 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej oraz staż pracy;
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności i posiadanym obywatelstwie;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-08-26 00:00:00
b. Sposób:
- w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
- Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
- osobiście w sekretariacie Urzędu pokój nr 11,
- lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Wydminy
ul. Grunwaldzka 74,
11-510 Wydminy
VII. Informacje dodatkowe:
Etapy naboru i terminy opublikowania wyników.
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
- ocena formalna złożonych dokumentów;
- rozmowa kwalifikacyjna.
W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wydminach www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wydminach www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Henryka Lenkiewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-08-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Henryka Lenkiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-08-14 09:46:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-08-14 09:46:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-08-28 14:02:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1920 raz(y) |