Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2013Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko urzędnicze Specjalista ds. prowadzenia obsługi kancelaryjnej i sekretariatu w Urzędzie Gminy Wydminy
Miejsce pracy: Wydminy
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Organizacyjny
Data udostępnienia: 2013-09-11
Ogłoszono dnia: 2013-09-11 przez Alina Romanowicz
Termin składania dokumentów: 2013-09-23 00:00:00
Nr ogłoszenia: 7/2013
Zlecający: Urząd Gminy Wydminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku,
- wykształcenie średnie
- co najmniej 3-letni staż pracy
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania administracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejęt-ność korzystania z Internetu oraz obsługa urządzeń biurowych
- umiejętność redagowania pism
b. Wymagania dodatkowe:
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- umiejętność komunikacji społecznej
- doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu
- dobra organizacja pracy
- łatwość komunikowania się i przekazywania informacji
- kreatywność;
- systematyczność;
- rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę
- posiadanie prawa jazdy kat. B
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie i zapewnienie sprawnej obsługi sekretariatu Wójta i Z-cy Wójta
- obsługa organizacyjno-techniczna przyjęć interesantów Wójta i Z-cy Wójta w tym obsługa roz-mów telefonicznych
- prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wychodzącej z Urzędu Gminy w tym elek-tronicznej korespondencji oraz poczty elektronicznej
- Obsługa kancelaryjna Urzędu w tym ewidencja Tablicy ogłoszeń
- Organizacja obiegu dokumentów
- Prowadzenie kalendarza, ustalanie terminów spotkań
- Wykonywanie wszelkich prac biurowych oraz zamawianie i zaopatrywanie Urzędu w niezbędne materiały biurowe
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygo-dniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 33, art. 34 i art. 36 Kp.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób nie-pełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- życiorys curriculum vitae;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy;
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności i posiadanym obywatelstwie;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-09-23 00:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. prowadzenia obsługi kancelaryjnej i sekretariatu w Urzędzie Gminy Wydminy”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
Dokumenty należy złożyć do dnia 23 września 2013 roku
osobiście w sekretariacie Urzędu pokój nr 11,
lub przesłać pocztą na adres Urząd Gminy Wydminy
ul. Grunwaldzka 74,
11-510 Wydminy
osobiście w sekretariacie Urzędu pokój nr 11,
lub przesłać pocztą na adres Urząd Gminy Wydminy
ul. Grunwaldzka 74,
11-510 Wydminy
VII. Informacje dodatkowe:
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
- ocena formalna złożonych dokumentów;
- test komputerowy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno na test i na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą in-formowane.
Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wydminach www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędni-cze bez podania przyczyny.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno na test i na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą in-formowane.
Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wydminach www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędni-cze bez podania przyczyny.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Alina Romanowicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-09-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alina Romanowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-09-11 20:16:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-09-11 20:16:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-09-30 16:35:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3593 raz(y) |