ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2013

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko urzędnicze Specjalista ds. prowadzenia obsługi kancelaryjnej i sekretariatu w Urzędzie Gminy Wydminy

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Referat Organizacyjny

Data udostępnienia: 2013-09-11

Ogłoszono dnia: 2013-09-11 przez Alina Romanowicz

Termin składania dokumentów: 2013-09-23 00:00:00

Nr ogłoszenia: 7/2013

Zlecający: Urząd Gminy Wydminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku,
  4. wykształcenie średnie
  5. co najmniej 3-letni staż pracy
  6. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia,
  8. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania administracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych,
  9. biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejęt-ność korzystania z Internetu oraz obsługa urządzeń biurowych
  10. umiejętność redagowania pism
b. Wymagania dodatkowe:
  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  2. umiejętność komunikacji społecznej
  3. doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu
  4. dobra organizacja pracy
  5. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji
  6. kreatywność;
  7. systematyczność;
  8. rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę
  9. posiadanie prawa jazdy kat. B

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie i zapewnienie sprawnej obsługi sekretariatu Wójta i Z-cy Wójta
  2. obsługa organizacyjno-techniczna przyjęć interesantów Wójta i Z-cy Wójta w tym obsługa roz-mów telefonicznych
  3. prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wychodzącej z Urzędu Gminy w tym elek-tronicznej korespondencji oraz poczty elektronicznej
  4. Obsługa kancelaryjna Urzędu w tym ewidencja Tablicy ogłoszeń
  5. Organizacja obiegu dokumentów
  6. Prowadzenie kalendarza, ustalanie terminów spotkań
  7. Wykonywanie wszelkich prac biurowych oraz zamawianie i zaopatrywanie Urzędu w niezbędne materiały biurowe
  8. Sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygo-dniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 33, art. 34 i art. 36 Kp.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób nie-pełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1.  list motywacyjny
  2. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  3. życiorys curriculum vitae;
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy;
  5. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
  6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności i posiadanym obywatelstwie;
  8. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-09-23 00:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. prowadzenia obsługi kancelaryjnej i sekretariatu w Urzędzie Gminy Wydminy”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.

Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.

c. Miejsce:
Dokumenty należy złożyć do dnia          23 września 2013 roku 
osobiście w sekretariacie Urzędu         pokój nr 11,
lub przesłać pocztą na adres             Urząd Gminy Wydminy
                                                                 ul. Grunwaldzka 74,
                                                                11-510 Wydminy

VII. Informacje dodatkowe:

Proces naboru przewiduje dwa etapy:
  1. ocena formalna złożonych dokumentów;
  2. test komputerowy,
  3. rozmowa kwalifikacyjna.
    W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
    Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno na test i na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą in-formowane.
    Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wydminach  www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
    Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
    Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędni-cze bez podania przyczyny.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alina Romanowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-09-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Romanowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-09-11 20:16:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-09-11 20:16:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-09-30 16:35:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3593 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony