Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. prowadzenia obsługi biura Rady Gminy Wydminy, promocji gminy, obsługi informatycznej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Wydminy
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: stanowisko urzędnicze
Data udostępnienia: 2016-02-05
Ogłoszono dnia: 2016-02-05 przez Alina Romanowicz
Termin składania dokumentów: 2016-02-17 00:00:00
Nr ogłoszenia: 6/2016
Zlecający: Wójt Gminy Wydminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku,
wykształcenie wyższe,
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania admini-stracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samo-rządzie gminnym, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, Ochrony danych osobowych, legalności oprogramowania,
biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu, obsługa urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania biurowego, zasad zabezpieczeń w środowiskach IT,
umiejętność redagowania pism.
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku,
wykształcenie wyższe,
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania admini-stracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samo-rządzie gminnym, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, Ochrony danych osobowych, legalności oprogramowania,
biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu, obsługa urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania biurowego, zasad zabezpieczeń w środowiskach IT,
umiejętność redagowania pism.
b. Wymagania dodatkowe:
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
umiejętność komunikacji społecznej,
dobra organizacja pracy,
łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
kreatywność,
systematyczność,
rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
posiadanie prawa jazdy kat. B.
umiejętność komunikacji społecznej,
dobra organizacja pracy,
łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
kreatywność,
systematyczność,
rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
posiadanie prawa jazdy kat. B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
obsługa organizacyjno-techniczna i merytoryczna Rady i komisji Rady,
sporządzanie protokołów z sesji Rady i posiedzeń Komisji, prowadzenie rejestru uchwał Rady, prowadzenie rejestru wniosków i opinii Komisji Rady,pomoc Przewodniczącej Rady w wyko-nywaniu obowiązków związanych z kierownictwem Rady, udzielanie radnym pomocy w wyko-nywaniu mandatu,
publikowanie oraz przekazywanie uchwał do realizacji wg właściwości, przygotowywanie mate-riałów na posiedzenia Komisji i sesje Rady,
prowadzenie rejestru wniosków i interpelacji radnych, rejestru skarg i wniosków przyjmowanych przez Radę,
koordynowanie procesu przygotowywania projektów uchwał regulujących ustrój Gminy,
współdziałanie z sołtysami w sprawach związanych z uczestnictwem na sesjach Rady,
udzielanie instruktażu pracownikom Urzędu dotyczącego zasad redagowania i formatowania ak-tów prawa miejscowego,
prowadzenie rejestru jednostek pomocniczych gminy, sprawowanie opieki i nadzoru nad pracą jednostek pomocniczych gminy,pomocy sołtysom przy realizacji zadań wynikających z przyzna-nego funduszu sołeckiego, bieżący kontakt z sołtysami,
nadzorowanie wydatkowania funduszu sołeckiego,
sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.
sporządzanie protokołów z sesji Rady i posiedzeń Komisji, prowadzenie rejestru uchwał Rady, prowadzenie rejestru wniosków i opinii Komisji Rady,pomoc Przewodniczącej Rady w wyko-nywaniu obowiązków związanych z kierownictwem Rady, udzielanie radnym pomocy w wyko-nywaniu mandatu,
publikowanie oraz przekazywanie uchwał do realizacji wg właściwości, przygotowywanie mate-riałów na posiedzenia Komisji i sesje Rady,
prowadzenie rejestru wniosków i interpelacji radnych, rejestru skarg i wniosków przyjmowanych przez Radę,
koordynowanie procesu przygotowywania projektów uchwał regulujących ustrój Gminy,
współdziałanie z sołtysami w sprawach związanych z uczestnictwem na sesjach Rady,
udzielanie instruktażu pracownikom Urzędu dotyczącego zasad redagowania i formatowania ak-tów prawa miejscowego,
prowadzenie rejestru jednostek pomocniczych gminy, sprawowanie opieki i nadzoru nad pracą jednostek pomocniczych gminy,pomocy sołtysom przy realizacji zadań wynikających z przyzna-nego funduszu sołeckiego, bieżący kontakt z sołtysami,
nadzorowanie wydatkowania funduszu sołeckiego,
sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-02-17 00:00:00