Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: STANOWISKO OPIEKUNA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Wydminy
Wymiar etatu: Umowa zlecenie
Ilość etatów: 1
Wydział: stanowisko samodzielne
Data udostępnienia: 2017-01-13
Ogłoszono dnia: 2017-01-13 przez Piotr Kruniewicz
Termin składania dokumentów: 2017-01-27 15:00:00
Nr ogłoszenia: 7/2017
Zlecający: Wójt Gminy Wydminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie minimum średnie,
- minimum dwuletni staż pracy,
- nieposzlakowana opinia
b. Wymagania dodatkowe:
1. wysoka kultura osobista,
2. komunikatywność,
3. umiejętności plastyczne, muzyczne,
4. kreatywność, samodzielność
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- planowanie, organizowanie, prowadzenie zajęć kulturalno-oświatowych z dziećmi i młodzieżą,
- organizowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży,
- organizowanie zajęć dla dorosłych mieszkańców wsi,
- nadzór nad pomieszczeniami świetlicy,
- dbałość o powierzone mienie,
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Umowa zlecenie na okres od 1 lutego 2017r. do 31 grudnia 2017 r.. Wynagrodzenie w kwocie 380,20 zł brutto będzie płacone w terminie 7 dni od przedłożenia rachunku przez Zleceniobiorcę wraz z załączonym i potwierdzonym przez sołtysa wykazem zajęć.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, oraz ewentualne kursy i szkolenia,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszeniem
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-01-27 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do dnia: 27 stycznia 2017 roku, do godziny 15:00 osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Wydminy lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Wydminy, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór kandydatów na stanowisko opiekuna świetlicy wiejskiej w miejscowości Mazuchówka”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym. Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Wydminy, pl. Rynek 1/1, 11-510
VII. Informacje dodatkowe:
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych.
Etapy naboru i informacje dla kandydatów:
1. ocena formalna złożonych dokumentów
2. rozmowa kwalifikacyjna
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie
na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy www.bip.wydminy.pl, oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do jego akt. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do jego akt. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Wójt Gminy Wydminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na stanowisko opiekuna świetlicy wiejskiej w miejscowości Mazuchówka bez podania przyczyny.