Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2010Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2010Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. ochrony środowiska i dróg
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Wydminy
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Inwestycji, Mienia i Gospodarki Przestrzennej
Data udostępnienia: 2010-07-26
Ogłoszono dnia: 2010-07-26 przez Urszula Radman
Termin składania dokumentów: 2010-08-09 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2010
Zlecający: Wójt Gminy Wydminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- nieposzlakowana opinia oraz pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie co najmniej średnie
- co najmniej dwuletni staż pracy
b. Wymagania dodatkowe:
- preferowane studia techniczne ( budownictwo, budownictwo drogowe)
- mile widziana praca w administracji drogowej, biurze projektów
- znajomość przepisów z zakresu:
- - prawa budowlanego
- - drogi publiczne
- - odpady
- - utrzymanie czystości i porządku w gminach
- - ochrona przyrody
- - ochrona środowiska
- - udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach
- oddziaływania na środowisko
- - prawo wodne
- - prawo zamówień publicznych
- - finanse publiczne
- - samorząd terytorialny
- doświadczenie związane z realizacją i obsługą inwestycji
- umiejętność obsługi komputera-pakiet Microsoft Office,
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy w terenie
- dyspozycyjność, prawo jazdy
- znajomość zasad funkcjonowania oraz zadań samorządu gminy i kompetencji jego organów
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie ewidencji i gromadzenie danych techniczno-eksploatacyjnych dróg
- przygotowanie materiałów określających potrzeby rzeczowo-finansowe w zakresie remontów bieżących, letniego, zimowego utrzymania dróg
- przygotowywanie do realizacji drogowych zadań remontowych budowy i modernizacji dróg,
- przygotowywanie materiałów przetargowych, współpraca w ich przygotowaniu
- kontrola postępu zlecanych prac
- udział w odbiorach , przeglądach gwarancyjnych robót remontowych oraz letniego i zimowego utrzymania dróg
- sprawdzanie i potwierdzanie kompletności materiałów załączonych przez wykonawców do wystawionych faktur
- współpraca w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
- prowadzenie spraw związanych z wycinką drzew
- sporządzanie planów ochrony środowiska, realizacja założonych planów, prowadzenie rejestru informacji o środowisku i jego ochronie
- przygotowywanie projektów decyzji wydawanych na podstawie ustaw: prawo wodne, ochrona środowiska, o odpadach
- przygotowywanie opinii w sprawach zatwierdzania planów gospodarowania odpadami przedsiębiorstw
- sprawowanie opieki nad miejscowymi miejscami pamięci narodowej, cmentarzami wojennymi i grobami
- przygotowywanie opinii w zakresie wydobywania kopalin i udzielania koncesji na ich wydobywanie
- organizowanie ochrony przed zwierzętami bezdomnymi
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 1998 r., Nr 21, poz. 94 ze zm.) tj. imię(imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
- kserokopia świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie, pełniej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku
- Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie dobrowolnie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2010-08-09 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do dnia 9 sierpnia 2010r do godz.16.00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Wydminach w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko ”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
Urząd Gminy w Wydminach, ul. Grunwaldzka 74, sekretariat
VII. Informacje dodatkowe:
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
- ocenę formalną złożonych dokumentów;
- rozmowę kwalifikacyjną.
W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przedłożonych danych osobowych, będą one komisyjnie zniszczone.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą pisemną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wydminach oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy Wydminy nie odsyła dokumentów kandydatom.
Po upływie okresu 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną
protokolarnie zniszczone.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą pisemną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wydminach oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy Wydminy nie odsyła dokumentów kandydatom.
Po upływie okresu 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną
protokolarnie zniszczone.