ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. promocji Gminy Wydminy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: stanowisko urzędnicze

Data udostępnienia: 2019-12-23

Ogłoszono dnia: 2019-12-23

Termin składania dokumentów: 2020-01-03 15:00:00

Nr ogłoszenia: 5/2019

Zlecający: Wójt Gminy Wydminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku: wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu o szkolnictwie wyższym,
  4. 2-letni staż pracy,
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
    umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, Ochrona danych osobowych, Kodeks pracy, Ustawa o finansach publicznych,
  8. biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu, obsługa urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania biurowego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  2. umiejętność komunikacji społecznej,
  3. dobra organizacja pracy,
  4. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
  5. kreatywność,
  6. systematyczność,
  7. znajomość podstaw technik Public Relations,
  8. umiejętność tworzenia, redagowania, korekty i prezentowania komunikatów tekstowych,
  9. łatwość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów z innymi,
  10. dyspozycyjność, zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina, dokładność, samodzielność,
  11. odporność na stres,
  12. rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Utrzymywanie kontaktów z mediami.
  2. Zamieszczanie w prasie i na stronie internetowej ogłoszeń i informacji
    z bieżących informacji dotyczących działalności urzędu.
  3. Organizowanie i przeprowadzenie konferencji prasowych.
  4. Przygotowywanie przemówień, wystąpień i listów okolicznościowych
  5. Organizowanie spotkań i szkoleń, odczytów dla potrzeb gminy.
  6. Przygotowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych o gminie oraz  rozpowszechnianie ich.
  7. Przygotowywanie materiałów do zamieszczenia na gminnej stronie internetowej oraz zamieszczanie na bieżąco wszystkich informacji.
  8. Dbanie o wygląd i zawartość oficjalnego serwisu internetowego gminy.
  9. Wydawanie samorządowych czasopism.
  10. Współpraca w zakresie promocji z instytucjami zewnętrznymi.
  11. Prowadzenie spraw dotyczących flagi, herbu oraz logo gminy.
  12. Wykonywanie wszelkich działań mających na celu promocję Gminy, jej terenów inwestycyjnych, walorów turystycznych, krajobrazowych i historycznych.
  13. Zamawianie i projektowanie materiałów promocyjnych oraz prowadzenie ewidencji zakupionych materiałów i artykułów.
  14. Przygotowywanie dokumentów strategicznych związanych z promocją Gminy
    i umacnianiem jej wizerunku.
  15. Organizacja imprez sportowych, kulturalnych, rekreacyjnych, turystycznych i innych promujących gminę.
  16. Pobudzanie aktywności mieszkańców w zakresie kultury i sportu.
  17. Współpraca z organizatorem sportu oraz animatorami,
  18. Prowadzenie rejestru przeprowadzonych imprez kulturalnych i sportowych.
  19. Współpraca z partnerami zagranicznymi,
  20. Aplikowanie o środki zewnętrzne,
  21. Przygotowywanie i rozliczanie wniosków o dofinansowanie ze źródeł zewnętrznych zadań realizowanych przez gminę,
  22. Monitorowanie realizacji Strategii Gminy Wydminy oraz Strategii Marki Gminy Wydminy.
  1. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o samorządzie gminnym, Instrukcji kancelaryjnej, Prawo prasowe, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych,
  2. biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu oraz obsługa urządzeń biurowych,
  3. umiejętność redagowania pism.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 36 Kp.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk w załączeniu)
  3. życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. kopie dokumentów potwierdzające staż pracy oraz ewentualne kursy i szkolenia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
    z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
  9. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
  10. podpisana klauzula informacyjna oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby realizacji procesu rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-01-03 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do dnia                03 stycznia 2020 roku, do godziny 15:00
osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres                              
Urząd Gminy Wydminy
                                                                       Pl. Rynek 1/1
11-510 Wydminy
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. promocji Gminy Wydminy, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) , publ. Dz.U.UE L Nr 119,s.1. oraz ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Wydminy
Pl. Rynek 1/1
11-510 Wydminy

VII. Informacje dodatkowe:

Proces naboru przewiduje dwa etapy:
  1. ocena formalna złożonych dokumentów;
  2. rozmowa kwalifikacyjna.
            W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
            Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno na  rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
            Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
            Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
            Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony