ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. organizacji pozarządowych, sportu, archiwum zakładowego, zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, obronności i spraw wojskowych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: stanowisko samodzielne

Data udostępnienia: 2020-12-30

Ogłoszono dnia: 2020-12-30

Termin składania dokumentów: 2021-01-20 15:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2020

Zlecający: Wójt Gminy Wydminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku: wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu o szkolnictwie wyższym,
  4. 3-letni staż pracy,
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
    umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, Ochrona danych osobowych, Kodeks pracy, Ustawa o finansach publicznych,
  8. biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu, obsługa urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania biurowego.
2. Niezbędna wiedza i umiejętności:
  1. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o samorządzie gminnym, Instrukcji kancelaryjnej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, Ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, Ustawy o zarządzaniu kryzysowym, Ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych do wymienionych wyżej ustaw,
  2. biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu oraz obsługa urządzeń biurowych,
  3. umiejętność redagowania pism,
  4. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów, umiejętność organizacji i planowania pracy, umiejętność samodzielnego działania, w tym pod presją czasu, umiejętność współpracy w zespole, dyspozycyjność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  2. umiejętność komunikacji społecznej,
  3. dobra organizacja pracy,
  4. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
  5. kreatywność,
  6. systematyczność,
  7. dyspozycyjność, zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina, dokładność, samodzielność,
  8. rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zadania z zakresu organizacji pozarządowych i sportu:
  1. koordynowanie i wspieranie działań organizacji pozarządowych związanych z wolontariatem na rzecz mieszkańców Gminy, popularyzowanie wolontariatu i szerzenie idei aktywności obywatelskiej poprzez organizację szkoleń, spotkań, opracowywanie materiałów informacyjnych,
  2. organizowanie spotkania z organizacjami pozarządowymi oraz prowadzenie spraw związanych z organizacjami pozarządowymi,
  3. prowadzenie banku danych o organizacjach pozarządowych działających na terenie Gminy oraz współpracujących z Gminą, prowadzenie rejestru komitetów społecznych i stowarzyszeń oraz organizacji pozarządowych,
  4. przygotowanie ankiety dla celów współpracy z organizacjami pozarządowymi,
  5. zbieranie i aktualizowanie informacji o ogłoszonych konkursach dla organizacji pozarządowych,
  6. opracowanie projektów uchwał Rady w sprawie przyjęcia rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi, opracowywanie dokumentacji dotyczącej przyjęcia rocznego sprawozdania z programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
  1. przygotowywanie projektów regulacji prawnych z zakresu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
  2. przygotowywanie dokumentacji związanej z ogłoszeniem konkursu ofert,
  3. realizowanie procedury udzielania dotacji organizacjom pozarządowym oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego oraz przygotowywanie sprawozdania z zrealizowanych zadań,
  4. współpraca z referatem finansowo-księgowym w zakresie przyznanych środków przeznaczanych dla organizacji pozarządowych oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
  5. prowadzenie spraw dotyczących sportu,
  6. nadzór nad obiektami sportowymi w gminie: stadionu oraz boisk, 
  7. współpraca z organizatorem sportu oraz animatorami,
  8. prowadzenie postępowań związanych z wydaniem zezwoleń na organizacje imprez,
  9. prowadzenie ewidencji klubów sportowych, prowadzenie rejestru przeprowadzonych imprez sportowych.
Prowadzenie spraw obronnych, w tym wykonywanie zadań związanych
z podwyższoną gotowością obronną Gminy. Prowadzenie czynności związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony oraz współdziałanie w tych sprawach z organami wojskowymi, a w szczególności:
  1. udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu kwalifikacji wojskowej,
  2. przygotowywanie materiałów do wydawania decyzji o uznaniu za jedynego żywiciela rodziny,
  3. prowadzenie spraw z zakresu świadczeń na rzecz obrony, w oparciu o wnioski złożone przez organy uprawnione oraz wydawanie decyzji w tych sprawach,
  4. organizowanie akcji kurierskiej na terenie gminy,
  5. koordynacja przedsięwzięć w zakresie integracji sił obrony cywilnej do prowadzenia
    akcji ratunkowych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń środowiska.
Prowadzenie spraw dotyczących archiwum w tym:
  1. przejmowanie i przechowywanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od poszczególnych referatów urzędu, zabezpieczenie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji,
  2. udostępnienie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej osobom upoważnionym,
  3. przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  4. inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej, udział w komisyjnym brakowaniu oraz przekazanie jej do zniszczenia, po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego archiwum państwowego.
Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem kryzysowym.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 36 Kp.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu winien złożyć kopię dokumentu potwierdzające

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk w załączeniu)
  3. życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. kopie dokumentów potwierdzające staż pracy oraz ewentualne kursy i szkolenia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
    z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
  9. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
  10. podpisana klauzula informacyjna oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby realizacji procesu rekrutacji,
  11. wymagane oświadczenia, list motywacyjny i życiorys (CV) należy opatrzyć własnoręcznym podpisem kandydata,
  12. kserokopie dokumentów złożonych w ofercie należy poświadczyć przez kandydata za zgodność z oryginałem,
  13. spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-01-20 15:00:00
b. Sposób:
1) Termin:                   20 stycznia 2021 roku, do godziny 15:00
2)  Sposób i miejsce: osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres                                
Urząd Gminy Wydminy
                                                                       Pl. Rynek 1/1
11-510 Wydminy
 
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. organizacji pozarządowych i sportu, archiwum zakładowego, zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, obronności i spraw wojskowych”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
 
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
c. Miejsce:
Urząd Gminy Wydminy
                                                                       Pl. Rynek 1/1
11-510 Wydminy

VII. Informacje dodatkowe:

Proces naboru przewiduje dwa etapy:
  1. ocena formalna złożonych dokumentów;
  2. rozmowa kwalifikacyjna w formie telekonferencji.
            W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
            Z Kandydatami spełniającymi wymagania formalne, podczas II etapu rekrutacji zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. Istnieje możliwość przeprowadzenia rozmowy zdalnej. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
            Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
            Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji
o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
            Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.
« powrót do poprzedniej strony