ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2025Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2025

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: wolne stanowisko urzędnicze - Podinspektor

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Organizacyjny

Data udostępnienia: 2025-01-10

Ogłoszono dnia: 2025-01-10

Termin składania dokumentów: 2025-01-27 10:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2025

Zlecający: Wójt Gminy Wydminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku: wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu o szkolnictwie wyższym w zakresie administracji,
  3. 2-letni staż pracy,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, Ochrona danych osobowych, Kodeks pracy, Ustawa o finansach publicznych, Prawo ochrony środowiska, Ustawa o funduszu sołeckim,
  8. znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  9.  biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu, obsługa urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania biurowego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  2. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
  3. samodzielność, dokładność, terminowość, rzetelność, dobra organizacja pracy,
  4. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
  5. odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
  6. dyspozycyjność, systematyczność, zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność,
  7. umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
  8. prawo jazdy kat. B

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zadania z zakresu obsługi sołectw:
  1. współdziałanie z sołtysami w sprawach związanych z uczestnictwem na sesjach Rady,
  2. prowadzenie rejestru jednostek pomocniczych gminy,
  3. sprawowanie opieki i nadzoru nad pracą jednostek pomocniczych gminy,
  4. nadzorowanie wydatkowania funduszu sołeckiego,
  5. prowadzenie rozliczeń z sołtysami,
  6. pomoc sołtysom przy realizacji zadań wynikających z przyznanego funduszu sołeckiego,
  7. stała współpraca z sołtysami w zakresie bieżącej działalności sołectw,
  8. bieżący kontakt z sołtysami,
  9. prowadzenie spraw i wydawanie zaświadczeń w oparciu o przepisy ustawy o świadczeniu pieniężnym z tytułu pełnienia funkcji sołtysa,
  10. prowadzenie spraw dotyczących funduszu sołeckiego w zakresie inwestycji i remontów,
  11. tworzenie harmonogramu prac świetlic wiejskich oraz nadzór nad ich pracami,
  12. prowadzenie spraw dotyczących wynajmu świetlic wiejskich, przyjmowanie wniosków mieszkańców,
  13. sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw,
  14. wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych.
 
 
Zadania z zakresu organizatora transportu zbiorowego:
  1. wsparcie w planowaniu rozwoju transportu,
  2. wsparcie w organizowaniu publicznego transportu zbiorowego,
  3. pomoc w zarządzaniu publicznym transportem zbiorowym,
  4. pomoc przy rozliczaniu faktur z przewoźnikiem,
  5. udział w przygotowywaniu wniosków z funduszów zewnętrznych o dofinansowanie do transportu zbiorowego oraz rozliczanie,
  6. kontrola jakości i terminowości realizowanych umów zawartych z przewoźnikami.
2.  Niezbędna wiedza i umiejętności:
  1. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej, Prawo zamówień publicznych, Ochrona danych osobowych, Kodeks pracy, Ustawa o finansach publicznych, Prawo ochrony środowiska, Ustawa o funduszu sołeckim,
  2. biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu oraz obsługa urządzeń biurowych,
  3. umiejętność redagowania pism.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku). Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 27 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 KP. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 36 KP. Możliwość pracy w terenie oraz wyjazdów służbowych.

V. Wymagane dokumenty:

  1. podpisany list motywacyjny,
  2. podpisany kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk w załączeniu)
  3. podpisany życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. kopie dokumentów potwierdzające staż pracy oraz ewentualne kursy i szkolenia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
  9. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
  10. w przypadku osoby niepełnosprawnej, kopie dokumentów potwierdzające posiadane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności i informacje o szczególnych potrzebach
  11. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  12. podpisana klauzula informacyjna oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby realizacji procesu rekrutacji. druk w załączeniu
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2025-01-27 10:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością, spełniające wymagania wskazane w ogłoszeniu.
c. Miejsce:
wyłącznie w formie pisemnej, osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Wydminy, Pl. Rynek 1/1,  11-510 Wydminy

VII. Informacje dodatkowe:

Proces naboru przewiduje dwa etapy:
  1. ocena formalna złożonych dokumentów;
  2. rozmowa kwalifikacyjna.
            W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
            Z Kandydatami spełniającymi wymagania formalne, podczas II etapu rekrutacji zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. Istnieje możliwość przeprowadzenia rozmowy zdalnej. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
            Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
            Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji
o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
            Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (DE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L119 z 4 maja 2016 r.), informuję, że:
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Wójt Gminy Wydminy
    z siedzibą przy Pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy
  2. administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (87) 421 00 19 w. 118, adres poczty elektronicznej: iod@wydminy.pl,
  3. przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie prowadzone na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych, art. 9a ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym.
  4. odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie dłużej niż 1 miesiąc dla kandydatów niewybranych.
  7. posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  8. posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych,
  9. podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy,
  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (nie będą profilowane).

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-01-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Wilgocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-01-10 14:22:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Bolesław Idek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-01-10 14:27:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-01-30 21:06:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
230 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony