ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2014

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista w Referacie Komunalnym Urzędu Gminy Wydminy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Referat Komunalny

Data udostępnienia: 2014-06-13

Ogłoszono dnia: 2014-06-13 przez Henryka Lenkiewicz

Termin składania dokumentów: 2014-06-26 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2014

Zlecający: Urząd Gminy Wydminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku,
  4. co najmniej wykształcenie średnie,
  5. co najmniej 3-letni staż pracy,
  6. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia,
  8. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Prawo o ruchu drogowym i inne przepisy z zakresu drogownictwa,
  9. biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu oraz obsługa urządzeń biurowych,
  10. umiejętność redagowania pism.
b. Wymagania dodatkowe:
  1.  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  2. umiejętność komunikacji społecznej,
  3. dobra organizacja pracy,
  4. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
  5. kreatywność,
  6. systematyczność,
  7. rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
  8. posiadanie prawa jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1.  prowadzenie spraw dotyczących utrzymania zimowego i remontów bieżących dróg i mostów na terenie gminy,
  2. wydawanie decyzji zezwalających na zajęcie pasa drogowego i ustalanie opłat z tego tytułu oraz innych tytułów określonych przepisami odrębnymi,
  3. prowadzenie rejestru zgłoszeń dotyczących odśnieżania dróg gminnych, przekazywanie zgłoszeń mieszkańców dotyczących odśnieżania dróg powiatowych i wojewódzkich odpowiednim instytucjom,
  4. prowadzenie rejestru zgłoszeń różnego typu awarii, wniosków o naprawę, itp. dotyczących dróg gminnych,
  5. prowadzenie rejestru zgłoszeń dotyczących awarii oświetlenia ulicznego w Gminie Wydminy,
  6. kontrola, rozliczanie, opisywanie faktur dotyczących prac wykonywanych na drogach gminnych, określonych stosownymi umowami, porozumieniami, itp.
  7. praca w terenie przy realizacji inwestycji drogowych i ogólnobudowlanych,
  8. uczestnictwo i organizowanie odbiorów inwestycji drogowych i ogólnobudowlanych,
  9. sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem wszystkich prac zlecanych Przedsiębiorstwu Usług Komunalnych i Zieleni, opisywanie faktur,
  10. prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulicznym na terenie Gminy Wydminy oraz kontrola nad opłatami związanymi z energią elektryczną, opisywanie faktur,
  11. sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 33, art. 34 i art. 36 Kp.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1.  list motywacyjny
  2. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  3. życiorys curriculum vitae;
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy;
  5. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
  6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności i posiadanym obywatelstwie;
  8. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy
 z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-06-26 00:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista w Referacie Komunalnym  Urzędu Gminy Wydminy”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty,  które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
Dokumenty należy złożyć do dnia       26 czerwca 2014 roku 
osobiście w sekretariacie Urzędu      pokój nr 11,
lub przesłać pocztą na adres               Urząd Gminy Wydminy
                                                                   ul. Grunwaldzka 74,
                                                                  11-510 Wydminy

VII. Informacje dodatkowe:

Proces naboru przewiduje dwa etapy:
  1. ocena formalna złożonych dokumentów;
  2. rozmowa kwalifikacyjna.
    W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
    Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
   
    Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wydminach www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.   
 Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane
w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.   
    Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.
« powrót do poprzedniej strony