Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2014Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. prowadzenia obsługi kancelaryjnej i sekretariatu w Urzędzie Gminy Wydminy
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Wydminy
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Organizacyjny
Data udostępnienia: 2014-08-11
Ogłoszono dnia: 2014-08-11 przez Alina Romanowicz
Termin składania dokumentów: 2014-08-29 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2014
Zlecający: Urząd Gminy Wydminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku,
4) wykształcenie średnie,
5) co najmniej 2-letni staż pracy,
6) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
7) nieposzlakowana opinia,
8) znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania administracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych,
9) biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu oraz obsługa urządzeń biurowych,
10) umiejętność redagowania pism.
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku,
4) wykształcenie średnie,
5) co najmniej 2-letni staż pracy,
6) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
7) nieposzlakowana opinia,
8) znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania administracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych,
9) biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu oraz obsługa urządzeń biurowych,
10) umiejętność redagowania pism.
b. Wymagania dodatkowe:
1) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
2) umiejętność komunikacji społecznej,
3) doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu,
4) dobra organizacja pracy,
5) łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
6) kreatywność,
7) systematyczność,
8) rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
9) posiadanie prawa jazdy kat. B.
2) umiejętność komunikacji społecznej,
3) doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu,
4) dobra organizacja pracy,
5) łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
6) kreatywność,
7) systematyczność,
8) rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
9) posiadanie prawa jazdy kat. B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie i zapewnienie sprawnej obsługi sekretariatu Wójta i Z-cy Wójta,
2) obsługa organizacyjno-techniczna przyjęć interesantów Wójta i Z-cy Wójta w tym obsługa rozmów telefonicznych,
3) prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wychodzącej z Urzędu Gminy
w tym elektronicznej korespondencji oraz poczty elektronicznej,
4) obsługa kancelaryjna Urzędu w tym ewidencja Tablicy ogłoszeń,
5) organizacja obiegu dokumentów,
6) prowadzenie kalendarza, ustalanie terminów spotkań,
7) wykonywanie wszelkich prac biurowych oraz zamawianie i zaopatrywanie Urzędu w niezbędne materiały biurowe,
8) sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.
2) obsługa organizacyjno-techniczna przyjęć interesantów Wójta i Z-cy Wójta w tym obsługa rozmów telefonicznych,
3) prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wychodzącej z Urzędu Gminy
w tym elektronicznej korespondencji oraz poczty elektronicznej,
4) obsługa kancelaryjna Urzędu w tym ewidencja Tablicy ogłoszeń,
5) organizacja obiegu dokumentów,
6) prowadzenie kalendarza, ustalanie terminów spotkań,
7) wykonywanie wszelkich prac biurowych oraz zamawianie i zaopatrywanie Urzędu w niezbędne materiały biurowe,
8) sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 33, art. 34 i art. 36 Kp.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) życiorys curriculum vitae,
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy,
5) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności i posiadanym obywatelstwie,
8) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
2) kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) życiorys curriculum vitae,
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy,
5) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności i posiadanym obywatelstwie,
8) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-08-29 00:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referent ds. prowadzenia obsługi kancelaryjnej i sekretariatu w Urzędzie Gminy Wydminy”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
Dokumenty należy złożyć do dnia 29 sierpnia 2014 roku
osobiście w sekretariacie Urzędu pokój nr 11,
lub przesłać pocztą na adres:
osobiście w sekretariacie Urzędu pokój nr 11,
lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Wydminy
ul. Grunwaldzka 74,
11-510 Wydminy
ul. Grunwaldzka 74,
11-510 Wydminy
VII. Informacje dodatkowe:
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
1. ocena formalna złożonych dokumentów;
2. test komputerowy,
3. rozmowa kwalifikacyjna.
W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno na test i na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wydminach www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.
1. ocena formalna złożonych dokumentów;
2. test komputerowy,
3. rozmowa kwalifikacyjna.
W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno na test i na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wydminach www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.