ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: stanowisko samodzielne

Data udostępnienia: 2015-01-12

Ogłoszono dnia: 2015-01-12 przez Henryka Lenkiewicz

Termin składania dokumentów: 2015-01-23 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2015

Zlecający: Wójt Gminy Wydminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej,
  4. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
  5. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
  6. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia.
 
b. Wymagania dodatkowe:
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  1. umiejętność komunikacji społecznej i kierowania zespołem,
  2. umiejętność sprawnej organizacji pracy, kreatywność,
  3. systematyczność,
  4. rzetelność i odpowiedzialność,
  5. posiadanie prawa jazdy kat. B,
  6. doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych,
  7. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawnych dotyczących: samorządu gminnego, ustawy o pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego oraz procesów postępowania względem dłużników alimentacyjnych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, znajomość problematyki związanej z pozyskiwaniem środków  z funduszy UE (ukierunkowanie na działania służące podopiecznym pomocy społecznej) oraz innych niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku,
  8. umiejętność obsługi programów komputerowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Kierowanie Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Wydminach i reprezentowanie go na zewnątrz.
  2. Pełnienie obowiązków przełożonego pracowników Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
  3. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach przyznawania świadczeń pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i dodatków mieszkaniowych.
  4. Opracowywanie projektu budżetu oraz przygotowywanie informacji o przebiegu jego wykonania.
  5. Nadzór nad sporządzaniem planów, programów i analiz wynikających z ustawy o finansach publicznych.
  6. Inspirowanie działań instytucji, organizacji społecznych, osób prawnych i fizycznych w sprawach dotyczących rozwoju form i zakresu pomocy społecznej oraz współdziałanie i koordynowanie tych działań na terenie gminy.
  7. Składanie i przyjmowanie oświadczeń woli, podpisywanie pism na zasadach określonych we właściwych aktach, w tym wszczynanie i prowadzenie spraw niezbędnych do obrony interesów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
  8. Zapewnienie bieżącej działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
  9. Przeprowadzanie inwentaryzacji majątku.
  10. Sporządzanie sprawozdań z pracy GOPS.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia każdego miesiąca.
Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 33, art. 34 i art. 36 Kp.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1.  kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2.  list motywacyjny,
  3.  kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej oraz staż pracy,
  4.  kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
  5.  oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6.  oświadczenie kandydata o niekaralności i posiadanym obywatelstwie,
  7.  oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
      Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1182) oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1202).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-01-23 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do dnia 23 stycznia 2015 roku 

osobiście w sekretariacie Urzędu pokój nr 11,lub przesłać pocztą na adres Urząd Gminy Wydminy, ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy

w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
osobiście w sekretariacie Urzędu pokój nr 11,lub przesłać pocztą na adres Urząd Gminy Wydminy, ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy

VII. Informacje dodatkowe:

Proces naboru przewiduje dwa etapy:
1) ocena formalna złożonych dokumentów;
2) rozmowa kwalifikacyjna.
    W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
    Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
    Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy
w Wydminach  www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
    Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane
w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
    Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.
« powrót do poprzedniej strony