ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/09Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/09

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Sekretarz Urzędu Gminy

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: stanowisko samodzielne

Data udostępnienia: 2009-09-10

Ogłoszono dnia: 2009-09-10 przez Monika Łępicka-Gij

Termin składania dokumentów: 2009-09-24 00:00:00

Nr ogłoszenia: 4/09

Zlecający: Wójt Gminy Wydminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1)     wykształcenia wyższego o kierunku administracyjno-prawnym;
2)     min. 4 letniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym, w tym co najmniej
2-letniego stażu na kierowniczym stanowisku urzędniczym;
3)     biegłej znajomości obsługi komputera;
4)     obywatelstwa polskiego;
5)     pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
6)     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7)     posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
8)     nieposzlakowanej opinii.
 
b. Wymagania dodatkowe:
1)     znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej oraz procedury administracyjnej (k.p.a.);
2)     poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do kategorii „poufne”;
3)     doświadczenia zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań;
4)     komunikatywność;
5)     systematyczność;
6)     dyspozycyjność;
7)     znajomość języka obcego.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do głównych zadań pracownika będzie należało zapewnienie sprawnego działania Urzędu, a w szczególności:
  • ­       nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta Gminy;
  • ­       opracowywanie projektów zmian w regulaminie organizacyjnym, pracy i wynagradzania w Urzędzie Gminy;
  • ­       opracowywanie podziału obowiązków i opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy;
  • ­       nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie;
  • ­       koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami, w tym wyborami sołtysów;
  • ­       koordynacja i nadzór prac remontowych w Urzędzie i zakupu środków trwałych;
  • ­       realizacja zadań w zakresie ochrony informacji niejawnych;
  • ­       kontrola wewnętrzna w Urzędzie;
  • ­       kierowanie Referatem organizacyjno-administracyjnym Urzędu;
  •        nadzór nad działaniem jednostek organizacyjnych gminy: Biura Obsługi Szkół, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, Gminnego Ośrodka Kultury i Gminnej Biblioteki

V. Wymagane dokumenty:

- CV oraz list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku;
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2009-09-24 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do dnia 24.09.2009r. do godz. 9:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Wydminach w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
w sekretariacie Urzędu Gminy w Wydminach

VII. Informacje dodatkowe:

Proces naboru przewiduje dwa etapy:
1.      ocena formalna złożonych dokumentów;
2.      rozmowa kwalifikacyjna.
Rozmowa kwalifikacyjna z wyłonionymi po ocenie formalnej kandydatami przeprowadzona będzie w dniu 28.09.2009 od godz. 10:00.
Informacja o wynikach publikowana będzie na stronie internetowej Urzędu www.bip-wydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń tutejszego Urzędu, z tym że informacja o wyniku I etapu naboru opublikowana zostanie najpóźniej w dniu 25.09.2009., natomiast informacja o wynikach II etapu w dniu 29.09.2009r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Monika Łępicka-Gij
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-10-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Łępicka-Gij
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-10-21 17:06:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-10-21 17:07:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-11-26 23:53:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3725 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony