ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko urzędnicze Specjalista ds. promocji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu: Peły

Ilość etatów: 1

Wydział: stanowisko urzędnicze

Data udostępnienia: 2022-03-30

Ogłoszono dnia: 2022-03-30

Termin składania dokumentów: 2022-04-19 12:00:00

Nr ogłoszenia: 4/2022

Zlecający: Wójt Gminy Wydminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku: wykształcenie co najmniej średnie,
  4. 3-letni staż pracy,
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
    umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, Prawo prasowe, Ochrona danych osobowych, Kodeks pracy, Ustawa o finansach publicznych,
  8. biegła znajomość praktycznej obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu, obsługa urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania biurowego.
  9. Biegła znajomość obsługi programów pakietu Office oraz programów graficznych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  2. umiejętność komunikacji społecznej,
  3. dobra organizacja pracy,
  4. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
  5. kreatywność,
  6. systematyczność,
  7. znajomość podstaw technik Public Relations,
  8. umiejętność tworzenia, redagowania, korekty i prezentowania komunikatów tekstowych,
  9. łatwość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów z innymi,
  10. dyspozycyjność, zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina, dokładność, samodzielność, systematyczność, odpowiedzialność i rzetelność
  11. umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
  12. umiejętność wykonywania dokumentacji fotograficznej z imprez i wydarzeń w gminie.
  13. Umiejętność zarządzania stronami internetowymi.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Utrzymywanie kontaktów z mediami.
  2. Zamieszczanie w prasie i na stronie internetowej ogłoszeń i informacji
    z bieżących informacji dotyczących działalności urzędu.
  3. Organizowanie i przeprowadzenie konferencji prasowych.
  4. Przygotowywanie przemówień, wystąpień i listów okolicznościowych,
  5. Organizowanie spotkań i szkoleń, odczytów dla potrzeb gminy.
  6. Przygotowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych o gminie oraz  rozpowszechnianie ich.
  7. Przygotowywanie materiałów do zamieszczenia na gminnej stronie internetowej oraz zamieszczanie na bieżąco wszystkich informacji.
  8. Dbanie o wygląd i zawartość oficjalnego serwisu internetowego gminy.
  9. Wydawanie samorządowych czasopism.
  10. Współpraca w zakresie promocji z instytucjami zewnętrznymi.
  11. Prowadzenie spraw dotyczących flagi, herbu oraz logo gminy.
  12. Wykonywanie wszelkich działań mających na celu promocję Gminy, jej terenów inwestycyjnych, walorów turystycznych, krajobrazowych i historycznych.
  13. Zamawianie i projektowanie materiałów promocyjnych oraz prowadzenie ewidencji zakupionych materiałów i artykułów.
  14. Przygotowywanie dokumentów strategicznych związanych z promocją Gminy
    i umacnianiem jej wizerunku.
  15. Organizacja imprez sportowych, kulturalnych, rekreacyjnych, turystycznych i innych promujących gminę.
  16. Pobudzanie aktywności mieszkańców w zakresie kultury i sportu.
  17. Współpraca z organizatorem sportu oraz animatorami,
  18. Prowadzenie rejestru przeprowadzonych imprez kulturalnych i sportowych.
  19. Współpraca z partnerami zagranicznymi,
  20. Aplikowanie o środki zewnętrzne,
  21. Przygotowywanie i rozliczanie wniosków o dofinansowanie ze źródeł zewnętrznych zadań realizowanych przez gminę,
  22. Monitorowanie realizacji Strategii Gminy Wydminy oraz Strategii Marki Gminy Wydminy.
  23. Obsługa stacji roboczych i oprogramowania użytkowego oraz systemów zarządzania w jednostkach
  24. Zarządzanie i administrowanie infrastrukturą serwerową, systemami operacyjnymi, bazami danych i platformami wirtualnymi.
  25. Nadzór i zarządzanie siecią komputerową.
  26. Administrowanie informatyczną bazą danych.
Niezbędna wiedza i umiejętności:
  1. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o samorządzie gminnym, Instrukcji kancelaryjnej, Prawo prasowe, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych,
  2. biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu oraz obsługa urządzeń biurowych,
  3. umiejętność redagowania pism.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku). Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 27 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 KP. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 36 Kp. Możliwość pracy w terenie oraz wyjazdów służbowych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6

V. Wymagane dokumenty:

  1. podpisany list motywacyjny,
  2. podpisany kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk w załączeniu)
  3. podpisany życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. kopie dokumentów potwierdzające staż pracy oraz ewentualne kursy i szkolenia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
    z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
  9. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
  10. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  11. podpisana klauzula informacyjna oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby realizacji procesu rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-04-19 12:00:00
b. Sposób:
a. Termin:                    19 kwietnia 2022 roku, do godziny 12:00
b. Sposób i miejsce:
1) osobiście do skrzynki podawczej Urzędu Gminy Wydminy, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy,
2) poprzez skrzynkę ePUAP Urzędu opatrując wszystkie dokumenty aplikacyjne kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem wykonanym za pomocą profilu zaufanego,
3) pocztą na adres Urzędu Gminy Wydminy pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy (obowiązuje data wpływu do urzędu),
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na stanowisko urzędnicze Specjalisty ds. promocji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością, spełniające wymagania wskazane w ogłoszeniu.
 
            Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz.U.UE L Nr 119,s.1. oraz ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych.
 
c. Miejsce:
pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy,

VII. Informacje dodatkowe:

Proces naboru przewiduje dwa etapy:
  1. ocena formalna złożonych dokumentów;
  2. rozmowa kwalifikacyjna w formie telekonferencji.
            W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
            Z Kandydatami spełniającymi wymagania formalne, podczas II etapu rekrutacji zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. Istnieje możliwość przeprowadzenia rozmowy zdalnej. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
            Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
            Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji
o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
           
 
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony