Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. ochrony środowiska i dróg
Miejsce pracy: Wydminy
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: stanowisko samodzielne
Data udostępnienia: 2009-04-15
Ogłoszono dnia: 2009-04-15 przez Sekretarz Urzędu Gminy Wydminy
Termin składania dokumentów: 2009-04-27 00:00:00
Nr ogłoszenia: 1/09
Zlecający: Wójt Gminy Wydminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenia wyższego (preferowane techniczne w tym budownictwo, budownictwo dróg i mostów, ochrona środowiska lub administracyjne);
2) min. 3 letniego stażu pracy;
3) biegłej znajomości obsługi komputera;
4) obywatelstwa polskiego,
5) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
6) niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, w tym skarbowe;
7) posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
8) nieposzlakowanej opinii.
2) min. 3 letniego stażu pracy;
3) biegłej znajomości obsługi komputera;
4) obywatelstwa polskiego,
5) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
6) niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, w tym skarbowe;
7) posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
8) nieposzlakowanej opinii.
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o drogach publicznych, prawa budowlanego i prawa ochrony środowiska, ochrony środowiska i kodeksu postępowania administracyjnego;
2) umiejętność pracy w zespole;
3) komunikatywność;
4) systematyczność;
5) dyspozycyjność:
6) prawo jazdy kat. B;
7) znajomość języka obcego.
2) umiejętność pracy w zespole;
3) komunikatywność;
4) systematyczność;
5) dyspozycyjność:
6) prawo jazdy kat. B;
7) znajomość języka obcego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie obowiązków z zakresu ochrony środowiska, ochrony przyrody, wód publicznych, gospodarki wodno-ściekowej, gospodarki odpadami, wydobywania kopalin, utrzymania dróg na terenie gminy Wydminy, ewidencji zabytków i cmentarzy.
V. Wymagane dokumenty:
- CV oraz list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku;
- kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy,
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku;
- kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy,
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2009-04-27 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do dnia 27.04.2009r. do godz. 9:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Wydminach w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na stanowisko inspektora ds. ochrony środowiska i dróg”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
sekretariat Urzędu Gminy w Wydminach, ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy
VII. Informacje dodatkowe:
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
1. ocena formalna złożonych dokumentów;
2. rozmowa kwalifikacyjna.
Rozmowa kwalifikacyjna z wyłonionymi po ocenie formalnej kandydatami przeprowadzona będzie w dniu 28.04.2009 od godz. 13:00.
Informacja o wynikach publikowana będzie na stronie internetowej Urzędu www.bip-wydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń tutejszego Urzędu, z tym że informacja o wyniku I etapu naboru opublikowana zostanie najpóźniej do godz. 13:00 w dniu składania ofert, natomiast informacja o wynikach II etapu w dniu 29.04.2009r do godz. 15:00.
1. ocena formalna złożonych dokumentów;
2. rozmowa kwalifikacyjna.
Rozmowa kwalifikacyjna z wyłonionymi po ocenie formalnej kandydatami przeprowadzona będzie w dniu 28.04.2009 od godz. 13:00.
Informacja o wynikach publikowana będzie na stronie internetowej Urzędu www.bip-wydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń tutejszego Urzędu, z tym że informacja o wyniku I etapu naboru opublikowana zostanie najpóźniej do godz. 13:00 w dniu składania ofert, natomiast informacja o wynikach II etapu w dniu 29.04.2009r do godz. 15:00.