Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Sekretarz Urzędu Gminy
Miejsce pracy: Wydminy
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: stanowisko samodzielne
Data udostępnienia: 2009-09-10
Ogłoszono dnia: 2009-09-10 przez Monika Łępicka-Gij
Termin składania dokumentów: 2009-09-24 00:00:00
Nr ogłoszenia: 4/09
Zlecający: Wójt Gminy Wydminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenia wyższego o kierunku administracyjno-prawnym;
2) min. 4 letniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym, w tym co najmniej
2-letniego stażu na kierowniczym stanowisku urzędniczym;
3) biegłej znajomości obsługi komputera;
4) obywatelstwa polskiego;
5) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
8) nieposzlakowanej opinii.
2) min. 4 letniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym, w tym co najmniej
2-letniego stażu na kierowniczym stanowisku urzędniczym;
3) biegłej znajomości obsługi komputera;
4) obywatelstwa polskiego;
5) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
8) nieposzlakowanej opinii.
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej oraz procedury administracyjnej (k.p.a.);
2) poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do kategorii „poufne”;
3) doświadczenia zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań;
4) komunikatywność;
5) systematyczność;
6) dyspozycyjność;
7) znajomość języka obcego.
2) poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do kategorii „poufne”;
3) doświadczenia zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań;
4) komunikatywność;
5) systematyczność;
6) dyspozycyjność;
7) znajomość języka obcego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównych zadań pracownika będzie należało zapewnienie sprawnego działania Urzędu, a w szczególności:
- nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta Gminy;
- opracowywanie projektów zmian w regulaminie organizacyjnym, pracy i wynagradzania w Urzędzie Gminy;
- opracowywanie podziału obowiązków i opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy;
- nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie;
- koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami, w tym wyborami sołtysów;
- koordynacja i nadzór prac remontowych w Urzędzie i zakupu środków trwałych;
- realizacja zadań w zakresie ochrony informacji niejawnych;
- kontrola wewnętrzna w Urzędzie;
- kierowanie Referatem organizacyjno-administracyjnym Urzędu;
- nadzór nad działaniem jednostek organizacyjnych gminy: Biura Obsługi Szkół, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, Gminnego Ośrodka Kultury i Gminnej Biblioteki
V. Wymagane dokumenty:
- CV oraz list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku;
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku;
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2009-09-24 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do dnia 24.09.2009r. do godz. 9:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Wydminach w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
w sekretariacie Urzędu Gminy w Wydminach
VII. Informacje dodatkowe:
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
1. ocena formalna złożonych dokumentów;
2. rozmowa kwalifikacyjna.
Rozmowa kwalifikacyjna z wyłonionymi po ocenie formalnej kandydatami przeprowadzona będzie w dniu 28.09.2009 od godz. 10:00.
Informacja o wynikach publikowana będzie na stronie internetowej Urzędu www.bip-wydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń tutejszego Urzędu, z tym że informacja o wyniku I etapu naboru opublikowana zostanie najpóźniej w dniu 25.09.2009., natomiast informacja o wynikach II etapu w dniu 29.09.2009r.
1. ocena formalna złożonych dokumentów;
2. rozmowa kwalifikacyjna.
Rozmowa kwalifikacyjna z wyłonionymi po ocenie formalnej kandydatami przeprowadzona będzie w dniu 28.09.2009 od godz. 10:00.
Informacja o wynikach publikowana będzie na stronie internetowej Urzędu www.bip-wydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń tutejszego Urzędu, z tym że informacja o wyniku I etapu naboru opublikowana zostanie najpóźniej w dniu 25.09.2009., natomiast informacja o wynikach II etapu w dniu 29.09.2009r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Monika Łępicka-Gij |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-10-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Monika Łępicka-Gij |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-10-21 17:06:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-10-21 17:07:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-11-26 23:53:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3835 raz(y) |