Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista – terapeuta ds. uzależnień

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu: 1/5 etatu

Ilość etatów: 1

Wydział: stanowisko urzędnicze

Data udostępnienia: 2016-12-07

Ogłoszono dnia: 2016-12-07 przez Kamil Purłan

Termin składania dokumentów: 2016-12-19 16:00:00

Nr ogłoszenia: 13

Zlecający: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
          1)      obywatelstwo polskie,
2)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)      kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku,
4)      wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne
5)      co najmniej  roczny staż pracy,
6)      niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
7)      nieposzlakowana opinia,
8)      znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, Ustawa o finansach publicznych
9)      biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu oraz obsługa urządzeń biurowych,
10)  umiejętność redagowania pism.
b. Wymagania dodatkowe:
            1)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
2)umiejętność komunikacji społecznej,
3)dobra organizacja pracy,
4)łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
5)kreatywność,
6)systematyczność,
7)rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
8)certyfikat specjalisty psychoterapii uzależnień lub instruktora uzależnień
9)doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa indywidualnego i grupowego
10) doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą pochodzącą z rodzin dysfunkcyjnych
11)ukończone kursy i szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie
12) posiadanie umiejętności pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)      udzielanie porad i konsultacji indywidualnych i grupowych dla osób uzależnionych i współuzależnionych oraz ich rodzinom;
2)      motywowanie osób uzależnionych i współuzależnionych do podjęcia terapii, wspomaganie osób pijących ryzykownie i szkodliwie w podjęciu decyzji postępowania  w sprawie zmiany szkodliwego wzoru picia;
3)      podejmowanie interwencji w przypadku rozpoznania zjawiska przemocy w rodzinie uzależnionego/współuzależnionego poprzez udzielanie stosownego wsparcia i informacji o możliwościach uzyskania pomocy i powstrzymania przemocy;
4)      prowadzenie grupy wsparcia dla osób nadużywających i uzależnionych od alkoholu innych środków psychoaktywnych oraz stosujących przemoc;
5)      prowadzenie grupy wsparcia dla osób współuzależnionych od alkoholu, innych środków psychoaktywnych oraz doznających przemocy;
6)      świadczenie usług w zakresie pomocy psychologicznej lub pedagogicznej dzieciom i młodzieży, osobom  indywidualnym, rodzinom znajdującym się w trudnej sytuacji wymagającej wsparcia w trakcie pojawiających się problemów życia rodzinnego (min. narkotyki, dopalacze, alkohol, przemoc, trudności we wzajemnych relacjach), wsparcie dla osób doznających i stosujących przemoc oraz zagrożonych wykluczeniem społecznym;
7)      prowadzenie statystyk udzielonych informacji, porad i konsultacji indywidualnych i grupowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca wykonywana w systemie czasu pracy: 1/5 etatu – umowa o pracę. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 33, art. 34 i art. 36 Kp.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%. 

V. Wymagane dokumenty:

1)list motywacyjny,
2)kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3)życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
4)kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
5)kopie dokumentów potwierdzających staż pracy oraz ewentualne kursy i szkolenia,
6)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych,
7)oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne
8)oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
9)oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
10)Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszeniem

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-12-19 16:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do dnia :              19 grudnia 2016 roku
osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wydminach lub przesłać pocztą na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w
            Wydminach
pl. Rynek 1/4,
11-510 Wydminy
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista – terapeuta ds. uzależnień”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym. Dokumenty,  które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w
            Wydminach
           pl. Rynek 1/4,
         11-510 Wydminy

VII. Informacje dodatkowe:

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych.
   
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
1.ocena formalna złożonych dokumentów;
2.rozmowa kwalifikacyjna.
            W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
            Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno
na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
            Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach  www.bip.wydminy.pl, www.gopswydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń GOPS.       
 
            Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wydminach zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w GOPS Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. GOPS nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.      
 
 
            Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Kamil Purłan
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamil Purłan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-07 19:56:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-07 19:59:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-12-29 13:35:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2370 raz(y)