Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektora ds. oświaty i zdrowia

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: stanowisko urzędnicze

Data udostępnienia: 2017-02-24

Ogłoszono dnia: 2017-02-24 przez Alina Romanowicz

Termin składania dokumentów: 2017-03-27 15:00:00

Nr ogłoszenia: 9/2017

Zlecający: Wójt Gminy Wydminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1)      obywatelstwo polskie,
2)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)      kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku,
4)      wykształcenie wyższe,
5)      3-letni staż pracy,
6)      niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
7)      nieposzlakowana opinia,
8)      znajomość przepisów prawa w zakresie realizowanych zadań,
9)      znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
 
 
b. Wymagania dodatkowe:
1)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
2)umiejętność komunikacji społecznej,
3)dobra organizacja pracy,
4)łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
5)kreatywność,
6)systematyczność,
7)rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
8)posiadanie prawa jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.    Zakres głównych czynności:
 
1)    Kontrola i nadzór nad działalnością placówek oświatowych działających na terenie 
Gminy Wydminy,
2)    weryfikacja arkuszy organizacyjnych oraz planów nauczania poszczególnych szkół,
3)    przygotowanie projektów uchwał, zarządzeń  dotyczących funkcjonowania szkół,
4)    prowadzenie spraw z zakresu awansu zawodowego nauczycieli,
5)    organizacja i koordynowanie dowozu uczniów do szkół oraz organizowanie i sporządza-nie umów związanych z dowozem uczniów niepełnosprawnych,
6)    kontrola spełniania obowiązku szkolnego lub obowiązku nauki przez młodzież w wieku 16-18 lat,
7)    wprowadzanie w formie elektronicznej zbioru danych w Systemie Informacji Oświatowej oraz gromadzenie w w/w formie zbioru danych z baz danych podległych placówek oświatowych, a także przekazywanie ich do kuratorium oświaty,
8)    prowadzenie rejestru żłobków i klubów dziecięcych, placówek niepublicznych,
9)    prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji dla przedszkoli i szkół niepublicz-nych oraz kontrola tych placówek,
10)    realizacja zadań gminy związana z dotacją celową na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i materiały ćwiczeniowe.
11)    prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia w tym opracowanie, nowelizacja, tworze-nie oraz koordynowanie realizacji programów zdrowotnych profilaktyki i promocji zdro-wia,
12)    współdziałanie z zakładem opieki zdrowotnej w sprawie monitorowania stanu zdrowia mieszkańców gminy,
13)    udział w prowadzeniu spraw związanych z organizowaniem akcji promocji zdrowia adre-sowanych do mieszkańców Gminy.
 
2.    Niezbędna wiedza i umiejętności:
 
1)    znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o samorządzie gminnym, Instrukcji kancelaryjnej, Ustawy o systemie oświaty, Ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych,
2)    biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu oraz obsługa urządzeń biurowych,
3)    umiejętność redagowania pism.
 
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin
tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia
każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres
wypowiedzenia zgodnie z art. 33, art. 34 i art. 36 Kp.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

1)list motywacyjny,
2)kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3)życiorys curriculum vitae,
4)kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy,
5)kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
6)oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)oświadczenie kandydata o niekaralności,
8)oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
9)oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-03-27 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do dnia                27 marca 2017 roku, do godziny 15:00
osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres                               
Urząd Gminy Wydminy
                                                                       Pl. Rynek 1/1
11-510 Wydminy
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. oświaty i zdrowia ”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Wydminy
Pl. Rynek 1/1
11-510 Wydminy

VII. Informacje dodatkowe:

Etapy naboru i terminy opublikowania wyników.
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
  1. ocena formalna złożonych dokumentów;
  2. rozmowa kwalifikacyjna.
            W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
            Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno na  rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
            Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wydminach  www.bip.warmia.mazury.pl/wydminy_gmina_wiejska oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
            Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
            Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alina Romanowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-02-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Romanowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-02-24 17:48:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-02-24 17:48:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-04-10 11:38:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2437 raz(y)