Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Specjalista-Animator zajęć świetlicowych
Miejsce pracy: Gawliki Wielkie
Wymiar etatu: Peły
Ilość etatów: 1
Wydział: stanowisko urzędnicze
Data udostępnienia: 2024-06-17
Ogłoszono dnia: 2024-06-17
Termin składania dokumentów: 2024-06-28 00:00:00
Nr ogłoszenia: 6/2024
Zlecający: Wójt Gminy Wydminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku: wykształcenie co najmniej średnie
- co najmniej 3-letni staż pracy,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, Ochrona danych osobowych, Kodeks pracy, Ustawa o finansach publicznych,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu, obsługa urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania biurowego.
b. Wymagania dodatkowe:
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
- samodzielność, dokładność, terminowość, rzetelność, dobra organizacja pracy,
- łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
- odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
- dyspozycyjność, systematyczność, zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
- prawo jazdy kat. B
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- organizowanie i prowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży:
- zajęcia plastyczne (malowanie, rysowanie, wyklejanie, wyszywanie),
- zajęcia rozwojowe (gry edukacyjne, gry towarzyskie),
- zajęcia artystyczne (występy),
- sportowe (ping pong, piłkarzyki, aerobik),
- muzyczne (karaoke, taniec),
- kulinarne,
- organizowanie i prowadzenie tematycznych spotkań mieszkańców wsi dotyczących:
- Dnia Babci i Dziadka,
- Walentynek,
- Dnia Kobiet i Mężczyzn,
- Dnia Tańca,
- Dnia Matki,
- Dnia Dziecka,
- Dnia Koleżeństwa,
- Dnia Piwa i Piwowara,
- Dnia ziemniaka,
- Dnia Żywności,
- Halloween,
- Mikołajki,
- stworzenie programu zajęć świetlicowych oraz jego realizacja,
- prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej pracy świetlicy oraz prowadzonych zajęć,
- kontrola, rozliczanie wydatków i opisywanie faktur,
- prowadzenie zamówień publicznych w zakresie zaopatrzenia świetlicy,
- przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Wójta oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Gminy i Komisji,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski mieszkańców oraz podejmowanie działań zapewniających należyte i terminowe ich załatwianie,
- przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej, w ramach powierzonego zakresu czynności,
- współpraca z innymi stanowiskami pracy w Urzędzie Gminy,
- właściwe gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji wynikającej z zakresu obowiązków, przekazywanie akt do archiwum,
- wykonywanie na terenie budynku czynności związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa i higieny pracy, przestrzeganie zasad ochrony przeciwpożarowej,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw,
- dbanie o otwieranie i zamykanie świetlicy w godzinach pracy,
- dbanie o powierzony sprzęt i wyposażenie świetlicy,
- utrzymanie porządku i czystości w budynku świetlicy wiejskiej i obejściu,
- wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych.
Niezbędna wiedza i umiejętności:
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o samorządzie gminnym, Instrukcji kancelaryjnej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu oraz obsługa urządzeń biurowych,
- umiejętność redagowania pism.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku). Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 27 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 KP. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 36 Kp. Możliwość pracy w terenie oraz wyjazdów służbowych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6
V. Wymagane dokumenty:
- podpisany list motywacyjny,
- podpisany kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk w załączeniu)
- podpisany życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- kopie dokumentów potwierdzające staż pracy oraz ewentualne kursy i szkolenia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych, - oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
- w przypadku osoby niepełnosprawnej, kopie dokumentów potwierdzające posiadane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności i informacje o szczególnych potrzebach
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- podpisana klauzula informacyjna
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby realizacji procesu rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-06-28 00:00:00
b. Sposób:
a. Termin: 28 czerwca 2024 roku, do godziny 12:00
b. Sposób i miejsce: wyłącznie w formie pisemnej, osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Wydminy
Urząd Gminy Wydminy
Pl. Rynek 1/1
11-510 Wydminy
11-510 Wydminy
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na stanowisko urzędnicze - Specjalista-Animator zajęć świetlicowych, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością, spełniające wymagania wskazane w ogłoszeniu.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Wydminy
Pl. Rynek 1/1
11-510 Wydminy
11-510 Wydminy
VII. Informacje dodatkowe:
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
- ocena formalna złożonych dokumentów;
- rozmowa kwalifikacyjna.
W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
Z Kandydatami spełniającymi wymagania formalne, podczas II etapu rekrutacji zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. Istnieje możliwość przeprowadzenia rozmowy zdalnej. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji
o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.