ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Szczegóły informacji
Przebudowa stadionu gminnego w Wydminach - II
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Urząd Gminy Wydminy
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 316500-2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-10-20 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-10-20 10:15:00
Ogłoszono dnia: 2010-10-04 przez Andrzej Kosiba
Treść:
Wydminy: Przebudowa stadionu gminnego w Wydminach
Numer ogłoszenia: 316500 - 2010
data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
I.1) NAZWA l ADRES: Urząd Gminy w Wydminach , ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0874210019, 4210083, faks 087 4210019.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa stadionu gminnego w Wydminach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa stadionu gminnego: boisko główne o nawierzchni trawiastej wraz z odwodnieniem o pow.6000m2, wykonanie bieżni o nawierzchni poliuretanowej o pow.1165m2, stanowisk do skoku w dal, wzwyż, koło do pchnięcia kulą wraz ze strefą rzutu Budowa boiska treningowego o nawierzchni trawiastej o pow.1512m2 Budowa trybuny gtównej na 250 miejsc siedzących Budowa 2 szt wiat dla zawodników i personelu medycznego 2x17,50m2 Wymiana ogrodzenia wokół stadionu wraz z bramą wjazdową o wys 2m Wykonanie piłkochwytów o wys. 4m Wykonanie oświetlenia stadionu Wykonanie przyłącza wodociągowego, instalacji nawadniającej i odwodnienia Wykonanie nawierzchni utwardzonych z kotki betonowej gr 8cm o pow.601,45m2 Wykonanie trawników na pozostałej powierzchni 5877,60m2 Obsługa geodezyjna Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót załączonych do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, jeżeli wyniknie taka potrzeba w okresie realizacji zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.21.22.24-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM. FINANSOWYM l TECHNICZNYM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 20000 PLN przed terminem składania ofert. 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 1 ustawy Pzp
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, w przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być dołączona umowa konsorcyjna) wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ; Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ
Wykaz co najmniej jednej wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia zgodnie z przedmiarem i Stwiorb(SST):załącznik nr 6 do SIWZ
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat posiadanych kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, posiadanych uprawnień a także zakres wykonywanych przez nich czynności (należy załączyć kserokopie wymaganych uprawnień potwierdzonych za zgodność z oryginałem ), w tym uprawnień budowlanych kierownika budowy w branży drogowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej do 500000 zł w zakresie prowadzonej działalności. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu do składania ofert. Dowód wniesienia wadium
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) referencje, protokoły odbiorów końcowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności. 2. Zmiana umowy może nastąpić jedynie w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji umowy okoliczności, której nie można było wcześniej przewidzieć, a która to ma istotny wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku nie otrzymania współfinansowania ze środków zewnętrznych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy na wykonanie części robót do wysokości 60% wartości zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wydminy,
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2010
godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wydminy, 11-510 Wydminy, ul. Grunwaldzka 74.pok.nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Andrzej Kosiba |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-10-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Andrzej Kosiba |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-10-04 13:11:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-10-04 13:18:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-11-24 12:37:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2850 raz(y) |