ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Szczegóły informacji
Modernizacja ulic osiedle Wydminy
Status: ogłoszony
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Urząd Gminy Wydminy
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 41798–2009
Termin składania ofert / wniosków: 2009-03-12 11:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-03-12 12:00:00
Miejsce złożenia oferty: siedziba Zamawiającego pokój nr.11
Ogłoszono dnia: 2009-02-26 przez Bronisław Jagłowski
Treść:
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1. Zamawiający: Gmina Wydminy ul. Grunwaldzka 74 11-510 Wydminy
Województwo Warmińsko- Mazurskie
Tel. (087)421-00-19 Fax: (087)421-00-19
e-mail: wydminy@gminy.pl
Strona internetowa: www.bip-wydminy.pl
Osoby uprawnione do udzielania wyjaśnień:
Bronisław Jagłowski Tel: (087)421-00-19
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości zamówienia mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami.
3. Adres strony internetowej na której zamieszczone będzie SIWZ.
www.bip-wydminy.pl
Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej modernizacji ulic zlokalizowanych na Osiedlu Domków Jednorodzinnych w miejscowości Wydminy.
Ulice:
- Kajki-długość orientacyjna 1,18km
-Osiedlowa-długość orientacyjna 0,50km
-Słowackiego-długość orientacyjna 0,50km
-Mickiewicza-długość orientacyjna 0,40km
-Prusa-długość orientacyjna 0,15km
-Konopnickiej-długość orientacyjna 0,27km
-Reymonta-długość orientacyjna- 0,22km
-Nowowiejskiego-długość orientacyjna 0,62km
-Gizewiusza- długość orientacyjna 0,28km
-Sienkiewicza-długość orientacyjna 0,39km
-Żeromskiego-długość orientacyjna 0,40km
-Słowicza- długość orientacyjna 0,18km
-Piaskowa-długość orientacyjna 0,12km
Razem: 5,21km
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy 4 m-ce
.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
6.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
6.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia.
6.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.5. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
6.6. Informacje o oświadczeniach jakie mają dostarczyć wykonawcy zgodnie z poniżej podanym wykazem.
Wykonawcy przystępujący do postępowania obowiązani są na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków zawartych w SIWZ złożyć oświadczenie że spełniają warunki zawarte w Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art.24. w/w ustawy.
6.7 Informacja o dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy:
Wykonawcy przystępujący do postępowania obowiązani są na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków zawartych w SIWZ złożyć n/w dokumenty:
- aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
Przedsiębiorcy występujący wspólnie mają złożyć dokumenty właściwe dla każdego uczestnika oddzielnie.
- wykaz wszystkich wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień publicznych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia.
- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat posiadanych kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, posiadanych uprawnień, a także zakres wykonywanych przez nich czynności.
- opinię zamawiających, że zamówienia przedstawione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością
- informację o przerobie za ostatni rok który będzie wynosić za usługi projektowe co najmniej 1mln zł.
-w zespole wyznaczonym do realizacji zamówienia co najmniej dwie osoby będą posiadać wymagane uprawnienia do projektowania dróg i ważne zaświadczenia stwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
-ustalą termin płatności nie krótszy niż 30 dni.
7. Informacja na temat wadium.
Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium na podstawie Art.45 ust.2
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Kryterium I Cena(koszt) waga-100%
10. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój nr.11
Termin składania oferty upływa dnia 12.03.2009r. godz.1100
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego pokój nr.5
W dniu 12.03.2009r. o godz.1200.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia składania ofert.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
wraz z adresem strony internetowej na, której będą zamieszczone
dodatkowe informację dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze oferty najkorzystniejszej
z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony
internetowej na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania w postępowaniu aukcji
elektronicznej.
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających o
których mowa w Art.67 ust.1. pkt.6 i 7.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
16.Informację o udostępnieniu Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.
SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 10
lub uzyskać za zaliczeniem pocztowym.
Udostępnienie SIWZ jest nieodpłatne.
Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia zostanie zamieszczona na
stronie internetowej Zamawiającego.
17. Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w BZP
Ogłoszenie zamieszczono w BZP Nr 41798 – 2009 dnia 26.02.2009
oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Wydminy dnia 26.02.2009
Zamawiający:
Wójt Gminy Wydminy
(-) mgr Tomasz Pieluchowski
Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej modernizacji ulic zlokalizowanych na Osiedlu Domków Jednorodzinnych w miejscowości Wydminy.
Ulice:
- Kajki-długość orientacyjna 1,18km
-Osiedlowa-długość orientacyjna 0,50km
-Słowackiego-długość orientacyjna 0,50km
-Mickiewicza-długość orientacyjna 0,40km
-Prusa-długość orientacyjna 0,15km
-Konopnickiej-długość orientacyjna 0,27km
-Reymonta-długość orientacyjna- 0,22km
-Nowowiejskiego-długość orientacyjna 0,62km
-Gizewiusza- długość orientacyjna 0,28km
-Sienkiewicza-długość orientacyjna 0,39km
-Żeromskiego-długość orientacyjna 0,40km
-Słowicza- długość orientacyjna 0,18km
-Piaskowa-długość orientacyjna 0,12km
Razem: 5,21km
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy 4 m-ce
.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
6.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
6.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia.
6.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.5. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
6.6. Informacje o oświadczeniach jakie mają dostarczyć wykonawcy zgodnie z poniżej podanym wykazem.
Wykonawcy przystępujący do postępowania obowiązani są na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków zawartych w SIWZ złożyć oświadczenie że spełniają warunki zawarte w Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art.24. w/w ustawy.
6.7 Informacja o dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy:
Wykonawcy przystępujący do postępowania obowiązani są na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków zawartych w SIWZ złożyć n/w dokumenty:
- aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
Przedsiębiorcy występujący wspólnie mają złożyć dokumenty właściwe dla każdego uczestnika oddzielnie.
- wykaz wszystkich wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień publicznych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia.
- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat posiadanych kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, posiadanych uprawnień, a także zakres wykonywanych przez nich czynności.
- opinię zamawiających, że zamówienia przedstawione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością
- informację o przerobie za ostatni rok który będzie wynosić za usługi projektowe co najmniej 1mln zł.
-w zespole wyznaczonym do realizacji zamówienia co najmniej dwie osoby będą posiadać wymagane uprawnienia do projektowania dróg i ważne zaświadczenia stwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
-ustalą termin płatności nie krótszy niż 30 dni.
7. Informacja na temat wadium.
Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium na podstawie Art.45 ust.2
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Kryterium I Cena(koszt) waga-100%
10. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój nr.11
Termin składania oferty upływa dnia 12.03.2009r. godz.1100
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego pokój nr.5
W dniu 12.03.2009r. o godz.1200.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia składania ofert.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
wraz z adresem strony internetowej na, której będą zamieszczone
dodatkowe informację dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze oferty najkorzystniejszej
z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony
internetowej na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania w postępowaniu aukcji
elektronicznej.
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających o
których mowa w Art.67 ust.1. pkt.6 i 7.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
16.Informację o udostępnieniu Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.
SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 10
lub uzyskać za zaliczeniem pocztowym.
Udostępnienie SIWZ jest nieodpłatne.
Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia zostanie zamieszczona na
stronie internetowej Zamawiającego.
17. Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w BZP
Ogłoszenie zamieszczono w BZP Nr 41798 – 2009 dnia 26.02.2009
oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Wydminy dnia 26.02.2009
Zamawiający:
Wójt Gminy Wydminy
(-) mgr Tomasz Pieluchowski