ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Azbest 2016

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE - Dofinansowanie demontażu, transportu i unieszkodliwiania azbestu.

Informacja ogłoszona dnia 2016-03-01 12:47:31 przez Administrator systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wydminy, dnia 01 marca 2016 r.
Dofinansowanie demontażu, transportu i unieszkodliwiania azbestu.

Informuję, iż wszyscy właściciele nieruchomości planujący w 2016 roku wymianę azbestowego pokrycia dachowego lub osoby posiadające na swojej posesji odpady azbestu mogą do dnia 31 marca 2016 r. składać w sekretariacie Urzędu Gminy Wydminy wnioski o dofinansowanie prac związanych z demontażem, transportem oraz unieszkodliwianiem odpadów zawierających azbest.
  1. wniosek o dofinansowanie prac polegających na demontażu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest – plik w załączeniu.
Jednocześnie nadmieniam, iż niniejsze działanie nie obejmuje wsparcia finansowego na wykonanie nowego pokrycia dachowego.
Rada Gminy Wydminy Uchwałą Nr XXVI/106/2012 w dniu 29 marca 2012 r. przyjęła „Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Wydminy na lata 2012-2032”, który zawiera informacje o inwentaryzacji rodzaju, ilości i miejscach występowania wyrobów zawierających azbest na terenie gminy Wydminy. Realizacja tego programu polega na pełnym finansowaniu ze środków publicznych usuwania wyrobów zawierających azbest (85% środki WFOŚiGW i NFOŚiGW, natomiast 15% to koszty własne Gminy Wydminy.

Dofinansowanie może być udzielone jedynie osobom, które są właścicielami nieruchomości i zostały objęte przyjętą inwentaryzacją (ich adres znajduje się z bazie danych urzędu). Warunkiem uzyskania pomocy jest złożenie poprawnie wypełnionego wniosku o dofinansowanie. Właściciele, którzy z różnych powodów nie zostali uwzględnieni w przyjętym programie mogą starać się o dofinansowanie dopiero po dokonaniu formalnego zgłoszenia faktu posiadania wyrobów (odpadów) azbestowych. W tym celu powinni poza wnioskiem o dofinansowanie złożyć wypełnione następujące dokumenty:
  1. informację o wyrobach zawierających azbest – plik w załączeniu;
  2. ocenę stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest – plik w załączeniu;
Szczegółowych informacji w zakresie warunków, sposobu i terminów realizacji wniosków o dofinansowanie udziela Jolanta Bazylak – inspektor ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Wydminy tel. 87 421 00 19 wew. 214.

Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Bazylak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-03-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-03-01 12:47:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-03-01 12:47:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-04-27 11:04:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
996 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony